4 Eylül 2015 Cuma

Tatlı Tehlike//Wendy Higgins Kitap Yorumu^^

Herkese merhaba^^

Bir kaç ay öncesin de harika bir seriye başlamıştım. Daha bittiği dakika da ikinci kitabı almak istedim ama o sıra aklım çalıştı :P ve yayıncımız da hemen çıkardığı için üçüncü kitabı bekledim, iyi ki de bekledim. Şimdi Medcezir kitabından sonra son kitap Tatlı Hesaplaşma'ya başlayacağım. Bu kitaba dönersek eğer ilk kitap kadar çok sevdim aa dostlar. Başlarda sinir oldum ama sonradan yazar öyle bir devam ettirmiş ki başta kızdığım şeyleri geri aldım :D 
Not: Birinci kitabı okumayanlar yorumu es geçebilir^^

Anna tuhaf ama normal giden hayatından sonra Nefil olduğunu öğrenir ve hayatı alt üst olur. Artık bir parti kızıdır ve kendini bir şekilde iblislere kanıtlamalıdır. Günler günleri kovaladıktan sonra babasın dan gelen emir ile Dünya'da bulunan yandaş nefilleri ile görüşmelidir. Bu sırada Kaidan'ide aklından ve kalbinden silemez ama Dünya için, nefiller için ve aşkı için her şeyi göze alıp iblisleri yok etmek için mücadeleye başlar.




Konuya fazla detay eklemedim. Okuyunca neler olduğunu siz öğreneceksiniz. İlk kitabı çok sevdiğim hatta bu seriyi çok sevdiğimi söyleyebilirim. İblisli kitapları sevmem ama yazarımız nasıl yazacağını çok iyi biliyor. Aksiyon ikinci kitaba göre yerindeydi. Vasat bir tarafını görmedim, normal de 3 kitaplı olan seriler de ikinci kitap durağan geçer ama bu kitapta öyle hisse kapılmadım. İlk kitapta olduğu gibi gerçekler ortaya çıktı, bu kitapta ise savaşa hazırlık son kitap ise savaş başlasın!! Yukarıda kitabın yarısına kadar kızdığımdan bahsettim. Nedeni ise sağ olsun yazar Kaidan'i bize bir süreliğine hasret bıraktı. Çıktığı zamanlar da ise işte adamımız çıktı diyoruz hooop yine yok. Ben Şok :P
Ama yarı da ve yarıdan sonra Kaidan yine ve yeniden kalbimize taht kuruyor. Yine kafası iyi, yine kimseyi sallamayan Kai ama sebepleri var aaa dostlar. Ahh o sebepleri öğrenince "Ne kadar da düşünceli bir erkek!!" diyeceksiniz^^


Anna ise garibim ne yapsın hem iblislerle uğraşıyor hemde kalbine gömdüğü aşkıyla uğraşıyor. İkilem de kalmış, hele havada dolaşan kötü iblisler Anna'yı bir rahat bırakmıyor. Yazık yaa birimiz de gidip şu Anna'ya Kaidan'i getirmiyoruz (Gerçi Kaidan'i biz bulsak Anna'ya ne diye götürelim :P) Şaka bir yana Anna iyi kız yaa, diğer salak karakterlerden iyi, şimdi neden salak dedin diye sorarsanız yani bu kızlara bakacak olursak bazı karakterler salak :D Neyse Anna dünyayı kurtaran prenses ve prensini yanında istiyor tabi iblisler izin verirse.


Kitap sonlara doğru bir adrenalin bir adrenalin sormayın gitsin. Nasıl okudum oraları bilemezsiniz, onlar diken üstünde ben onlardan daha çok diken üstünde. Ben Şok, Şok, Şok :P İblisler kadar fena, kötü iğrenç karakter görmedim. Kitabımıza yeni karakterler konuk oluyor, devamında da bizi yalnız bırakmıyorlar. Onlardan belki üçüncü kitapta bahsederim, burada sadece Blake deyip devam edeyim. Yaa bir karakter bu kadar mı neşeli, açık sözlü ve sevilesi olur^^ Kaidan'den sonra favorim Blake'di <3 <3 

Dönme dolabı sahnemiz var, bu dönme dolap neymiş arkadaş demeyin aşıkların buluşma yeri :D Şahsen korkarım binmeye ama özendiriyorlar arkadaş. Neyse bunlar derin mevzular ama o sahneyi çok sevdim, tabii sonrasın da neler neler oluyor. Kaidan ve Anna, canım sevdiğim karakterler acıyorum sizlere yaaa :( Yazııııık :( 


Çok ama çok sevdiğim seriler arasında yerini koruyan bu seriyi kesinlikle tavsiye ederim, çerezlik diye bilecek ama sizi sizden alan bir seri ve kitap. Haa çok çok fantastik ve tuhaf şeyler beklemeyin, zaten kitabın amacı belli ki daha çok aşk üzerine ama yanı sıra aksiyon, bilinmezlik ve tehlikelerle dolu. Üçüncü kitapta daha çok aksiyon bekliyorum, zaten serinin son kitabı, son nokta da konulur diye düşünüyorum. Dördüncü kitap ise Kaidan'ın ağzından anlatılacak gibi duruyor doğrusu o kitabı 4444 gözle bekliyorum. :D

Ve yine, yeniden diyorum kapaklar mükemmel ama çiftimiz pek iyi değil :P 



Kitaba Puanım 5/5



"Senin önünde küfür etmek yanlış bir davranış gibi geliyor insana," dedi Marna. "Sanki odada tatlı bir nine var."
Müthiş bir masumiyetle söylemişti ama gözlerim kocaman açılmıştı.
"Nine mi?"
Ginger çok eğlendiğini saklamaya çalışmadı.
"Ah, hadi dök içini rahatla,"dedi Marna kardeşine. "Sen bile, Anna yanımızdayken ağzını tutuyorsun."

*****

"Biz sevgili değiliz," dedik aynı anda.
"Sizi tutan nedir?"diye gülümsedi Blake.
"Seni ve Ginger'i tutan ne?"diye sordu Kaidan.
"Bir okyanus dostum. Ha si-" Bana baktı "Iı...hay, seveyim seni."
"Seveyim seni mi?"dedi sırıttı Kaidan. "Yok, ben seni seveyim."
Blake burnundan soluyan ifademi görünce yumruğunu ağzına soktu ve Kaidan'ın omzuna vurup kahkaha attı. "Dedim sana! Küfretme olayına sinir oluyor! Ginger haklıymış."
Başımı iki yana salladım. İkisine de bakamıyordum. Yerin dibine geçmiştim.


*****

İşaret edip açıklayarak gösterdim, arkasından kendisinin yapmasını izledim. Bir iş başarmış gibi tatlı tatlı güldüğü her saniye içimden çiçekler açtı. 

Alıntıya Not: Kaidan'i gülerken görmek. :O Ben Şok :P




Yorumum buraya kadar, başka yorumlarda görüşmek üzere^^



2 yorum:

  1. elimdeki kitabı bitirir bitirmez başlayayım o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen başlayıp seriyi bitirin derim, mükemmel bir seriydi^^

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D