4 Haziran 2012 Pazartesi

Melekler Zamanı ^^






Fatma Erdek-Melekeler zamanı üzülerek bittiğini söylüyorum... 


Kitap tek kelimeyle muhteşemdi, söylenecek başka bir kelime bulamıyorum Elime aldığım, okuduğum andan itibaren hemen beni sardı. Başladığımda geç olduğu için ilk bir kaç sayfasını okudum, sabah kalktığımda hemen kitabı alıp okuyasım geldi o derece yani sayfa sayısı 724 olmasına rağmen bana yetmedi anlayın artık bittidiğinde, arka kapağı kapattığım anda sanki devamı olacakmış gibi, birazdan alıp okuyacakmışım gibi hissettim, bittiğine o kadar inanamadım


Kitabın konusuna gelince; mutsuz, hayattan ümidini kesmiş Barlas. Hayatla barışmasını sağlayan mucize ve onu getiren iki Melek Özlem, sevgi, aşk, aile, acı, sevinç, umutsuzluk kısacası bu kitapta ne ararsanız var, iyikide var. Doğrusunu söylemek gerekirse konusundan bu kadar bahsetmek istiyorum eğer fazla bahsedersen anlamı olmaz diye düşünüyorum kitapta neler olmuş bunları kitabı okuyup öğrenmelisiniz Bir çok hayat okudum hepsi birbirinden yürek burkan, hepsi birbirinden dokunaklı. kitaptaki bütün karakterlerin yeri apayrı Barlas, Nesil ve Ekin onlar daha bir başka

Yazarımız Fatma Erdek'e kocaman teşekkürlerimi sunuyorum. Kalemine, yüreğine sağlık. muhteşem, harika bir kitabı bizimle buluşturdu yazarımızın diğer kitaplarını sabırsızlıkla bekliyorum, bekliyoruz.


Tavsiye kısmına gelince kesinlikle alınıp okunulması gereken bir kitap. Gerek Türk yazar olması, gerek akıcı bir dille yazılması ve son olarak konunun muhteşem olması Son sayfalara geldiğimde sonunu o kadar çok merak ediyordum ki elektriklerin kesilmiş olmasına rağmen mum ışığında kitabımı bitirdim sayfa çokluğuna bakıp çekinmeyin, sonuna geldiğinizde keşke, keşke bitmeseydi ben daha bu kitaba doymadım diyeceksiniz Bu kitap kesinlikle kütüphanenizde olmalı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D