1 Ekim 2024 Salı

Aşk Hiç Bitmez//Candace Camp Kitap Yorumu^^

 Selamlar^^
Bridgerton serisi sonrasında tekrardan historical kitaplar okumaya başladık. Sonrasında beş kitaplık bir seri aldık, birinci kitabı okudum, güzeldi. Sonra başka bir kitabı okudum ama tam historical havamda değilim diye bıraktım. Geçen aylarda İkiz okuyunca benimde canım çekti okuyayım dedim ama kitap istediğim gibi değildi. Düşünün 300 sayfalık kitabı bir haftada anca bitirdim. :D
Ben Bridgerton tarzı, hatta direkt onları okumak istiyorum ya. En iyisi seriyi tamamlamak. :D


Tutkulu iki âşık engellerle dolu bir aşk...
Leydi Calandra'yla evlenmek isteyen bir sürü erkek vardır fakat aşırı korumacı ağabeyi Rochford Dükü, uygun adayların hepsini korkutup kaçırmıştır. Bir adam dışında: Gizemli Bromwell Kontu... Callie, ağabeyinin şiddetle karşı çıkmasına rağmen Kont'a âşık olmaktan kendini alamaz.
Ağabeyinin sözlerini hiçe sayan Callie, Bromwell'le yeniden görüşebilmek için bir plan yapar ve bu işlerde oldukça iyi olan Francesca Haughston'ın yardımını ister. Fakat Dük ve Kont'un arasındaki sır açığa çıktığında ve Callie tuzağa düştüğünü anladığında artık her şey için çok geç olacaktır…

Callie abisi ve büyükannesiyle beraber yaşamaktadır. Sezon kapandığı için kırsala giden Callie büyük halalarının doğum gününe geldiğinde arkadaşı Francesca'yla kalmak ister. Abiside izin verince balolar, operalar derken günler geçer ama kalmasının tek amacı vardır, aşkı bulmak.
Büyükannesinin evlenme ısrarları yüzünden zor durumda kaldığı bir anda kendisini kurtaran maskeli ve kimliği gizli adama bir şeyler hissedince ona karşı hissettiklerine engel olamaz.
Callie'yi çok sevdim, çok tatlıydı ve herkesin sevdiği bir karakterdi. Sadece fazla saf olması ne yazık ki bazı şeylere olağan sağladı. Tabii hikaye öyle devam etmesi gerekti. Bu konu hakkında ilerleyen kısımlarda yorum yapacağım.

    Bromwell dükü katıldığı partide hiç ummadığı bir kişiyle karşılaştığında planlar yapmaya başlar ama bu planları yaparken bir şey hiç aklına gelmez.. Aşk.
Ablasının geçmişi yüzünden Konttan intikam almak isteyen Bromwell'in ayağına gelen şansı tepmek istemez ve Callie'yi ziyaret etmeye başlar.
Zamanla işler karışacaktır ve Bromwell neye inanacağına karar veremez.
Aşk konusunda kendisini çok beğendim, Callie'ye başka türlü yanaşıyor olsa da aslında söylediği sözlerden sonra vay bee dedim, tam aşk adamı.
Ama işte bu güzelliklerden sonra saçma şeyler oldu ne yazık ki.


Devam kitabımız Francesca'nın kitabı olduğu için bu kitapta kendisinden çokça bahsedildi, hatta geçmişte yaşanan şeyleri de az buçuk öğrendik. O sebeple Callie'nin abisi Kont ve Francesca bu kitabımızda çok fazla vardı.

Kitabı sevemedim, başta çok güzel başladı. Böyle tam nefretten aşka kitabı güzel olur falan derken olmadı. Yani yazarımız aşırı sade yazmış. Güzel konu çünkü. Neden yazdığını şöyle açıklayayım. Çiftimiz çok yan yana gelemiyor, çok saçma yerlerde, olması gereken yerlerden başka gelmiyorlar çünkü. Sonrasında en son kısımda kızım sen ne ayak yani?? :D Yazar hemen bitsin diye son kısmı aşırı oldu bittiye getirmiş. O yüzden de sevemedim.
Yani zaten elimde çok fazla kaldı, bitmek bilmedi derken konuda ilgimi çekmediğinden elimde baya bir kaldı.
Önceden bıraktığım kitabı belki devam ederim, komple unuttum çünkü ama yukarıda da dediğim gibi devam kitabı Francesca'nın aşkını konu alıyor, zaten seride en merak ettiğim kitaptı. Bunu ayrıca okudum ama Francesca'nın kitabını ayrı okunmaz. Burada bazı şeyler ortaya çıktığında orada yazmazsa yazar konu eksik kalır, okuduğunuzdan bir şey anlamazsınız. :)

Bu yorumdan sonran tavsiye kısmını es geçmem mantıklı olacak, sonuçta tavsiye edemiyorum. Ama eğer Francesca'nın kitabını beğenirsem ne yazık ki bunu da okumanızı önereceğim. Bakalım o ne zamana artık. :D



Kitaba Puanım 5/3



Alıntılar^^

"Beni kaybetmek mi? Sahip olmadığınız halde nasıl kaybedersiniz?"
"Sizi yeniden görme şansımı kaybedeceğim," 


*****


"...Sevgi, insanı her şeye karşı kör edebilir."





Başka yorumlarda görüşmek üzere, sevgiyle kalın^^




Buralarda da varım^^










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D