25 Kasım 2020 Çarşamba

Emily Paris'te Dizi Yorumu^^

Selam^^
Blogda ilk Kore dizisi dışında yabancı bir diziden bahsedeceğim. Emily Paris'te^^
Netflix'in orijinal dizisi olan Emily Paris'te'yi tabii ki de ilk izleyip seveni, sevmeyeni oldu. Çok çabuk her şeyi tüketiyoruz bu arada. Daha dizi 24 saatini doldurmadan izleyip bitirenler var. Biz İkizle 2-3 haftaya yayarak anca bitirdik.
Diziyi sevdim ama daha da çoook sevmeme vesile olan bir şey vardı, sebebi birazdan sizlerle olacak. Şimdi konusuna geçelim.



Emily patronunun gitmesi gereken Paris'e kendisi gidince çok sevinir. Avrupa'nın en iyi şehri, aşıklar şehri. Gittiği ofiste yardımcı olarak çalışmaya başlayan Emily ilk günler kadar güzel günler pek göremez. Heyecanla geldiği şehirde uzak ilişkiyi istemeyen sevgilisiyle ayrılır, iş yerinde kendi doğrultusunda giden çalışanlara laf anlatamaz ve tek kelime Fransızca bilmemesi başına dert açar.
Klasik ortama alışmama dizilerinden biriydi. Bu serüvende bir sürüde erkekle tanışan Emily en sonunda imkansız bir aşkın içine düşer. 
Bir sürü erkek dedim, normal yani bu dizilerde, tam tersi olsa şaşırırdım. Kendine has bir havası olan Emily'nin zekasıyla herkesi ters köşede yapacak, tabii bazı zamanlar yaptıkları yüzünden çuvallayacak.


Lily Collins, severim kendisini. Bir çok projesini izledim, bu da diğerleri gibi güzeldi. Giydiği kıyafetler, rol olarak güzel performans sergiledi. İkinci sezon haberini de verdi kendisi, bakalım ne zamana yayımlanacak. 


Dizimizin şefi, zaten şefsiz dizi mi olur? :P Dizideki en sevdiğim ve en tatlı bulduğum kişiydi. Bi bakayım nereli, İngiliz ya da ABD vatandaşı diyecektim ama Fransız çıktı. :D Dizide kim nereliyse oralı, yani Lily ABD vatandaşı, arkadaşı olacak kız Çinli. :D Saçma oldu ama şöyle ki Amerikalı gelip Fransa'da Fransızmış gibi dizi çekebilirdi. :D O değilde Bu Fransız oyuncular senaryoya nasıl tamam dedi anlamadım. :D



Emily'nin Fransa'daki en yakın arkadaşı. Çin'de ailesi zengin olsa da bütün imkanlarını elinin tersiyle itip Fransa'da bakıcı olarak çalışır. Fransızcası iyi olduğu için Enily'ye çok yardımı dokunacak.
Kendisini bir yerde izledim ama çıkaramıyorum, çok tatlıydı. Şarkıda söyledi ama esas kendi sesi mi bilemedim, öyleyse çok güzeldi.


Gabriel'in kız arkadaşı. Çok tatlıydı. :)
İkinci sezonda neler olacak merak ediyorum.



Dizinin en sert karakteriydi. Emily'nin patronu olan Sylvie'nin aşk ilişkisi saçmaydı. Fransa'da gerçekten böyle mi acaba dedik Emily ile. :D
Aşırı sert falan dedik ama çok asil bir rolü vardı, güzelde oynamış. 



Çok fazla oyuncu vardı ama konuşulması gereken, ön plandaki oyuncular bunlardı bana göre.




Resimler^^




Dizi moda üzerinden gitmiyor, reklamlarla ilgiliydi. Doğrusu dizide ne tür iş yapıyorlar anlamadık gitti. :D Neyse, moda üzerine gitmedi ama Emily çok güzel giyindi. Rengarenk, kendisine de yakışmış. Bayıldım ben.



Buraları çoğu yerde gördüm, gördükçe acaba Paris sadece bunlarla mı ibaret dedim. Eğer öyleyse o çok övülen Paris bu mu yani? :D Tamam manzara falan güzeldi ama ne bileyim daha fazla yer gösterebilirdi dizi. Adı üstünden dizi Paris'te geçiyor.





Gifler^^









Ve son^^
Blogumda gelmiş geçmiş en kısa olan dizi yorumu.
Ama ne diyeyim ki, zaten çoğunuz izlemiştir. Genel olarak eğlendiğim, sevdiğim dizi oldu. Günde bir kaç bölüm izledik ikizle, kısa olması bu yönden iyi.
Klişe, çok abartacak kadar mükemmel değildi ama dizinin tamamın da Fransızları sürekli gömmeleri içimin yağlarını eritti. :D O yüzden çok sevdim arkadaşlar asdfghjklş (Alışın random gülüşlerime, daha samimi. :P)
Irkçılık yapmıyorum, sadece kısasa kısas. O sıralar Türkiye hakkında  baya attı tuttu başlarındaki. Zaten aldığım bilgilere göre gerçekten çok soğukmuş Fransız'lar.
Onu geçtim o kadar meşrepleri geniş ki Dünya'nın en özgür ülkesinin vatandaşı Emily bile yuh dedi. O şaşırdıkça biz hem ona hem de dizide gelişen saçmalığa şaşırdık. :D
Yani anlayacağınız Amerika'dan daha beter insanlar, ilişkiler var.
Son satırlara geleyim, izlemek size kalmış. Normalde sevmeyiz yabancı dizi ama el işi yaptığımız için Türkçe dublajlı ya da Türk yapımları tercih ediyoruz, sevdiğimiz filmleri tükettik o zaman dizilere başlayalım dedik. Güzel yapımlar olursa izlemeye devam ederiz, önerilere de açığız. :)




Buralarda da varım^^

6 yorum:

  1. ben sadece 2 bölüm izleye bildim bu dizide ya niyeyse cinsel içerikler rahatsız etti beni kelimeler falan bakmadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dizi bence Netflix'in en masum dizisi. :D İğrenç yerler haricinden güzeldi yani. :)

      Sil
  2. Tam kafa dağıtmalık bir dizi gibi görünüyor. Ben de izlemek istiyorum ama önce bitirmek istediğim diziler var. Ondan sonra bakabilirim.

    Yine Netflix'te Brooklyn 99 diye bir dizi var. Çok eğlenceli. Ona da bir göz atabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli seyirler şimdiden^^ Listeye alayım, komikse tam bizlik. :)

      Sil
  3. Şerefsiz kısmına koptum. :D Benden önceki yorum cinsellik demiş çok mu ay? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netflix standartlarına bakınca çok çok az. :D

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D