23 Nisan 2017 Pazar

Moon Lovers-Scarlet Heart Ryeo Kore Dizi Yorumu^^


Herkese merhaba^^
Neredeyse bir ay önce izlediğim dizinin yorumunu şimdi yapıyorum. Biliyorsunuz ki internetsiz uzun bir süre geçirdik, bu diziyi de o dönemde izledik. Resimleri annemin mobil internet paketinden harcayıp hemen yazıyı yazayım dedim ama o zaman zarfında internet hakkında gelişmeler olunca internet gelince yazıyı tamamlayayım dedim. Ve bu zamana uzadı. 
Gönül isterdi ki Goblin gibi daha erken yazayım ama yapacak bir şey yok. :(

Gelelim dizimize^^
İlk olarak Ö.ablam bu diziyi izledi ve çok sevdiğini söyledi ve kesinlikle benimde hemen izlemem de ısrar etti ama o sıra hem internet muammaydı hemde Goblin'i daha yeni bitirmiştim, bu tarz şey çekemem deyip vazgeçtim. Ama bir gün öyle bir gaza geldim ki gittiğim kafede ilk 3 bölümü indirip gerisini abime (Kendisine teşekkürler.) yıktık. O sıra I Older You gibi bir mini diziye bakıyordum(Bu dizinin de yorumu gelecek.) Ve o biter bitmez hemen Moon Lovers'a başladı(m)k. My Twin ile ilk zamanlarda ki gibi beraber dizi izlemiyoruz, eğer beraber izlemiyorsak ayrı ayrı telefonlarımızdan beraber izleyelim dedim ve izledik. Harika ötesi bir diziydi. Bittiği zaman hatta ve hatta bitmeye az kalan bölümler de bitmesin bu dizi dediğimiz olmuştur. O kadar güzeldi. My Twin'le bayılmakla kalmadık çevremizdeki herkese önerdik.^^ Hatta o sıra sadece My Twin'le izlemedim Oradan Buradan Her Telden sahibesi Ş.abla ile izledim. O da çok sevdi, aynı bizim gibi. :) Şimdi First Seven Kiss'e başladık beraber ama onun işleri olduğundan devam edemeyeceğiz gibi.^^

Dizi yorumumuza dönersek çok merak ettiğim ama daha yeni izlediğim dizinin içeriğinden pek haberdar değildim. Mesela 7 tane prensin olduğunu, bunlardan birinin Nam Joo Hyu'un olduğunu diziyi izleyince öğrendim. :D Kısacası çok, çok, çok güzel bir diziydi. Gerel oyuncular gerek konu ve en önemlisi Ost'larıyla yılın en iyi dizileri arasında yer alır. Kore'de Goblin kadar sevilmediği dile getiriliyor ama biz çok sevdik. Onların zevkleri değişik demek ki. :D Belki de tarihi kişilerin isimlerini birebir kullanmaları etkilemiştir bilemiyorum. Onları bilmem ama herkesin izlemesini öneririm. Şimdiden tavsiye etmemin nedeni ise yine ve yeniden Spoi olarak devam edeceğim yazıma^^ Resimler için güvence veremem, spoili resimler olabilir^^ O yüzden şimdi tavsiyemi edip, yorumuma devam edeceğim.^^

Not: Yeppudaa çeviri ekibine teşekkürler^^
Dipnot: Yeppudaa sayfasına teşekkürümü yazmıyorum ama okuyan olursa bilin ki Yeppudaa.com sitesini çok seviyor ve bütün emek verenlere sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.^^


DİKKAT: Bundan sonrası SPOİLİ yazı olacak, izlemeyenler için sakıncalıdır, bakılmamalı! :D


Toplu bir afiş^^ Afişlerin hepsi çok güzel bu arada <3


Lee Jun Ki//Wang So(4.Presn)^^
Prenslerin arasında korkulan, krallıktan uzak bir yerden büyüyen Wang So Kralın haberiyle Goryeo'ya geri döner. Başta gideceği sanılan 4.Prensin aslında başka planları vardı. Gelecekte de tanınan Wang So Kanlı Kral olarak anılmakta ve gelecekte ki herkes için bütün prensleri öldürmüş olarak bilinmektedir. Gelecekten gelen Hae Soo ise gerçekleri öğrendiği için Kanlı Kral olmaktan çıkarmak için müdahale de bulunur. Bu zaman zarfında da Wang So Hae Soo'ya aşık olur. 
Lee Jun Ki'yi ilk defa izledim, hatta tanıtımlar yapılınca bu kimdi yaa demiştim ama kendisini izlemesem de oynadığı dizileri biliyormuşum meğer. Acaba neden tanımıyoruz çok merak ettim. 5 senedir bu hobinin içindeyiz ama kendisiyle yeni tanışıyorum, ayıp etmişim kendisine kısacası. :D 
Çok tatlı biri, herkes yakışıklı pek değil, sadece karizma var deseler de ben onu kabul etmiyor, yakışıklı buluyorum. :D En kısa zaman da bu dizi gibi fenomen olacak bir dizi daha bekliyorum kendisinden.
Son olarak kendisini tanıdıktan sonra ilişkisi ortaya çıktı ve herkes tarafından kabul edildi. Çifti tebrik ederim, zaten başka ne diyebilirim ki.(İçinden saydı.) :D


