25 Nisan 2017 Salı

Levana//Marissa Meyer Kitap Yorumu^^

Herkese merhaba^^
Kitap yorumlarım gelmeye devam ediyor. Bu sefer ki kitabım Ay Günlüğü serisinin 3.5 kitabı olan Levana. Kendisi kitabımız da kötülüğü ile herkese yaka silktiren kötü Kraliçe. Bu kitabımız da merak edenler için(Kimse merak  etmiyordu.) Levana'nın neden bu kadar kötü olduğunu anlatıyor. Peki kötü olmasının sebebi beni tatmin etti mi? Bu sorunun cevabı da yorumun devamında.

Ayna, ayna, söyle bana benden güzeli var mı dünya'da? Ya da Ay'da...
İki gezegen arasında aşklarını ne kadar sürdürebilirlerdi kİ?Daha doğrusu, bir gezegen ve Ay arasında. Ya da her neyse.
Saf kötülüğün bir adı var. Aldatıcı maskelerin ardında gizleniyor ve gücü eline geçirmek için "büyü"sünü kullanıyor. Peki ama Kraliçe Levana kim? Yolu Cinder, Scarlet ve Cress'le kesişmeden yıllar önce, Levana'nın çok farklı bir hikâyesi vardı. Daha önce hiç anlatılmamış bir hikâye... Şimdiye kadar.

Levana bence gelmiş geçmiş bütün kitapların en en en kötü karakteri. Şimdilik geçmiş zaman eki kullanamıyorum çünkü daha yeni Winter'a, yani son kitaba başladım. Kısa bir kitap olmasına rağmen Levana diğer kitaplara göre elimde çok uzun kaldı. Hem diğerlerine göre daha ağır ilerliyordu hemde kötü karakterin hayatını kim okumak ister ki? Belki birazcık iyilik olsaydı kalbinde yine merak ederdik ama cıks yani bu karakter ne sevilir, ne merak edilir. Bunu bu kitabı okuyarak daha iyi anladım.
Geçmişin de yaşadığı bir trajedi olmuş, hatta bundan yola çıkarak mı kötü karakter oldu dedim ama gerçekten çok saçma bir şeyden bu hale gelmiş. :D Ben fazla bir şey söyleyip spoi vermeyeyim ama yine de hazır seriyi okumuş, fiyatı da indirimdeyken okuyun derim. Kitabın son kısmın da Winter'ın ilk dört bölümü yer alıyor ama benim zaten elimde Winter var. O kısımda bırakıp direk Winter'ı elime aldım. :D


Levana'dan biraz daha bahsedecek olursam gerçekten farklı bir yapısı vardı, kadının ne yapacağını kestiremiyor okur. Mesela o sonda yaptığını düşünebilir miydim? Hayır ve okurken şok oldu, Aslında izin verseydi çevresi onu iyiliğe, sevgiye bağlayabilirdi ama diyorum ya değişik bir karakter Levana. Şimdi Winter'da neler yapacak çok merak ediyorum. Karakterde acıma duygusu denen hiçbir şey yok. -_- Yazarın böyle bir kitap yazmasını başta onayladım, kötü karakteri de biraz tanımak lazım dedim ve evet tanıdık ama kötülüğüne sebep olacak şeyin çokta geçerli bir sebep olmadığını görünce o kadar da önemli değilmiş kitap dedim. Gerçi yazar bu kitapta 4.kitapta yer alacak olan Winter'dan ve ailesinden de bahsetmiş. 
Bu yönle iyi olmuş ama diğer taraflı boşuna çıkmış kitap dedim. Kısacası kitabın çıkma sebebi benim açımdan yarı iyi olmuş yarı kötü. Haa tavsiye eder miyim? Yukarıda da dediğim gibi kötü karakteri merak ediyorsanız, şu anlık indirimden yararlanıp alabilirsiniz. 
Okuyacağınız yorum belki sizi tatmin etmeyebilir ama okuyanlarla bu kitap hakkından konuştuğum zaman bana hak verdiler, tam da herkesin düşündüğü gibi düşünüyormuşum. :D 
Şu kısacık kitap hakkında daha ne desem bilemedim, gerçi bu kadar da yeter. Normalde yorum yapmayacaktım, Winter'ın bir köşesine eklerim demiştim ama olmaz deyip ayrıca yorum yaptım. Levana diğer kitaplardan ayrı olmalı. :D



Kitaba Puanım 5/3



Ne yazık ki alıntı çıkartamadım bu kitabımızdan. :/ 

Başka yorumlarda görüşmek dileğiyle, sevgiyle kalın.^^




Buralarda da varım^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın :D