30 Nisan 2014 Çarşamba

Kitap Alışverişi^^

Herkse merhaba^^

İnstagram hesabımda bir kargo resmi paylaşmıştım, yakında blog da diye not düşmüştüm, kargonun içindekilerini göstermek bugüneymiş ve sonunda o kitaplar ne öğreneceksiniz :D 
Aklımda hiç kitap alışverişi yoktu aslında, bir akşam sunum hazırlığımı yaptıktan sonra maillerimi bakayım dedim, son 1 gün indirimi kaçırmayın diye bir yazı okudum hemen linke baktım, şahsen almasam da indirimde olan kitapları merak ederim, almak isteyen varsa tavsiye edeyim diye ;) 
Baktım fiyatlar çok uydun kitaplara göree :O
Hemen almak istedim, bi sepet yaptım tabi bir kaç kitapta kararsız kaldım :/ Sonra başka bir indirim de gördüm site de ona da bakayım dedim ve işte o an şok oldum, hemen sepette büyük değişiklik ve o eklendi :D Ne ve uygun fiyata aldığımı görünce şaşıracaksınız^^


Nereden aldığımı soracak olanlar için büyük indirim yapan D&R'dan aldım^^ Mailleri geliyor, şans eseri baktım ve aldım :D

Ve kitaplara gelecek olursak;

Kitaplar bunlar, hepsini çok uygun fiyatlar aldım, en çok uygun olan kitap ise İçimde Aşk Saklı idi :D 



İlk kitabı okumuştum geçen sene, her zaman derim Tarihi romanda Judith'i tek geçerim <3
Bu kitapta haddinden fazla övgü alınca her daim gözümdeydi ama almak kısmet olmadı :( Malum fiyatı :( Düşünce alırım dedim ve şans taa taaa kitabın normal fiyatı 30 TL iken ben sadece 9.90 Tl'ye aldım arada büyük fark var demii?? :D 



Dex'de ilk çıktığından beri almak istediğim kitap :D Konuya bakmadan kapak için alınır türden, ee kapakta ve fiyatta güzel almasaydık olmazdı :D


Bir diğer Dex kitabı :D Bir sürü Dex kitapları indirimdeydi ama Kübra'yla buna karar verdik, bunun da kapağına bittik :D


Vee son olarak yine Dex :D :D 
İndirimde olan çok kitap vardı ama Dex her zaman bu kadar indirim yapmıyor, hazır yaptı alalım dedik :D


Gecenin bir yarısı hiç akla gelmeyen alışverişten alınan kitaplar bunlar^^
Okunacak kitap bayaaaaa çoğaldı artık bir yaz oturur onları okurum :D Yeni ve çook istediğim kitap çıkmadığı sürece de kitap almak yok bu sıralar :D 

En kısa zamanda okuyacağım inşallah bunları, hepsi mükemmel ve merak uyandırıcı :*

Not: Ayraç gönderdiler mi diye soracak olursanız, cıks göndermediler :( Sadece Dex kitaplarının içinde olan ayraçlar ;)



Kitap alışverişi yazım bu kadar, başka bir yazımda görüşmek üzere^^



6 yorum:

  1. Canımmmm yeni kitaplarınız hayırlı olsunnnn ^^ Veeee amaninnn Kübram Melez'e başlamış <3 Keyifli okumalar :*

    YanıtlaSil
  2. ayraç olmaması byük ayıp bence :) keyifle okumalar esra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de :D Zaten koymuyorlar, bir tane iki tane falan o da kendilerinin ayracı :D Teşekkür ederimm^^

      Sil
  3. Ne kadar heveslisindir şimdi sen :) Hayırlı olsun güle güle oku :) Okuduklarını blogda okumak isteriz ^^ Bol kitaplı günler :)

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D