11 Mayıs 2020 Pazartesi

Bu Bir Meydan Okuma Yazısıdır :)


 

 
Merhabalar^^
Bir kaç hafta önce İlle Kitap blogu beni meydan okumaya davet etti, o sıra yapacaktım ama aklımdan uçmuş gitmiş. Şimdi hemen başlığı ve içeriği öğrenip, telefondan yazıyorum. 
Meydanı okuma #zorolsadakarantinadevamediyor etiketiyle bu zamanda okuyup, sevdiğimiz kitapları yazacağız. Aslında okuduklarım hakkında insta hesabımda ve YouTube kanalımda var, şimdi ise onlardan hangilerini sevdiğimi yazacağım. Yazmadan önce davet için teşekkür ediyorum^^


Refet/Fatma Aliye yorum için tık tık! 

Yaklaşma/Elif Yıkılmaz yorum için tık tık! 

Karanlık Zihinler/Alexandra Bracken Henüz yorum gelmedi.



Az okuduğum kitaplar arasında yine de güzel kitaplar seçtim. Klasikler baş yapıt zaten, seviyorum ve öneriyorum^^

Davet ettiğim blogger dostlarım;







 

Başka yazılarda görüşmek dileğiyle, sevgiyle ve bol kitapla kalın^^ 




Buralarda da varım^^
 



 

4 yorum:

  1. Birileri de beni davet etmişti ama unuttum gitti. Üzerinden o kadar geçti ki şimdi yapmak ayıp olur :D

    YanıtlaSil
  2. Bu yazını yeni gördüm desem (Utanan emoji) Davet için teşekkürler. Bu sene okuduğum kitaplara hızlıca baktım. Klasikleri geçiyorum, onlar zaten herkesin bildiği kitaplar. Ben Poyraza Çare ve Devir kitaplarını çok sevdim. Poyraza Çare çok güzel bir romantik kitap. Devir de yakın dönem Türkiye'sini çok iyi anlatmış. İkisi de tavsiyemdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık olsun^^ İnceleyeyim kitapları, ilgimi çekti. :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D