6 Ocak 2017 Cuma

Psikopat-2//Mihri Mavi Kitap Yorumu^^

Herkese merhaba,
Beni takip edenler bilir, uzun zamandır evde internet sıkıntısı yaşıyorum. Maalesef halen daha internet eve bağlanmadı, bunun yanı sıra kitap ve film dizi yorumları dağ gibi oldu. Buna bir çözüm yolu buldum, pc de ya da telefonda yorumu(kitap sadece, film ve dizi yorumu için resim şart!!) yazacağım, net paketim fazla olduğu an ise pc'ye interneti bağlayıp yayınlayacağım. başka çare yok,  Instagram'da yorumları yayınlamayı düşündüm ama cıks, ben oraların adamı değilim. Benim yorumum blogum da olmalı^^

Lafı fazla uzatmadan gelelim kitap yorumuma. Psikopat serisine geçen sene güzün, İstanbul ziyaretinde başlamıştım. İlk kitabı çok ama çok beğenmiştim. Yoruma buradan! bakabilirsiniz. İkinci kitap çıktığı zaman kitabı ne kadar çok beklesem de hemen okuyamadım, nedense elim gitmedi. Art önceden okuyanlar bana özel kitap hakkında yorumda bulununca bir kaç kez yine elim bu kitaba gitmekten vazgeçti. En sonunda fazla uzatmaya gerek yok deyip okumaya başladım. Bu arada ilk kitabın sonu ile nasıl bu kadar bekledim aklım almıyor :P Peki beklediğime değdi mi? İşte bu sorunun cevabı konudan sonra :D



Çok güzel ve bir o kadar da uzak bana… Aşk, ihanet ve suçluluk... Buket bir taraftan Kağan'a kendisini affettirmeye çalışırken, diğer taraftan da içine düştüğü cehennemden kurtulmaya çalışır. Yalnızca Kağan'ın kendisini affetmemesi değil, okulda da işler pek yolunda gitmez. Aşk, kızgınlık ve hayal kırıklığı... Kağan, aşkı ile öfkesi arasında kalırken Buket'i bir türlü affedemez. Ama öfkeli olsa da, bir gölge misali Buket'i takip etmekten vazgeçmez. 






Öte yandan Kağan'ın abisi Onur'un Buket'ten istedikleri her şeyi daha da içinden çıkılmaz bir hale sokar. Buket, acımasızlığıyla bilinen Bahadır'la tanışmak ve ona yakın olmak zorundadır. Fakat Kağan hayatındayken bunu başarabilmesi o kadar da kolay değildir. Bunca imkânsızlığa rağmen aşk kazanacak mı? Karanlıktan doğan aşk, Kağan ile Buket'i tekrar bir araya getirecek mi? Bu aşkın gücü her şeyi geride bırakmalarına yetecek mi?



Şu an kitabı okuyalı aylar olduğu için aklıma bir şey gelmiyor :P Ama yapacağım bu yorumu, inşAllah :D Bu sefer ki kitabımızı arkadaşlarımın ve My Twin'in değimiyle ilk kitap gibi değildi. Beni rahatsız eden yerler olmadı ama vaay bee de demedim ne yalan. Buket zaten adamı sinir eder, kızımız biraz saf mı yoksa bana mı öyle geliyor. O kadar ipucu, o kadar duygu değişimi sana bir şey ifade etmiyor mu eyy Buket? Ama kızımız da tık yoktu, bu kısımlarda verin şu Kağan'ı bize, bu kız bir b*k anlamıyor.(Evet küfür ettim, ama sansürlü :D)
Kağan yine bildiğimiz Kağan. Yine ortalığı toz dumana çeviriyor, yine bildiğini okuyor ve yine dibine kadar psikopat! Yaptığı bazı şeylere pek anlam veremedim, tamam sen psikopatlık diploması almış birisin ama bu biraz, hatta çok fazla değil mi? Kendisini bu kitapta hem sevdim hem sevmedim. Ama bir sahne vardı ki, ne şanslısın kız Buket dedim^^ Okuyanlar tahmin edebiliyordur belki :)


Serimizin olmazsa olmaz yan karakterleri Emre ve Cansu'nın ilişkisine de yine dahil olduk bu kitapta, hatta öyle bir şeyler öğrendim ki ilk başta hadi canım, iftiradır dedim ama aslında beklediğim bir şeymiş meğer. Emre yine Cansu'ya yapacağını yapıyor, yine öküz ama bir sırı var. Bi söyleyemediler. Neyse şu an onların kitabı Sosyopat Pislik-Karanlık Sırlar elime ulaştı, hemen okumam ama fazla da bekletmem. Buket ve Kağan'ın ilişkisinden daha çok merak ediyorum Cansu ve Emre'yi :D 


Kitabımıza Batuhan karakteri de dahil oldu. Kendisi kötü mü kötü, karanlıklı mı karanlık ve sert mi sert biri olarak kitabımız da boy gösterdi. İlk kitapta sadece adı geçen bir şahsiyetti ama burada kendisini az da olsa tanıdık. Doğrusu ne kadar sertte olsa -ki bazen gerçekten yuh dedirtecek kadar kötüydü- yine de ben Batuhan'ı sevdim^^ Üçüncü kitapta neler olacak merak konusu.


Bu kitabı ilk kitap kadar sevdiğimi söyleyemem ama çokta kötü değildi. Yine de dördüncü, yani Kağan ve Buket'le devam eden kitabı merak ediyorum. Nedeni ise Wattpad'de kaldırılmadığı zaman bir göz atmıştım ve orada olan bir olayın devamını acayip merak ediyorum. Bu kitapta yoktu, kesin üçüncü kitapta yer alacak. Kitap hakkında daha ne yazsam bilemedim. İlk kitabı okuyanlar yazarın kaleminden, kurgusundan haberdardır. Bu tarz kitapları seviyorsanız öneririm. Yakın zaman da Cansu ve Emre'nin hikayesini anlatan kitabı tez zamanda okuyup, yorumlamak dileğiyle^^




Kitabı Puanım 5/4




Alıntılar^^

Kendimi toplayarak, "Senden yardım isteyen olmadı," diye tersledim.
"Dedi cici kız,"diye dalga geçip gülmeye devam etti.


*****

"Benim için düş gibisin," dedi acı çeken bir ses tonuyla.
"Bir o kadar güzel, bir o kadar da uzak bana."


*****

Söylediğim her söz yine ona değmeden bana ulaşıp benim canımı yakıyordu.






Bir yorum daha biter, başka yorumlarda görüşmek dileğiyle^^




Buralarda da varım^^







2 yorum:

  1. Öncelikle eline sağlık^^
    bende 1.kitabı yeni bitirdim hemde 2 gün içerisinde kitap çok güzeldi lakin sonunu çok sevemedim böyle bitmemeliydi ayrıca buket haklıydı kağan onu taciz etmişti bu kolay bir şey değil ama kağan onu suçladı...
    2.sini de en kısa zamanda okurum inşallah yazın bilgilendirici oldu çok teşekkürler^^
    ~ELİF~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^^ Sonu gerçekten okuyucuyu şok etti ama onun da ikinci kitap için sebepleri vardı kanımca :) Kağan zaten psikopat, yaptıkları için onu suçlayamam :D Rica ederim, ikinci kitap hakkındaki yorumunu beklerim :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D