IU//Hae Soo^^
2016 yılından Goryeo hükümdarlığına giden Hae Soo başlarda ne olduğunu anlamaz ama sonradan kaderini ve yeni hayatını kabul ederek yaşamaya devam eder. Ama belli zamandan sonra gelecekte gördükleri onun Goryeo'daki hayatı değiştirmeye itecektir. Kanlı Kral Wang So'ya engel olup prenslerin hayatını kurtarmaya çalışırr ama yaşanan taht kavgalarını ve entrikaları gördükçe yaptıklarına pişman olmaya başlar.
IU'yu ilk olarak Dream High'da izlemiştik, iyi kızdır kendisini severim ama öyle fanı falan değilim. Bildiğim bir şarkısı bile yok düşünün artık. Şarkıcılığa devam etsin ama oyunculuğu da çok iyi, uzmanlığını daha çok bu yönden yaparsa on numara ben yıldız olur. Dizi de canlandırdığı karakteri ise başlarda sevdik, ortalara yakın sinir olduk sonlarda ise bağrımıza basasımız geldi. :( Başlar da sevdik çünkü çok eğlenceliydi. Gelecekten geldiği için prense, krala saygıyı, davranışları bilemez bu da eğlenceli hale getirdi diziyi. Ortalara doğru sinir olmamızdaki sebep ise kızın ayran gönüllü olması. Aslında kendisine hak veriyoruz, başta geldiği dünyada bocalayan ve ona yardım elini uzatan kişiye karşı ilgi duyması normal ama sonradan yaşananlar da ısrar etmesi bizi bizden aldı. Hele ortaya kadar gelişen bir olay olmayınca daha sinir olduk. Sonda ise o nasıl bir aşk deyip bağrımıza bastık dediğim gibi. Onunla üzüldük, güldük ve inanın ağladık. Çok sevdiğim karakterlerden biri olup çıktı. Böylesi diziler de daha fazla görmek dileğiyle^^


Kang Ha Neul//Wang Wook(8.Prens)^^
Goryeo Krallığının 8.prensi olan Wang Yo diğer prenslere göre en sakini, en mütevazi insanıdır. Krallıkta gözü olmayan Wang Wook zevcesi vefat ettikten sonra ve Hae So'ya olan aşkı dolayısıyla çizgisinden çıkar ve iyi prensten en sevdiği Veliaht prensi öldürmeye gidecek kadar kötü biri olur. Yaptıklarından pişman olsa da artık çok geçtir ve karşılığından ne güzel bir hayat sürer ne de Hae So ile beraber olur.
Kendisini ilk olarak To The Beautiful You dizisinde çaresiz kötü olarak izledik ama çok tatlıydı orada. Sonradan Healer'da çalışkan aile çocuğu olarak gördük. Oyunculuğu çok iyi, baş rolleri hak eden oyunculardan. Bu rolünde de kendisini hem sevip hemde sinir olsak da yine de oyunculuğuna söz yok. 


Nam Joo Hyuk//Wang Wook(13.Prens)^^
Prenslerin en aklı başında, gözü tahta olmayan prenslerinden biridir. Her daim Wang So ve Hae Soo'nun yanında yer alan Wang Wook Krallık için büyük kayıplar verir.
Prensler arasında gerçekten çok mülayimi olan Nam Joo Hyuk çok iyi bir oyunculuk sergilemiş. Zaten bu sene kaç tane dizi çekip altından kalkamamış ki? Kendisini ilk Cheese In The Trap'de izledim, çok ön planda olmayan, sadece arkadaşlığını hissettiren karakterdi orada, sonradan bir çok dizide oynamış ama benim izlediklerim Moon Lovers ve WFKBJ oldu. Şimdi başka bir diziden daha teklif almış ve oynayacak gibi. Doğrusu bu ve Cheese In The Trap'de çok iyiydi tip olarak. Ama WFKBJ dizisinde zayıflamış yüzü küçülmüş yoksa orada ki karakteri de çok tatlıydı. Hele o şapşik halleri çok iyiydi.(Yakında o dizi yorumu da gelecek.) Kısacası yılın en iyi ve en çok dizi de oynayan ödülünü hak eden tek oyuncu oluyor kendisi. Bu projeden sonra yıl sonuna kadar daha çok dizi de oynayacak gibi, takipteyiz o zaman.^^


