30 Eylül 2020 Çarşamba

İzlediğim Filmler 36//Hıçkırık, Zengo, Baba Parası^^

Selam^^
Eylül ayı bitmeden bir tane daha yazı paylaşmak istedim. Kitap ve dizi yorumum var ama film yorumları daha hızlı yazar yayımlarım diye buna başladım. Gelelim en son izlediğim filmlere. :)



Özelikle açıp izlediğimiz film değil Hıçkırık, TRT 1'de başladı bizde izledik. Normalde çok uzun ve Türkçe Dublaj olmadığı için izlemiyoruz, buna da denk gelince bakalım dedik. Seviyorum ben Hint filmleri aslında, sadece uzunluktan biraz korkuyorum. :D 
Film çocuk yaşta hıçkırık hastalığına yakalanan genç bir kızın hayatını anlatıyor, azim ediyor öğretmen oluyor, bir sürü diploması olmasına rağmen hiçbir okul kabul etmiyor, en sonunda sorunlu bir sınıfa verilen öğretmenimizin ve öğrencilerin hayatı değişir.
Konu kısacası böyle, çok güzeldi, klişe hayat değiştirme olayını konu alsa da ben sevdim, en son ki kısım ise çok güzeldi. Ne demek istediğimi izleyenler anladı.
Çocuklarınızla beraber izleyeceğiniz çook güzel bir film, tavsiye ederim. ;)










Az çektirmediler kadına.








İlk film olacağını duyunca sevinmiştim ama fragmanı görünce hayal kırıklığı yaşadım, vizyona gireceği zaman sinemaya gitmez, Netflix'e gelirse izlerim dedim, öyle de yaptım.
İyi ki gitmemişim ki olmadı da :D Neyse, film güzel değildi. Komikti evet ama güzel değildi. Tam anlamıyla konusu belli değildi, sonu klişe bitti. Tam olarak konuya odaklı gitselerdi o belden aşağı saçma küfürler bile arada kaynardı belki ama olmamış. Kızı seviyorum aslında, Instagram'da çok güzel videolar paylaşıyor, neden böyle bir film yapmış şaşırdım doğrusu. Umarım başka film çektiğinde daha güzel, belden aşağı esprisi yapmadan film çeker. 
İzlemekte size kalmış, sırf meraktan bakabilirsiniz ama daha güzel filmlerde var. ;)




Şuradaki çıkışları güzeldi, komikti. :D






Bir kötü film daha izlendi. Bununda fragmanı hiç ilgimi çekmemişti. Geçen ikiz izleyelim deyince tamam dedim, güzel değildi, komikte değil. Az yerlerinde gülmüş olabilirim ama genel anlamda hiç beğenmedim.
Senarist Selçuk Aydemir, adamın azda olsa filmlerini, dizilerini biliyoruz. Çok şaşırdım böyle bir senaryo yazmasına, beklenmeyecek bir proje. Daha iyilerini izledik, umarım devam eden filmleri bunun gibi olmaz. :D






Son izlediğim filmlerden pek memnun olmadım, kısa zamanda bunları unutturacak güzel bir film izlemek dileğiyle. :D
Sevgiyle kalın^^




Buralarda da varım^^


8 yorum:

  1. hıçkırık izlemiştim o kadar güzel ki bi ara tekrar izleyeceğim bazı sahnelerde ağlamıştım duygusallıktan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi gerçekten^^ Denk gelirse bakarım ben de yine.

      Sil
  2. Baba Parası benim için de hayal kırıklığıydı. Halbuki o ekibin dizilerini çok severim, filmlerini de fena bulmam ama bu hiç olmamış. Umarım yeni projeleri daha başarılı olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten olmamış, film olsun da nasıl olursa olsun demişler resmen. Umarım. :/

      Sil
  3. Zengo bence de iyi değildi çok karikatürist bir filmdi dediğin gibi senaryo içi boş ne amaç güttüğü belli olmayan bir yapıdaydı diğerlerini ise izlemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, boş bir filmdi. Oysa ki kız çok iyi sosyal medyada. :/

      Sil
  4. Zengo yu merak ediyordum ama pek çok yerde olumsuz yorum gördüm maalesef. Hıçkırık filmini merak ettim. Hint filmleri güzel ama çok uzunlar. :)

    YanıtlaSil
  5. diğerlerini izlemedim ama zengo beklediğimden az tatmin etti beni ya evet komik ama işlemedi yani

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D