29 Ekim 2020 Perşembe

İzlediğim Filmler 37//Enola Holmes, Küçük Ayak, Küçük Cadı Kiki^^

Selam^^
Nasılsınız? Bu ay yoğunluktan dolayı çok az yazı paylaştım, ay bitmeden bir kaç yazı yayımlıyayım diyorum, İnşAllah olur. Kısa olsun diye de film yorumlarına giriştim, umarım seversiniz.
Bu sefer izlediğim üç filmde çok iyiydi, ikisi de animasyon diğeri ise yeni ve tarihi. Tarzınıza göre tavsiye ediyorum şimdiden. :)



Netflix'in en yeni filmi. Shelock Holmes'ın kız kardeşini konu alan film oluyor kendisi. Fragmanlardan çok merak ettik kendisini. Bizden önce izleyen arkadaşlar beğenmediği için biraz tereddüt ettim. İkizle biraz beklemiş olsakta izledik sonunda, sevdim ben. Eğlenceli, güzel filmdi. Henry Cavill'ımız da var zaten, nasıl güzel olmasın. Gerçi filmin baş kahramanı Elona olsa da Henry'yi az da olsa görmek güzeldi. :D
Her şey güzeldi, sadece konunun gidişatı biraz sakin geldi bana, eğer devam etmeyi düşünüyorlarsa biraz daha hareketli, heyecanlı yapabilirler. ;)


Bu kızın 17 yaşında oluşu beni bitirdi arkadaşlar.








Henry'ciğimizzzz








Diğer filmimiz animasyon. Bu film ne zaman Netflix'e geldi bilmiyorum ama çok önceden gelmesine rağmen biz daha yeni izliyorsak ayıp etmişiz. Çooook sevdim, çok minnoş, eğlenceliydi.
Animasyon seven biriyseniz tavsiye ederim, anneler, babalar ise çocuklarıyla çok güzel vakit geçirebilir bu filmle. ;)




Meşhur Küçük Ayak. :D








Netflix'de çok fazla anime var, bazısı Türkçe Dublaj, bazısı alt yazılı. Örgü yaptığımda bazen odaklanamıyorum o yüzden animelerden vazgeçtim. Buna da başladım ama izlemem diye de üzülüyordum ama öyle olmadı, çok eğlendim, çok sevdim. Acaba devamı var mı? Varsa izlerim, bayıldım. Sizlere de öneririm, ;)


Cadı ve konuşan kedisi^^



Bizim meşhur Panterimiz var, ona benziyor. <3 





Çok fazla uzatmak istemedim. İzlediğim filmler böyle, kış geldi yavaş yavaş daha fazla film izleriz gibi. Bir kaç film var aklımda, sizlerinde önerdiği filmler varsa yorumda yazabilirsiniz. ;)
İzleyecek olanlara keyifli seyirler^^




Buralarda da varım^^






6 yorum:

  1. Enola Holmes ve Küçük Ayak'ı izlemedim ve merak ettim. Sherlock Holmes dizisini severek izlemiştim. Film olarak kız kardeşinin hikayesine de şans verebilirim. :)
    Küçük Cadı Kiki'yi iki defa izlemiştim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli filmler, şimdiden keyifli seyirler. ;)

      Sil
  2. İzlemediyseniz eğer One Fine Day filmini onerebilirim ;, 90'ların samimi ve keyifli romantik komedilerindendir :)

    Bu listenizden de Kiki'yi izlemiştim ben, çok sevimliydi o da :) Emeklerinize sağlık ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeye alayım, eski filmleri severim. :) Teşekkürler^^

      Sil
  3. Kiki'yi yıllar önce arkadaşımla izlemiştim. Güzel filmdi ama bildiğim kadarıyla devamı yok.

    Küçük Ayak'ı yıllar önce bir bloggerdan duymuştum. O zaman izlemek için ismini kaydetmiştim. Netflix'te olduğunu bilmiyordum. Hemen listeme ekledim. Uygun bir anımda izlerim.

    Enola'yı ben de beğenmeyenlerdenim çünkü dizisi ve filmi Sherlock Holmes konusunda beklentimizi o kadar yükseltti ki bu film biraz basit kaldı. Gençlik filmi olarak iyi denebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa, keşke devamı olsaydı. :/ Güzel animasyonlardan, gelmişken izle. :D Sherlock'un film ve dizisini izlemediğim için fazla üstünde durmamış olabilirim. :) Evet baya genç işi bu film. :D

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D