Baek Hyun//Wang Eun(10.Prens)^^
Prensler arasında en komiğidir ve krallıkta olmasının tek sebebi prens olmasıdır. Krallıkta veya o tür şeylerde gözü olmayan Wang Eun haylaz buluşlarıyla herkesi güldüren prens lakabını almıştır. Ne kadar haylaz ve etliye, sütlüye karışmasa da kader ağlarını örer ve tahta gözü olmasa da taht için canından olur.
Baek Hyun'u tanımayan yoktur. Tanımayanlar var ise Exo grubunun bir üyesi. Kendisinin ilk oyunculuğunu Exo Next Door'da(Dizi daha bitmedi, ona yorum dizi bittikten sonra gelecek.) gördüm. Orada iyiydi ama burada kendini açıkça;  "Ben şarkı söylemekte de iyiyim, oyunculukta da." demiş.^^ Gerçekten öyleydi, hatta ona verilen rolde çok iyiydi. Bıcır bıcır, tatlı bir karakterdi. Hae Soo'ya bu prenste aşık oldu ama sonradan gerçek aşkını buldu. Eşi olan prenseste çok güzeldi, dizi de daha çok görmek isterdim.^^
Oyunculuğu da şarkıcılığı kadar iyi olduğunu gösteren Baek Hyun'u daha çok diziler de görmek dileğiyle.^^


Hong Jong Hyun//Wang Yo(3.Prens)^^
Kraliçe tarafından sevgi ve dolduruşla büyüyen Wang Yo aklını tahtla bozmuştur. Taht için her kötülüğü yapan Wang Yo sonunda aslında gerçekte sadece annesinin sevgisini kazanmak için bunları yaptığını anlayacaktır ama artık çok geçtir. Prens olarak en kötüsü olan Wang Yo kısada olsa emeline ulaşıp kral olsa da mutluluğu uzun sürmeyecektir. Wang So ve Wang Jung'un kardeşidir.
Kendisini ilk defa bu dizi de izledim. Gerçekten ayakta alkışlanacak bir performans sergilemiş. Hem yakışıklı hemde kötü bir prens olarak on numara bir seçim olmuş. Ama kötü rolü ne kadar iyi oynasa da yeni dizilerin de aşk adamı ve başrol olarak görmek isteriz.^^


Ji Soo//Wang Jung(14.Prens)^^
Prenslerin en küçüğü olup Wang So'nun küçük kardeşidir. Dövüş yeteneklerin de iyi olan Wang Jung sevdiklerini korumak için elinden geleni yapar. Hae Soo'yu başta ablası gibi sevip sonradan aşık olan prenstir kendisi. Wang So abisini sevse de yaptıklarını onaylamaz ve karşılığını da alır. Yaptığı bazı şeylerden dolayı kendisine sinirlensek de bir yerden sonra hak verdik.
Nam Joo Hyuk gibi birden ünlenen oyuncu oldu kendisi, Joo Hyuk gibi kaç tane dizide oynadı sayamadım. Önceden izlediklerim de bile yer alan Ji Soo gerçekten yetenekli bir oyuncu, başarılarının devamını dilerim.


Yoon Sun Woo//Wang Woo(9.Prens)^^
Prensler arasında hangi tarafı tutacağını karar veremeyen başı boş prens. Başta iyi olup, bu da diğerleri gibi diyeceğiz ama sonradan kötünün yanında olup vaay sen de mi diyeceğimiz karakter oluyor. Dizi de ne maksatla prens olmuş dedim. Tamam dizi de iki yüzlü biri, sağından da solundan da gidilmiyor ama diğer prenslere verilen tolerans bu prense yani karaktere verilmemiş. Arada çıkıp ortalığı karıştırdı, aşkı yüzünden hanımına ihanet eden kızı kışkırttı o kadar, başka da bir atak göremedim kendinden ama yine de kötü de olsa ben başta sevmiştim bu prensi. :) Kendisini ilk defa bu dizi de gördüm, başka dizisini bilen varsa öğrenmek isterim.^^


Kim Sung Kyun//Choi Ji Mong^^
Kralın sağ kolu ve güneş bilimcisi diye anılıp sözlerine güvenilen kişidir. Goryeo Krallığında sonradan neler olacağını yıldız, ay ve güneşten anlayan Ji Mong prenslerin de arkadaşı ve öğretmenidir. Kral olma yolunda ilerleyecek olan Wang So'ya çok yardım eder.
Çok sevdiğim ve kendisine baya güldüğüm bir karakterin böyle bilgi bir kişiliği oynaması garibime gitse de sonradan alıştığım, vay be böyle oyunculuğu da varmış dediğim bir karakter oldu. Burada da çok komikti ama daha çok ağır başlı bir bilge oldu. Daha başka diziler de görmek dileğiyle, mesela Reply'nin devam serisi olursa orada mutlaka olması dileğiyle.


