17 Eylül 2020 Perşembe

The Legend Of The Blue Sea//Kore Dizi Yorumu^^

Selam^^
Dizi izlemem o kadar kötü ki dizi yorumlarını bile yazmıyorum. :D Bunu izleyeli iki ay falan olmuştur mesela ama yeni yazıyorum. Zaten çok sevdiğimde söylenemez. İki başarılı oyuncunun çektiği diziye bakın ya. :D 
Dizi 20 bölüm, 16 olsa süper olurdu, hatta 18 olsaydı yine iyi olurdu ama 20 bölüm çekip diziden soğuttular insanı.
İzlemeye başlamadan önce yorumlarda beklentiyi yüksek tutmayın diyorlardı ama öyle güzel kesitler vardı ki gel de izleme mooddu. :D İzlediğim zaman ilk bölümler çok iyiydi, hatta neresi kötü bu dizinin dedim ama devam ettikçe ne demek istediklerini anladım. Konu olarak güzeldi mesela, tarihi zamana gidip gelmelerine bayıldım ama dizide bizi tatmin etmeyen şeyler de vardı ama. Bunların tam adı konmuyor tabii ki ama izlediğiniz zaman o diziden zevk almıyorsanız oyuncularda mükemmel olsa beğenmiyorsunuz. 



Konusu;

Dünya üzerindeki son denizkızı (Jun Ji-Hyun) bir dolandırıcı (Lee Min-Ho) ile karşılaşır ve bu denizkızı karada yaşamak için mücadele etmeye başlar.


Güney Kore Sineması'ndan alıntıdır.


Jun Ji Hyun&Sim Chung-Se Hwa^^
Deniz kızı olarak dünyaya gelen Se Hwa içindeki his ile karaya adım atmak zorunda kalır. Kader bu ya adım attığı yerde de aradığı adam vardır.
Zar zor Joon Jae'i ikna edip Dünya'ya uyum sağlamaya çalışan Se Hwa zamanla Dünya'daki yaşantısının belli bir zamanı olduğu öğrenir.
Evet spoiler mı verdim acaba? :D Amaaaan zaten izlemeyen bir ben birde K-Drama sevmeyenler kalmıştır. :D Kadının tek bir dizisini izledim ve hasta oldum. Bu nasıl oyunculuk, bu nasıl mimik. Mesleğini çok iyi icra ediyor, keşke birazda senaryoya odaklansaydı. Gerçi senaryo sonradan tozutuyor, burada Ji Hyun çok iyiydi. Belki de tek sıkıntı Min Ho ile olan uyumsuzluğudur. Bilemiyorum ama yine oyunculuğu ve güzelliğiyle benden yüksek puan aldı. :)
Az dizisini izledim, zaten fazla dizisi de yok gibi ama yine böyle eğlenceli ama süper bir dramayla dönse ne iyi olur.


Lee Min Ho&Heo Joon Jae-Dam Ryung^^
Zengin aileden gelse de yaşadığı sıkıntılı çocukluktan sonran tanımadığı ama sonradan en yakın arkadaşı olacak adamın yardımıyla dolandırıcı olur. Her türlü dolandırıcılığı ustalıkla yöneten Joon Jae'nin tabii ki başı belaya da girecektir. İşte bu kısımda Se Haw ile karşılaşır.
Lee Min Ho'yu yakışıklı diye seviyormuşum ben ya, oyunculukta iyi ama alıp götürmüyor beni oyunculuğu. Bilmiyorum nerede hata var, bende mi onda mı bilemiyorum. :D Yeni çıkan dizisini merak ediyorum ama gelen bir kaç olumsuz yorumdan sonra çok fazla kararsız kaldım. Hemen değil ama yeni dizisini izlemek isterim. ;)


Lee Hee Joon / Jo Nam Doo^^
Joon Jae'yi dolandırıcılığa alıştıran yakın arkadaş. :D Kendisi hakkında bu kadar desem yeter ama dizide en sevdiğim oyunculardan biriydi. Karakteri de çok şapşikti. Hele ummadığımız yerde yaptıkları var yaa nasıl sevindim anlatamam. :) Sevin bu adamı yaaa, başka dizilerde görmek çook istiyorum. ;)



Lee Ji Hoon / Heo Chi Hyun^^
Dizimizin kötü adamı olur kendisi, böyle tatlı bir adamın kötü olması da olmamış ya. :D Sevmiştim kendisini, sonradan psikopat çıkınca üzüldüm. Hele yediği kaba pislemesi en kötüsüydü. 
Bir dizide daha var ama orada da ikinci erkek. :D İsterim başrol falan. ;)


