4 Nisan 2021 Pazar

İzlediğim Filmler 44//Aşk², Prenses Maleen, Aşkım Bir Prens^^

 Selamlar^^
Diğer film yorumlarımdan sonra hemen buna geçiş yaptım. Bu yorumu da hemen yazıp bitiririm umarım. Bu sefer ki filmlerimde prensler, prensesler baş köşede. :D



Netflix'in Polonya yapımı yeni filmi. Yeni geleceklerde görünce listeye eklemiştim, seviyorum böyle çerezlik filmleri.
Babasının borçları sebebiyle hızlı ve çok para kazanmak isteyen Klaudia hem fotomodellik hem de öğretmenlik yapmaktadır. O sıra büyük bir teklif gelince çapkınlıkta dünya birincisi olan Enzo ile çekim yapmak zorunda kalır. Buraya kadar her şey normal, anormal olan ise Enzo'nun yeğeni Klaudia'nın öğrencisidir ve o sırada Enzo yeğeniyle ilgilenmek zorundadır. Klişe konulardan biri ama eğlenceliydi. Tabii büyük beklenti içinde olmayın, saçma yerleri de yok değildi. Mesela tanıtımda kurtarma olayı vardı, o mesela. :D
Bu arada bu çiftin gerçekte sevgili olma olasılığı? :D






Gecenin geç saatinde amigurumiyle uğraşırken TV+'dan bir film açayım dedim, o zaman ki ruh halimde böyle kafa yormayan çerezlik bir şey aradım ve bunu buldum ama annemlerle konuşmaya dalınca filmde kaldı tabii, sabah kahvaltı yaparken bitirdim ama. :D
Filmde Kontla prenses birbirine aşıktır ama prensesin babası bu aşka engel olur, tam kaçacakları sırada yakalanınca prensesi 7 yıl boyunca kuleye kapatır, aradan 7 yıl geçmiştir ve prenses kendi imkanlarıyla kuleden çıkar. İşte en mantıksız yer. Kule tam sarayın yanında ve prensesin hiçbir şeyden haberler yok. Uyuyan güzel mi ki bu prenses 7 yıldan sonra uyandı. Neyse mantık dışı deyip izlemek isterseniz izleyebilirsiniz. Sonradan heyecanlanıyor falan hoşuma gitti yani. 58 dakika, TV+'da ücretsiz izleyebilirsiniz. ;)








Geçen Sabah namazına kalkıp uyuyamayınca açıp izlediğim film Aşkım Bir Prens. Aşırı klişe ama tatlıydı. :D Bu da diğeri gibi 58 dakika falan. Yurt dışından tatile giden Maggie arkadaşıyla gezerken ayrı ayrı gezmeye karar verirler, o sırada şapkası uçup, yanından geçen motosikletin altında kalınca adama kızar ve bilin bakalım o adam kim. :D Evet prens, tabii prenste kıza centilmenlik yapıp yeni şapka falan alıyor ve hoop aşık oldular. :D
Kısacık zamanda aşık nasıl olunuyor yaa :D Neyse, bunda da mantık aramaya gerek yok, izlerken eğlendim, sevdim de. TV+'da ücretsiz izleyebilirsiniz. 
Filmde en çok dikkatimi çeken şey prensin alnındaki su çiçeği iziydi, çünkü aynı yerde benimde su çiçeği izim var asdfghjklşi
Ve lütfen prensleri bu kadar yakışıklı yapmayın, gerçekleri böyle değil. :P (Böyle yorum yaptım diye tutuklanmam değil mi? :D)








İzlemek isteyenler için şimdiden keyifli seyirler^^
Sevgiyle kalın^^




Buralarda da varım^^



6 yorum:

  1. Bazen bayılıyorum böyle tıngır mıngır giden romantik komedilere. Peki ya su çiçeği izi? Eğer filmi izlersem benim de gözüme en çok takılan şey olacak şimdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhahahahah su çiçeği izi asdfghjk Herkes bakar bence. :D Gerçketen seviyorum öyle hızlı romantik filmler. :D

      Sil
  2. Bu filmler nasıl 58 dakika? Bu kadar kısa film hiç duymamıştım. Bir dizinin bir bölümü gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence o dakikayı bu filmler hak ediyor. :D Uzun olsa sıkar. :D

      Sil
  3. Hepsi çok güzel duruyor ramazanda sahura kadar izleyebilirim. :)

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D