26 Haziran 2022 Pazar

Kitap Alışverişi//Alsat Kitap, Hepsi Burada^^

Selamlar^^
Nasılsınız? Kitap alma konusu nasıl gidiyor? Bu zamlardan sonra kemeri biraz daha sıkalım diyoruz ama sürekli indirim vs. görünce alıyoruz. Ama artık bir dur dememiz şart, o kadar çok okunmayan kitap oldu ki onları bir eritelim. (dedi ve yine bir sürü kitap aldı :P)
Bu sefer ki ilk alışverişimiz ikinci el kitap oldu, Bridgerton serisini izliyoruz bari okuyalım dedik. Sıfırın yanına yaklaşılmıyor, karton kapak ama ciltli kitapların yanında asilzade sanki, neyseee. Bulduk bir siteden aldık. Hem de çok uyguna. Başta çok beklettiler, siparişin onaylanması gerekiyor ama tık yok. İkiz sürekli iptal edeyim deyip durdu ama izin vermedim, iyi ki de vermemişim. Biraz zaman almış olsa da iletişime geçildi ve sorun olmadığından, göndereceklerinden bahsetti. Siparişler sorunsuz elimize ulaştı, başta üzerindeki yazıların soyulması nedeniyle korsan mı dedim ama korsan çıkaranlar o kadar uğraşmıyorlar asdfghjklş
Dördüncü kitabı sıfır aldık ama, onun hikayesi birazdan sizlerle olacak.
Siteden memnun kaldık, adı fazla duyulmamış ama ikinci el kitap düşünüyorsanız bir bakın derim.








Yukarıda gördüğünüz üç kitap Alsat Kitap'dan alındı. Dikkatli baktığınız zaman yazarın isminin soyulduğunu göreceksiniz. Bir kitabın da üstü yazılmış ama sıkıntı yok, gerçekten ucuza geldi çünkü. :)



Bundan sonraki kitapları Hepsi Buradan sitesinden aldık. Takip ettiğiniz zaman gerçekten çok güzel indirimleri oluyor. 
Benim o sıra indirim kuponum mevcuttu ve seçili kitaplarda da indirim vardı. Onları ekleyince 150₺ civarı olan kitapları toplamda 128₺ gibi bir şeye aldık. Bir kitap 50, bir diğer kitap 40 olunca bence bu fiyat çok çok iyi. ;)


Normalde bu kitap 50₺, indirimler vs. derken 25 civarı bir şeye geldi. ;) İyi değil mi? Bu devirde bedava. :P
Bu kitabı okudum, yorumu için tık tık^^



Koridor Yayınları bez kaplamalı çıkarmasına rağmen hala ucuza satıyorlar kitapları, takdir ettiğim yayınevlerinden.



Yabancı her türlü pahalı, bu da ince geldi. 16₺ gibi bir şey şimdi ki fiyatı(değişmediyse), ben daha ucuza aldım.



Kapağıyla beni tavladı yoksa almazdık. Çünkü çok çok ince geldi. Epsilon bu zam konusunda sınıfta kalan bir yayınevi oldu. Türk yazarın bile kitabını karton kapat 60₺'ye(indirimli 40 falan oluyor) sattı resmen. -_-
Siz siz olun sayfa sayılarına bakmadan almayın. :)



Aralarında en ucuza gelen kitaptı kendisi. Bence artık klasiklerimize önem verme zamanı geldi. Daha pahalı olması gereken kitaplar bunlar bence. Diğer kitapları eleştirmiyorum, hem görüyorsunuz okuyorum da ama onların yanında daha değerli olan kitapların ucuza satılması biraz kalp kırıcı. :/



Yeni kitaplar geldi, onları da başka bir yazımda paylaşacağım inşallah^^
Şimdiden güzel dilekleriniz için teşekkürler, daha güzelleri sizlerin olsun. <3
Yeni yazılarımda görüşmek dileğiyle. ;)
Sevgiyle kalın^^



Buralarda da varım^^




6 yorum:

  1. Yaldızlı baskılar zamanla siliniyor maalesef ki. Şu sıralar kardeşim Harry Potter serisine sardı. İşe gidip gelirken okuyor, çantasında taşıyor. Geçen gün elime aldım kitabı Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı yazısı tamamen silinmiş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne kadar kötü olmuş, hiç hoşlanmıyorum aslında öyle. Güzel paralar bayıyoruz ama üstü hep soyuluyor, bu üzdü beniiii

      Sil
  2. Selamlar.
    Artık çoğumuz kital alırken cok dikkat ediyoruz.
    Kendi adima oyle eskisi gibi sepetler yapıp, sipariş vermeler yalan oldu...
    Kitaplığım da olmasını istediğim yazarları alıyorum daha çok. Kütüphane var yakınlarimda... Oradan da alıyorum iyi oluyor.
    Yeni kitaplarınızı keyifle okuyun. Dizisini çok sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^^ Evet eskiye göre daha çok düşünüyoruz ama şimdi eski zamanlara baktığımızda bile şahsi olarak yine alırken çok düşünüyordum. :D

      Sil
  3. Alsat kitaptan bende almak belki de satmak istiyorum. Düşünüyorum bu ara. Bu arada kitapların fotoğraflarını çok güzel cekmissiniz. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim^^ İlk alışverişe göre güzeldi, dene istersen. :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D