Kang Han Na// Hwang Yeon Hwa^^
Goryeo krallığının kötü prensesi. Değişik bir aile geleneği olsa da, baba bir anne ayrı olan kardeşler ile evlenme gibi bir saçmalık vardı dizide. İlk olarak gücü elde tutabileceğine inanan Wang Yo'ya yönelen Prenses kız sonradan sırf pisliğine Wang So'ya yanaşır. Kötü kraliçe ile bir olup ortalığı karıştırsa da emeline ulaşır ama Wang So'da akılsız değil sonuçta. O son çok iyi oldu bu prenses olacak kıza. Ve abisiyle ortaklığını, sonunda yine kötülüğünü gösterip ihanet etmesini de unutmadık.


Seo Hyun//Woo Hee^^
Sonradan diziye dahil olan ve Wang Woon'a aşık olan kız. Kendisi Girls' Generation bir üyesidir. Anlayacağınız üzere SM şirketi bu diziye idolleri ile yatırım yapmış. Oyunculuğu iyiydi ama SNSD grubu üyesin olduğunu öğrendikten sonra karakter olarak ilgimi çekecek biri olmadı. Çünkü bu grubu pek sevmem. Bir tane üyeleri hariç diğerlerini tamama tutuğum söylenemez. :D Bu da benim huyum. :P


Kim Sa Ho//Wang Moon(Veliaht Prens)^^
Prenslerin en iyi abisi olup krallığın müstakbel kralı olan Wang Moo'nun kral olmamasını engelleyecek çok insan olacaktır. Kendisi de Kral olmak istemese de babasının kendisine olan güvenini ve sevgisini boşa çıkarmak istemez. Ama Kral olsa da düşmanları boş durmayacaktır ve tahtan indirmek için ellerinden gelenin en kötüsünü yapacaklardır.
Prenslerden daha çok sevdim kendisini. O kadar tatlı biri ki anlatamam. Tabii standartların üstünde bir boya sahip(Koreliler için.) ama bir insan bu kadar mı güzel veliaht prens olur.^^ İşte şöyle güzel başrollü bir dizi çekse ne iyi olur anlatamam. Instagram'da kendisini takip ediyorum, yeni tanıyıp, sevdiğim aktör oldu kendisi. 


Park Shi Eun//Madam Hae^^
9.Prens Wang Wook'un zevcesi olan Madam Hae eşini çok sevip onun için her şey yapmak ister. Bunu çocukları olmadığı için "Git başka biriyle evlen, ben razıyım." diyerek kanıtlamıştır. Kendisinin ölümü hem Wang Wook'u hemde Hae So'yu yıksa da yaptıkları çok saçmaydı. Wang Wook'un ben karıma saygı duyuyordum, seviyordum ama aşık değildim demesi. Hae So ile aralarında olan ilişkinin farkında olan Madam Hae'nin önünde halen daha irdelemeleri, bakışmaları çok iticiydi. Bekleyin bari kadın ölsün de sonradan aşkınızı yaşayın dedim. Cıks cıks kadına yazık oldu. 
Bunun yanı sıra çok tatlı bir kadındı, rolüne yakışan biriydi. İlk defa bu dizi de izledim kendisini, oyunculuk başarılı^^


Jin Ki Joo//Chae Ryung^^
Krallığın hizmetkarı olan Chae Ryung 9.prense aşıktır. Onun her dediğini yaptığından bir çok kişinin başı yanar ve Veliaht prensimiz ölür :( O sahne de ne üzülmüştüm ve bu kıza da ne sinir olmuştum. Güzel kız, oyunculukta iyi ama oynadığı karakter tam dayaklıktı ve Hae Soo'nun ona karşı olan davranışları beni çıldırttı. Hele Wang So ile aralarının bunun yüzünden açılması daha bir sinir krizi geçirmemize vesile oldu. Haa verilen ceza iyi miydi, kat'iyen ama işte o kısımlarda bizi öyle bir sinir etti ki hak etti de diyebiliyoruz. Mesela Veliaht Prensin ölümü de pek onaylanacak tarzda olmadı yani. 


Jo Min Gi//Kral Wang Gun^^
Kendisi bütün prenslerin ve Veliaht prensin babası, ülkenin de kralı, kurucusudur. Ülkesi için büyük başarılara imza atan Kral Wang Gun herkes tarafından sevilen bir Kral olmuştur. Geçmişte yaşadığı ve sonradan kalbinde sakladığı aşk yüzünden acılar çekse de ailesine ve ülkesine sahip çıkar.
Kendisini ilk defa izledim, çok tatlı bir kraldı. Veliaht prens gibi bu aktörde krallığa çok yakışmış. Dizi de ne kadar ağır başlı olsa da kamera arkasında da o kadar eğlenceli biriymiş. Resimler aşağıda^^


Park Ji Young//Kraliçe Yoo^^
Adı üstünde Kraliçe olan Yoo krallığın en kötü insanıdır. Öyle ki kendi kanından, canından olan oğluna bile acımaz ve taht için Wang So'yu ortaya yem olarak atar. Sonradan vicdana gelir diyoruz ama nerede. Kötü insan kötü işte. Rolünün de hakkını iyi vermiş, tam kötü kraliçeyi oynayacak oyuncu. :D 

Not: Kral ve Kraliçeyi oynayan iki oyuncu da kesinlikle gençliklerin de çok güzel ve yakışıklı insanlarmış. Şimdi ki hallerinden belli. :)



DİZİDEN KARELER^^


10.Prens ve Hae Soo çok iyi arkadaşlardı, tabii 10.Prensin duyguları farklı olsa bile. :)


Ne sahneydi ama, gülsek mi ağlasak mı bilemedik. :D



Bütün prensler.


Şaşırdın mı cınım. :D


Wang So Veliaht prensi en çok seven kişiler arasında yerini alıyordu. Ona en çok yardımı Wang So yapmıştır ve ölümünden en çok üzülenler arasında olup, intikamını almak için çok uğraşacaktır.


Iyyy pis prenses -_- Ama kurtarıcı Prens orada. <3 Tabii anlayana. -_-


Yeni hayatına alışmaya çalışan Hae Soo ve bunu hayretler içinde izleyen  yakınları. :D


Wang Wook, böyle aşkın kıymetini bilemedin bee. Peki finalde ne yaptın? O kadar yaptıkların bir hiç uğruna mıydı... -_-


Tiripli bir prens çizelim şuraya. :D






Her ikisi de birbirlerine o kadar çok destek oldular ki aşktan ziyade birbirlerini anlayıp yardım etmeleri çok tatlıydı. Ama sonradan aşkları daha bir güzeldi.^^ <3
Not: Dizi boyunca Wang So'nun Hae Soo'ya daha dizinin ilk bölümünden beri sürekli yardım etmesi ve ona karşı olan davranışları izlemeye değerdi.^^ Yukarıda ki resimlerden de anlaşıldığı üzere. <3


Muzip kardeşler pardon prensler.^^


10.Prensin arkasında olan kişi Prensin eşi oluyor. Kendisini ilk defa izledim ve ne kadar tatlı bir kız dedim. Şimdi de araştırıp ne göreyim kendisi oyunculuktan çok şarkıcıymış, adı da Z.Hera, dizideki adı da Soo Duk. Dizi de babası tarafından savaş tekniklerini öğrenip ve savaş alanlarına götürülmesinden dolayı erkek gibi davransa da aşık olduğu prensle evlenir ama sonları hiç iyi değildi yaa. Üzüldüm ikisine de. :(





Bu nasıl bir aşk yaaa <3 <3 Hae Soo'yu bilmem de Wang So'nun aşkı baştan beri çok güzeldi...Hae Soo'nun ki de sonda iyiydi ama Wang So kadar olamaz...


Omuzda olan prens haricinde hepsi kötü. -_-


Hepsi iyi...Veliaht Prens <3



Bu kısımlar süperdi, hele Wang So'nun yarasını kapatan Hae Soo ve sonradan yağmur sahnesi...Tekrar, tekrar izlenir...<3



Ahh ahh :'(
Bu sahneyi Hae Soo önceden görüyor ve çok yanlış anlıyor. Biz izlediğimiz zaman ise vay be diyoruz. 10.Prensin Wang So'dan istediği hediye kalbimizin tam ortasına oturdu :'( Ne acıklı bir sahneydi...:(


Aşk...^^




Sizce bu sahne unutulur mu?? :'( Veliaht Prens ve Hae Soo için kendi canını ortaya koyan 4.Prens Wang So :'(