Shin Won Ho / Tae O^^
Joon Jae ve Nam Doo'nun bir diğer arkadaşları. Teknoloji ve hacker uzamanı olan Tae O Se Hwa'ya kendini kaptırır.
Kendisini Big'de izlemiştim, sanki hiç büyümemiş. :D En son bölümde olan sürpriz çift ise şaşırttı bizi. :D


Se Hwa'nın dizideki en yakın arkadaşı. Deniz Kızı özelliklerinden biri de eğer gerçek kimlik öğrenirlerse iç sesini duyabiliyorlar. Bu kızda duyanlardan biriydi. 
Çok tatlıydı^^


Min Ho'nun gençliğini oynayan Park Jin Young^^
Benziyor mu tartışılır ama oyunculuğu çok iyi. Başroldeki dizilerini henüz izlemedim, en kısa zamanda izleyeyim. :D



Jo Jung Suk en tatlı ev en hüzünlü konuk oyunculardan biriydi. :(
İnci toplama seansı favorim. :D



Park Hae Soo dizinin dedektifi. Joon Jae'yi yakalamayı kafaya koysa da sonunda yaşanan olaylar sonucu işler değişecektir.



Çiftimizin tarihi zamandaki halleri. Min Ho burada daha iyi, ağır başlılık yakışıyor. Jin Hyun ise tam tersi, eğlenceli haller daha çok yakışıyor. ;)



Bu arkadaşı Jin Hyun'un My Love from the Star dizisinden tanırsınız, Jin Hyun dizilerine eski arkadaşlarına da yer vermiş. Çok sevdim bunu^^


Resimler^^


Görsel olarak çok güzeldi. <3


Kızın hayaline bakın yaa :)




Favori sahnem, zaten sosyal medyada bunu görüp öyle izledik diziyi. :P



Min Ho burada ve bir kaç bölümde çok iyiydi, sonra stil değişikliğine gidilmiş hiç beğenmedim. -_-




Favori bir diğer sahnem <3
Adam çok yakışıklı yaaa :D 








Gifler^^


Bana kur mu yapıyorsun dedikten sonra Se Hwa :D






Çok tatlı değiller mi? <3




Onlar yokuşlardan eğlenerek bisiklet sürdüler benim yüreğim hopladı. :D 


Bu kadın harika yaaa, bu sahnelerde öyle. ;)




Bi şuradaki dağınık Joon Jae'ye bakın,


Birde burada ki düz saçlı Joon Jae'ye.
Sizce hangisi?





Yılın kapak sesini duyuyor musunuz??? :D




Böyle aşırııııı zengin bir rolde, entrika olsun ama bunlar hep fena taraf olsun. Öyle bir dizi istiyorum. :D



Ve son^^
Ost'larda pek hoşuma giden olmadı, o kısmı es geçiyorum.
Sonunda dizinin yorumunu yazabildim. Bir alkış alabilir miyim? :D
Yeni dizi bitirmeyişim, işlerimin yoğun olması ve yazı çok teferruatlı olduğundan her zaman cesaret edemeyişim bu zamana getirdi.
Dizi hakkında diyeceklerimi az çok yukarıda yazdım, bazı kısımlar hariç diziyi pek sevemedim, bitirmek için bitirdim adeta. Ama kısa tutulsaydı dizi tadından yenmezdi belki.
Çift olarak yine iyilerdi ama uyum yoktu, yakıştıramadım bazen. :D Belki yapılan yorumla yüzünden belki gerçekten o hissi veremediler bilemem ama yapılan yüzde doksan yorumlar haklı yere yazılmış. Bazen zevkler değişik olabiliyor, benim beğendiğimi başkası beğenmiyor, onun beğendiğini ben beğenmiyorum vs. O yüzden ben çifte hastayım, bu zamana kadar da izlemek kısmet olmadı derseniz izleyin derim ama genel yorumum böyle. ;)
Diziyi Netflix'de izledim^^



Başka yorumlarda görüşmek dileğiyle, sevgiyle, sağlıkla kalın^^



Buralarda da varım^^




6 yorum:

  1. Sırf Joon Jae için seyretmiştim :) AMA çok hoşuma gitmişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu kişi, bir de fanlar hep o yüzden izledi zaten. :D

      Sil
  2. Ben sevmiştim bu diziyi kısa tutulması konusunda haklısın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa tutulsaydı, birazda çift uyumu muazzam olurdu. :D

      Sil
  3. Ben doyamadan bitti diye üzülüyordum halbuki yaa bir tek ben böyleymişim galiba ahahah. Dizinin içindeki bilmece, gerilim hissi yüzünden son bölüme kadar merakla izledim o yüzden hiç sıkıcı gelmemişti bana galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu olarak uzatmayıp, çift biraz daha uyumlu olsaydı yılın en iyi dizisi olabilirdi. Ama az seveni olsa da seveni de baya var, yalnız hissetme. :D

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D