22 Ağustos 2013 Perşembe

Bayramdan önce gelenler^^


Selammm!!

Ramazanda elime harika ötesi bir kargo geçti :)
Aslında bu yazıyı taa bayramda yazmam gerekiyordu ama bu zamana kısmet oldu, zaten bir ara aklımdan da çıktı yaa neyse :D
Sürekli konuştuğum, kitaplar ve yazarların arkasından dedikodu yaptığım, okuduğumuz her kitabı anlattığımız ve çok sevdiğim N.ablam elinde bazı kitapları bize göndermek istedi :)
İlk olarak Linda'dan başladı ama sonradan üzerine Nora geldi ve bir de sürpriz bir kitap :)
İlk olarak çok ama çok teşekkür ediyorum :)

Not: Kitaplar elime geçmeden önce kargo üzerine baya bi yorum yaptık kendisiyle :D 


İlk olarak Nora kitapları :)
Bu serinin kapaklarını çok sevdiğimi söyledim, sağ olsun ablam da dur onları da göndereyim dedi :)
Ve şimdi ellerimizde :)
Kübra ilk kitap Beyaz Düşleri okudu ve çok beğendi :)
Not: Kübra'nın ilk Nora kitabıydı :)
Bu seriyi okumak için sabırsızlanıyorum :)


Sonracığıma :)
Eva Dallas serisinin ilk iki kitabını yolladı :)
Bu yazım da belirtmiştim Migros'da bulamadım diye ilk kitabı, sağ olsun ablam yine gönderiyim falan dedi bende hemen kabul ettim çünkü serinin ilk kitabı piyasa da yok :/
Bu seriyi de ciddi anlamda merak ediyorum :)
Polisiye ve aşk <3
Serinin devamını okudukça almayı düşünüyorum :)
Benim işim belli olmaz belki beğenmem :D


Bu yazımda yine belirtiğim gibi Anahtar serisini aldık ama 1. ve 3.kitabı almışız aslında vardı diye hatırlıyorum ama kapağı diğer kitaplardan farklı olunca almadım :D Daha doğrusu bakmadım bile :P
Nora'nın merak ettiğim bir serisi daha :D 
Neyse ki seri 3 kitaptan oluşuyor, en sevindiğim şey bu :D 
Uzun olan serileri oldum olası sevmem ama yine de alırım ilk bir kaç kitabını :D
Morganville serisi gibi :D


İlk olarak Ölümcül Hata'dan başladı kitap gönderme olayı ve böylece büyüyüp 10 kitap oldu :D 
Zaten baya bir okunacak kitap birikti birde bu kitaplar ama gözüm gibi bakacağım kitaplar arasında <3
Gitmene Asla İzin Vermeyeceğim kitabı da sürpriz oldu :)
Aslında N.ablam hangi kitabı koyduğunu unutmuş bende neyse daha bana sürpriz olsun dedim ve cidden sürpriz oldu :)
Yazarın Sana Yürek Dayanmaz kitabını sevmiştim, bunu da severim diye düşünüyorum :)


Son olarak Nora Roberts'in  bağımsız kitabı Villa :)
Bunu da Migros'da görmüştüm ama almaktan çekindim :/
Yine ve yeniden sağ olsun ablam gönderdi bizi :)

Evet canlar Nora'yla boğulmuş vaziyetteyim ama süper bir şey bu :)

Daha bir kitabını okuduğum halde kendisine bayıldığım yazarın bir anda bir sürü kitabı oldu :)

Bunu Sağlayan N. ablama sevgilerimizi ve kocaman teşekkürlerimizi sunuyorum <3
Seni Seviyoruz :)


Yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayım :)
Sevgiyle kalın canlar ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D