Şuraya da bir adet yeni Kral olmuş Wang So çizelim. :D






Baek Hyun dizinin resmen şebeğiydin^^ 


Duruşlara, bakışlara dikkat...^^


Sana iyi oluyor 8.Prens bozuntusu. -_-
Evet olayı hatırlayalım. Hae Soo gelecekten gelince bocalar ve ona yufka yürekli eniştesi ve prensi olan Wang Wook yardım eder. Hae Soo'da kendisine karşı bu yapılanlardan etkilenir ve Wang Wook'a bir şeyler hissetmeye başlar. Arada ki zevce Madam Hae ölünce artık engel kalmayınca evlenmeyi düşünen ikilinin başlarına beter şeyler gelir ve Wang Wook kardeşinin pisliğini örtmek için sevdiği kızı feda eder. Tabii Hae Soo'nun da yarasını ve çektiği acıları da Wang Wook sarar. 8.prensin Hae Soo'ya arkasını dönmesi her şeyi bitirir ve Wang Wook yine de ümidini kaybetmeyip tahta çıkmak için uğraşır ama nafile. Hem tahtan hemde Hae Soo'dan olan Wang Wook'da ettiğini bulur. 


Adamın gelişi bile olaaaaaay^^








AŞK YAA...<3

Benim objektifimden olan diyaloglar ve resimler.^^




Kızın gelecekte söylediği kelimeleri bizimkilerin yanında kullanınca yüz ifadeleri tam olarak böyle oluyor. :D




Kime üzülsem bilemedim. :(


Gel biz seni dışlamayız. :'( Çok acılar çektin be Wang So. :( 
Sevdiğin kız bile bunu dedi yaaa :'(





Mükemmel aşk buna denir...<3



Reply 1988'in en iyi komşuları yine bir arada. :D




Kamera arkaları.^^



7 prens ve 1 Veliaht Prens^^
Baek Hyun'a bakın hele, küçük kardeş gibi, arada kaybolmuş. :D




Basın toplantısından.
Uzun zamandan sonra uzun pantolon giyen Koreli erkek. :O
Böyle daha iyi olmuyor mu sizce de, ne öyle paçasını kurtlar kapmış gibi. -_-




Kralı bile kendilerine benzetmişler. :D







Dizi ne kadar duygusalsa arka olan o kadar komikmiş. :D






Adam kral, tabii ki böyle oturacak. Nokta.



Ve Gifler^^



İlk karşılaşma^^


Ne üzülmüştüm burada. :(





Hae Soo ve 10.Prensin ilk karşılaşması. :D



Yetenek akıyor kızdan yaa. :D



Bakışları kes. <3


Şu gülüşü hiç unutmayacağız. :(


















Bu sahne ve sonrasını izleyenler. :D Ne komikti ama :D





Dizimiz en acıklı sahnelerinden biri. :'(
Bir üst gifte de Wang Wook arkasını Hae Soo'ya dönüp gidiyor. -_-



Bu da o kısımda çalan şarkının sözleri. Bu kadar mı uyumlu olur. :(





OST'lar^^

Her şeyiyle iyi olan bu dizinin Ost'ları mükemmeldi. <3 Hemde bir iki değil hepsi. Diziyi izleyeli bir aydan fazla olsa da bıkmadan, usanmadan Ost'ları dinliyorum.
İşte bu Ost'lar onlar;

Not: Ost'larn sadece isimlerini yazıyorum, Youtube'a yazdığınız anda hemen gelir. Link eklesem hem uzun iş olur hemde artık gerek olduğunu düşünmüyorum. ;)


#1 Chen&Baek Hyun&Xiumin- For You^^

#2 Davichi-Forgetting You^^

#3 Loco&Punch- Say Yes^^

#4 I.O.I- I Love You, Remember

#5 Epik Hing&Lee Hi-Can You Hear My Heart(Nakaratı telefonumun zil sesi.)

#6 Lee Hi-My Love^^

#7 Jung Seung Hwan-Wind^^

#8 Akumu-Be With Me^^

Bir iki tane daha var ama onlar hem pek dinlenilecek gibi değil(İzleyince anlayacaksınız) hemde bu kadar yeter. :D Ne kadar da kısıtlayıcı bir blogger oldum çıktım. :D


Ve Son!!^^


Final sahnesinin en acıklı yeri olabilir.
Her şey biter, Wang So kanlı kral olmaktan kurtulur ama yaptığı fedakarlıklar nedeniyle yapayalnız kalır.
Hae Soo'nun son iki bölümde yaptıklarına sinir olmuştum. Wang So onun için her şeyi göze almıştı ama o ne yaptı dedim. Lakin gerçek bambaşkaymış. İzleyenler bilir zaman sonra bizi güzel bir sürpriz bekliyor. Orada Hae Soo'ya hak verdim, ne kadar acıklı bir şekilde ayrılsalar da Hae Soo yaptığında haklıydı. Tabii en küçük prens ise çok fenaydı. Son kısımda bizimkilerin buluşmamasına vesilen olan kişi kendisiydi. O kısım da kendisinden nefret ettim desem yeridir. Gerçi Koreli senaristlere iş kaldıysa böyle olması muhtemel bir şeydi, neden şaşırıyorum ki... :/


:'(


:'(




Dizimiz gerek oyuncusu gerek konusuyla harikaydı. Buna Afişleri de dahil oluyor tabii ki^^ Bu kadar  güzel afişler olamaz yaa. Her birine aşık oldum resmen.



