8 Şubat 2019 Cuma

İzlediğim Filmler 15//Alvin ve Sincaplar Yol Macerası, Ratatuy, Demir Maskeli Adam^^

Merhabalar^^
Hızla film izliyor ama yorumlarını yeni giriyorum. :D
Bu yazıdan başka bir tane daha yorumlanmayı bekleyen yazım var ve bu kaplumbağa hızıyla yazar ve paylaşırsam yine yığınla yorum birikecek gibi. :D Neyse ben bunu yazıp kaydedeyim de devamı da gelir herhalde. :D
Bu sefer izlediğim filmlerin ikisi animasyon diğeri ise ilk ikisinden farklı bir film. O zaman bakalım bunlar nelermiş.



Alvin ve Sincaplar: Yol Macerası^^
Serinin yeni filmi olduğunu bu filmi izlemeye başladıktan sonra anladım. Hatta kaçıncı onu bile bilmiyorum. :D Bu filmde diğerleri kadar eğlenceliydi. Tekrar tekrar izleyeceğim filmlerdendi. Seriyi zaten çok seviyordum, sevmeme rağmen yeni filminin olduğunu bilmemem de ilginç. :D 
Sizlere de öneririm, eğlenceli kafa dağıtıcı bir animasyon, çocuklara önerir miyim onu siz ebeveynler karar verin. ;) Film Netflix'de mevcut, izlemek isterseniz eğer. ;)



Bu filmde kendisi de baş roldeydi. ;) Sincaplar ve bu arkadaşlar beraber yaptıkları gizli işler süperdi. :D











Ratatuy^^
İkinci filmimiz ise TV'de kesin izlediğiniz ve sevdiğiniz filmlerden biri. Fare arkadaş diğer cinslerine göre farklı olup aşçı oluyor ve pek becerikli olmayan yeni arkadaşına yardım ediyor.
Tekrardan izlemiş olmama rağmen yine izlerim, izledim de. Eğlenceli, seveceğiniz filmlerden biri olabilir. Animasyon olsada yemek yapımlarını izledikçe acıkıyorsunuz, bunu da söylemeden geçemeyeceğim. :D
Yine çocuklarınız için önerir miyim ona siz karar verin ve son olarak bu filmde Netflix'de mevcut. ;) 






Aşçı dayanışması^^












Demir Maskeli Adam^^
TV'de babamların denk geldiği ve beraber izlediğim bir film oluyor kendisi. Beyaz TV sağ olsun çok ilginç filmler yayınlıyor her akşam. :D Bu filmde onlardan biri, başta olayı pek anlayamadım ama devam ettikçe sevdim.
Filmde anlayacağınız üzere Leonardo Dicaprio oynuyor, hem de iki rolde.
İlginç ve bir o kadar güzeldi, arkadaşların dayanışması, krallığın sonsuz özgüveni ve onun yerle bir edilmesi vs. çok iyiydi ve o son. Bayıldım. Kesinlikle öneriyorum. ;)
Eski ve kraliyet filmlerini seviyorsanız izleyebilirsiniz, ya da Leonardo Dicaprio'nun Titanik'ten bile iyi rol aldığı ve role baya yakıştığı için izlemek isterseniz de bir şey diyemem. :D
Tv'de izlediğim için belki siz internette bulabilirsiniz. ;)



Ortadaki arkadaşı tanıdınız mı?


4 Silahşörler. :)





Bir film yorumları daha biter, yenisi ne zaman gelir bilemiyorum. Umarım yorumlarımdan memnun kalıyorsunuzdur. Kısa ve öz olmaya çalışıyorum. Sorunuz olursa yorumda ya da Instagram hesabımdan sorabilirsiniz. ;) Diğer hesaplarım aşağıda. ;)


Önceden İzlediğim filmleri merak ediyorsanız TIK TIK!! 



Buralarda da varım^^







3 yorum:

  1. Alvin ve sincaplar benim öğrencilerin favorisi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukların en sevdiği ama bazı filmler ne bileyim çocuklar için uygun mu bilemiyorum, o yüzden ebeveynler ve sizler karar verin derim. :)

      Sil
  2. Animasyon filmlerini çok seviyorum hele ki aşçı fareyi :) "Hadi şaşırt beni" :)...Paylaşımlarınızı severek takip etmeye çalışıyorum. Daha nice paylaşımlarınız olur inşaallah... Sabırla dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D