1 Mayıs 2020 Cuma

İzlediğim Filmler 33//Yedinci Koğuştaki Mucize, Maide'nin Altın Günü, Oyuncak Hikayesi 2-3^^

Merhabalar^^
Bir önceki film yazısından sonra hemen buna başladım. Bu sefer izlediğim iki filmden de memnun olmadım açıkçası. Nedeni birazdan sizlerle. :D



Vizyona girdiği günden sonra büyük yankı yapan film Netflix'e düştü, o zaman ikiz gidelim dedi,  sinemada hiç dram izleyemem deyip vazgeçtik, izlesem de olurmuş ama. Kore film uyarlaması olan filmimiz gram beni etkilemedi. Ruhsuz insan değilim, orijinal filmde nasıl ağladığımı daha dün gibi hatırlıyorum. Aslında duyguyu işleme konusunda çok iyiyiz ama burada konusunu bilmeme rağmen duyguya güvenerek başladık. Cıks hiç etki olmadı, şu an diğer ülkelerde Netflix'de yayımlandı ve izleyeni çokmuş, şaşırdım ne yalan. Bence izleyip ağlamaktan bayılanlar bir de orijinali izlesin. ;)
Aras Bulut İynemli içinde çok övgü sözler söylendi ama, yine ben aşırı derece de bir oyunculuk göremedim. Mucize filminde ki Mert Turak daha iyiydi, o neden bu kadar konuşulmadı anlamış değilim.
Neyse, merak ediyorsanız izleyebilirsiniz ama orijinali de izleyin. ;)





TV+'da vardı diye biliyordum ama kaldırmışlar. :/





OL-MA-MIŞ!
Emeğe yazık ya, şu senaryoları yapımcılar nasıl kabul ediyor anlamış değilim. Abimle izledik, izlemez olsaydım. Sürekli belden aşağı espriler, bir de aynı şeyi tekrarlaması. Tamam konu vs. güzel, ona aldanmıştır yapımcılar ama senaryo rezaletti bence. Güldüğüm yerler oldu, yalan değil ama yine de kurtarmadı filmi. Ezgi Mola'yı severim, hatta ilk film duyurusu yapılınca merak etmiştim, ta ki fragmanı izleyene kadar. Aynı geçen aylarda virüs nedeniyle gişede yere çakılan Zengo gibi, merak ediyordum ta ki fragmana kadar. Belki güzeldir bilemiyorum ama vizyona tekrar girerse sinemaya gitmem.
Neyse. :D Neflix'de var, izlemek isterseniz bakabilirsiniz ama daha güzel, anlamlı filmler varken benim gibi zamanınızı boşa harcamayın. :)


Sağ başta ki teyzemiz Enis Arıkan'ın annesi, komikti. :D







Oyuncak Hikayesi serisini yeni bitirdik. Bence çok iyi animasyonlardan biri. Evcil Hayvanların Gizli Yaşamından sonra en iyisi benim için. :D Çocuklarınızla beraber izleyeceğiniz, sizin de keyif alacağınız yapımlardan.
Her filmin kendine has konusu vardı, seri arasında en sevdiğim diye ayrım yapamam, Oscar'ı hak ediyor yani hepsi ama. :D
Anlatacak başka bir şey kalmadı gibi, izleyin eğlenin. ;)





Hepsi birbirinden komik, açıp açıp izlerim ki. :D






İlk iki filmi izleyeli çok olmuştu, yeni film gelene kadar baya beklediler. :D
Başka yazılarda görüşmek dileğiyle^^





Buralarda da varım^^








17 yorum:

  1. 7. mucizede koğuş filmini izleyip alayanlardanım. Orjineline izlemedim. Ama siz böyle yazdıktan sonra merak ettim. İzlemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle izlemelisiniz, aradaki farkı görürsünüz. ;)

      Sil
  2. Yaaa çok tatlı değilmi toy story 😍😍 madenin altın günü nü de çok keyifle izledim valla çok güzel bir yazı olmuş ❤️❤️❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel seri, aaa nasıl beğendin? :D Yani bir kaç saçmalığı yapmasalardı güzel film olurdu ama aşırı belden aşağı espriler vardı, rahatsız edici. :/

      Sil
  3. Ne güzel filmler izlenmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir ikisi tatmin etmese de, aynen :D Teşekkür ederimm:)

      Sil
  4. Bu sıralar izleyecek film bulamıyorum.7.koğuş filminin Kore versiyonunu seneler önce izlemiştim. Hatırladıkça duygulaniyorum hala. Bizim versiyonuna bakmadım. Sen böyle diyince bakmam da zaten. ☺️

    YanıtlaSil
  5. 7. Koğuştaki Mucize'nin Kore versiyonunu izledim ben de. Tv'de dublajlı olunca tam hakkını veremedim gibi hissediyorum, tekrar izleyeceğim. Diğerlerini de henüz izlemedim, bakacağım :)

    YanıtlaSil
  6. Yedinci Koğuştaki Mucize çok güzeldi,Maide’nin altın gününü yarım bırakmıştım ben de beğenmemiştim,Oyuncak Hikayesi tekrar tekrar izlenebilecek harika animasyonlardan😊

    YanıtlaSil
  7. Maidenin Altın Günü tam bir hayal kırıklığıydı benim için :)

    YanıtlaSil
  8. Oyuncak Hikayesi'nin bir filmini izlemiştim ama hangisi olduğunu hatırlamıyorum. Bir ara seriyi baştan izleyeceğim.

    7.Koğuş'u izlemedim çünkü ağır dram sevmiyorum. Hele bu aralar salya sümük ağlayacağım bir film izleyecek enerjim hiç yok. Kalsın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemelisin, tekrar tekrar izlenilecek film^^ Ağır dram değil aslında ama kişiye göre değişiyor. ;)

      Sil
  9. Yedinci Koğuştaki Mucize'nin orijinal filmini izlemek istiyorum, Oyuncak Hikayesi izlemek istediklerim arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederimm^^ Keyifli seyirler izlersen. ;)

      Sil
  10. Oyuncak Hikayesi serisi bir tanedir ya 💖 7. Koğuştaki Mucize'yi anne-babam izleyip çok etkilenmişlerdi ama Kore versiyonunu izleyenlerin hep onu tavsiye ettiğini görüyorum. Ben de orjinalini tercih ederim açıkçası ama son zamanlarda çıkan Türk filmleri kapsamında değerlendirince yüksek konumlarda yer alıyordur belki Türk versiyonu da, ondan bu kadar ses getirmiş olabilir. Ağlamaya gücüm olmadığı için uzak duruyorum iki versiyondan da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore versiyonu belki de en iyi film Kore'nin. Türk sinemasına baktığımız zaman çok iyi ve duygusal filmler var, mesela aynı kulvarda olan Mucize daha iyi, oyunculukta^^ Zamanı gelince izle, tavsiyemdir^^

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D