Eveeeet gelelim dizinin en en en sonundaki sahneye. İzleyip beğenenlerin (Buna bizde dahil.) akılların da şu soru kaldı; Dizi devam mı edecek? 
Bu soruya çok yerden cevap geldi ve öyle bir ihtimalin olmadığı dile getirildi ama peki şu sonda Wang So'nun söylediği şey nedir arkadaş? Sonda alttan alta bu dizinin devamı gelecek deme şekli değilde nedir? Çok tartışıldı ve sevenler devamını bekliyor. Aynı benim, My Twin'in, Ö.Ablanın, Ş.Ablanın ve bütün Moon Lovers sevenler gibi.
Senaryolarda yazıldı çizildi. En sevdiklerimden bahsedeyim; Wang So aynı Hae So gibi ay tutulması sonucu şimdi ki dünyaya geliyor. Çok yabancılık çekip, zorluk yaşasa da Hae Soo'yu buluyor ve evlenip, mutlu yaşıyorlar. İkinci senaryo; Hae Soo her şeyi hatırlıyor ve Wang So'nun reenkarnesi olan kişide rastlantı olarak gelip Hae Soo'yu buluyor. Hae Soo onun hatırlaması için elinden geleni yapıp, Güneş bilimcisinden de yardım isteyerek geçmişini hatırlatıyor ve mutlu mesut yaşıyorlar.
Senaryolar böyle uzayıp gidiyor. Ne olursa olsun fark etmez benim için, devam etsinde öyle böyle hiç umurum da olmaz. Ama devam etseler bile Cheese In The Trap gibi değişik oyuncularla olmaması şartıyla.




Bunlarda bize kalan çooook tatlı fotoğraflar.^^
Son olarak dizimizi çok beğendiğimi, Goblin'i severim, isteğe bağlı tekrar izlerim ama bu diziye bayıldığımı ve kesinlikle tekrar izlememi söyleyip kıyaslamamı da yaparım.
Evet Goblin çok güzeldi, oyuncular senaryo falan harikaydı ama Moon Lovers'ı Goblin'e değişmem, bu da bir gerçek. Deseler pc'den ya goblin'i sileceksin ya da Moon Lovers'ı. Hangisini silmek istersin? Ben tabii ki de Goblin'i siler Moon Lovers'ı bırakırım. :D Çok mu iddialı oldu diyeceğim ama bu farkı da göstermek istedim deyip kesinlikle tavsiye eder, yılın dizilerinde listenin en üst sıralarını aldı dipnotunu ekler bitiririm.
Not: Goblin severler kıyaslama yaptığım için bana kızabilir ama bu da benim şahsi görüşüm.^^ Ne kadar sevdiğimi göstermek istedim. :D


Çok uzun olan bu yorumda beni yalnız bırakmayıp, şu an yazdığım yere kadar okuyanlara çok teşekkürler. Bundan sonra yazı ve resimleri kısa tutmaya çalışacağım. Çünkü gerçekten zaman alan bir iş oldu çıktı.
Başka yazılarda görüşmek dileğiyle, umarım dizimizin devamı çıkarda ona da böylesi bir yorum yaparım.^^
Sevgiyle, aşkla kalın.^^



Buralarda da varım^^


8 yorum:

  1. Yaaaa şimdi ağlayacağım ben amaaaaa :(
    Tamaaaamiyle katılıyorum yorumlarına. Bu dizi bende çok değişik bir his bıraktı. 5 ay oldu izleyeli hâlâ OST ları her gün dinliyorum. Hâlâ özlemle bakıyorum resimlerine. Nedenini çözemedim. Ve Goblin severlerden ben de yazımda çok korktum ama bu diziyi izlediğim hiçbir diziye değişmeyebilirim. Yani ben de Goblin 'i silerdim :D
    Hatta keşke Goblin 'i bundan sonra izlemeseydim ziyan oldu derim kardeşime. Güzel diziydi ama kıyaslayamam. Yaa benim gibi Moon Lovers sevenleri gördüm mü saatlerce konuşasım geliyor. Sessizce gidiyim ben yoksa daha çok konuşucam.
    Ah bi de 2. sezon için şey diyorlar bunu paket olarak çekmişler yani 2. sezonu da olacak gibi hepsini bir çekip teker teker yayınlamışlar ama reytingler iyi gelmeyince 2. sezondan vazgeçmişler. İnşallah yalan haberdir yaa :(
    Ellerine kollarına sağlık. Bugün de Moon Lovers seven birilerini gördüm hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam, biz My Twin'le ilerleyen zamanda bir daha izlemeyi düşünüyoruz o kadar beğendik. Ve halen daha resimleri telefonumuz da duvar kağıtlarını süslüyor. 😍😍 Yok öyle bir şey diyemem Goblin için çünkü onunda yeri ayrı. Ama Moon Lovers hepsinden ayrı. Dediğin gibi başka bir havası var bu dizinin. 😍 Sıkıntı değil bol bol konuşabiliriz, hatta bu dizi için değil bütün diziler için. ;) Kore de bu dizi bizim ki kadar sevilmemiş nedense, oysa ki harika^^ Keşke devam etse ne çok seviniriz. Sonu acayip açık bitti ve hüzünlü. 😖😖 Teşekkür ederim, senin de bu yorum için ellerine sağlık, çok iyi geldi.^^

      Sil
  2. Ay tekrardan duygulandım şimdi.Çok etkilemişti beni bu diziiii :(
    Lee Jun Ki performansı hayranlık uyandırıcıydı.IU'da iyiydi ama onun kadar değil bence ^^ Diğer prenslerde başroller kadar mükemmeldi.
    Bence dizi devam etmez.Hem etmemesinin daha iyi olacağını düşünüyorum.Saçmalayıp ilkinden de soğuturlar bizi.Ama çok çok iyi bir kurgu olursa neden olmasın.O zaman tekrardan aşık oluruz bu ponçiklere.
    Ponçik dedim öldükleri aklıma geldi,lanet olsun!
    Cheese in the Trap'in devamımı geliyor?Ben filminin çekileceğini duymuştum ama...Yoksa bahsettiğin film olabilir mi? (Öyleyse rezillik :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizi de çok etkiledi. Unutamadık gitti. :( Lee Jun Ki'yi yeni izledik ve hayran kaldık. IU'da iyiydi ama dediğin gibi Lee Jun Ki gibi değildi. :) Prensler çok çok iyiydi, iyisinden tut kötüsüne kadar :D Yani şöyle 16'lık değildi, 4-5 bölümlük çekseler bile yeter. En azından bol bol aşk sahneleri izleriz. :D ahahah gerçekten ponçiklerdi :D Cheese In The Trap Park Hae Jin haricinden hepsi değişti, onu da değişselerdi iyi olurdu. Dizi olarak değil film olarak devam ediyor ama izleyeceğimiz sanmıyorum. -_-

      Sil
  3. yaa çok ağlattı bu dzi.son iki bölüm neydi öyle.izlemeseydim diyorum.ayri kalmaları wang sonun yalnızlığı bu sekilde bitmeseydi hea so ölmeseydi 😐 cin versiyonunda müzede karsilasiyorlarmis en azından öyle olabilirdi.cok etkiledi ya bu kadar begenecegimi düşünmüyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence o sonu öyle bırakmalarının sebebi devam edecek olmaları ama tık yok bunlarda. Dizi cidden ağlattı ama tekrar tekrar izlenilir. <3

      Sil
  4. Diziyi dün bitirdim, şu an Ostlerini dinleyerek yazıyorum. :D Öncelikle pek k-drama izlemediğimi belirteyim, izlediğim birkaç tane var. Onların da bir kısmını ağır dramdan bunalıp yarım bıraktım. (Goblin de dahil. :D) Moon Lovers izlediğim ilk saray dizisi, ilerledikçe beni biraz baydı açıkçası. O kısımları atlayarak izledim. Ama sonra olanlar, 10. prens ve karısı, son bölümde yaşananlar vs. çok vurucuydu. Son sahneler hem kahretti hem de iyi ki mutlu son yerine böyle olmuş dedim. Son bölümler ve son sahneler diziyi benim için kıymetli yapan şey oldu. Diziyi beğendim ama yine de bi' süre daha k-drama izlemem muhtemelen:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selammm
      Bende bunu yazarken ostları dinliyorum diyebilirdim ama My Twin başka şarkı açtığı için onu dinleyerek yazıyorum. :D Biraz geç oldu yoruma cevap vermek. :( Dram sevmiyorsan anlayabiliyorum , çünkü Koreli senaristler komik başlıyorsa dizi kesin drama bağlarlar, vazgeçilmezleri çünkü. Dram sevmediğin için pek sevmemişsindir ama evet o son fenaydı. Unutulmaz, unutulmamalı. 😍😍 Başka dizi izlerden haberim olsun.^^ Yorum için ellerine sağlık. 😘

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D