17 Mart 2018 Cumartesi

Ailecek Şaşkınız Film yorumu^^


Selam^^
Başlıktan da anlaşıldığı üzere yeni vizyona giren Ailecek Şaşkınız filmine gittik. İlk fragmanlar döndüğü zaman gerçekten komik bir filmin bizi beklediği gördüm ve haklarını yemeyeyim gerçekten fragmana yaraşır bir film yapmışlar. Arkadaşlarla sözleştiğimiz zaman gideceğimiz film belliydi ama bir kaç kişinin yorumu ile biraz tereddüt ettik, onlara göre beklentinin altında kalmış film ama bence her dakikası dolu dolu ve acayip komik olan bir filmdi. Aile Arasında filmi de güzel ve komikti ama o filmde hissettiğim bir eksiklik vardı. Yoruma buradan bakabilirsiniz! Ama bu filmde tek bir eksik yoktu. Hatta düşününce bir eksiklik vardı ama onu sallayın ve olmaması daha iyi olmuş. Ailecek gidebileceğiniz bir film. Tabii tamamen masum bir film değil ama bizimkilere normal gelen, saçma filmlerimizin yanında bunlar ne ki. Ne pis filmlerimiz var, bu en en en iyisi. Kısacası ailenizle gidebilirsiniz.^^
Biz ikna edebilirsek bizimkilerle tekrardan gitmek istiyoruz lakin akıllarını şimdilik bowling çeldi, belki hafta içi gideriz. :D İkinci kezde izlenir hani. ;)
Oyuncular çok iyiydi, zaten Murat Cemcir ve Ahmet Kural'ın uyumu süper birde bu ikiliye Cengiz Bozkurt eklenince gerisini siz düşünün. Hazır Cengiz Bozkurt demişken şunu söylüyorum ki adam karakteri oynamıyor, adeta yaşıyor. Ben böyle oyunculuk görmedim. :D Saadet Işıl Aksoy'da çok iyiydi ama o galada giydiği elbise ve duruşu o kadar iticiydi ki dedim umarım filmde de öyle değildir, neyse ki öyle bir durumla karşılaşmadım. :D
Film hakkında daha fazla yazacağım şey var ama, bence siz izleyip öğrenin derim. Bu sene gerçekten harika filmler vizyona girdi, hepsine gidemesek de gittiklerimiz hayal kırıklığı yaşatmadı. :) Güzel gelişmeler bunlar. ;)


Oyuncular;
Ahmet Kural
Murat Cemcir
Cengiz Bozkurt
Saadet Işıl Aksoy
Günay Karacaoğlu
Bihter Dinçel
Çağlar Ertuğrul
Ayda Aksel
Mustafa Alabora

Konusu;
Yönetimini babasından devraldığı şirketin genel müdürlüğünü yapan Ferhat (Ahmet Kural) ile çocukluk arkadaşı, aynı zamanda şirketin finans direktörü Gökhan'ın (Murat Cemcir) başlarına gelen eğlenceli olaylar filmde konu ediliyor.

Fragmanlar;

Film Müziği;


Şu bindikleri araba ve havaları süperdi. :P






Adamın tipi bile komik, bir de siz filmde görün bu adamı. :D





Bu filmin devamı olur diye düşünüyorum. Peki hak ediyor mu? Kesinlikle! Eğer çekmeyi düşünmüyoruz diyorlarsa bir kez daha düşünsünler bence, ilki kadar güzel olursa 3. hatta 4. film bile düşünebilirler şimdiden. :D
Bu kadar yorum yeter. Son olarak şunu da belirtmeliyim ki herkesin zevki bir olmayabilir, belki benim kadar sevmeyebilirsiniz, hayal kırıklığı olmasın sizler için. Ben biraz şüpheli izlemeye başladım ama acayip eğlenerek çıktım. ;)
Not: Hafta sonu planınız yoksa bu filme gitme gibi bir plan yapabilirsiniz. ;)


Başka ne diyebilirim ki, gişesi bol olsun.^^




 Buralarda da varım^^


6 yorum:

  1. Bende bu filme gitmek istiyordum ama arkadasim onceden izledigi icin gidemedim😃.Artik internete kismet 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bence gidip izleyin derim, interneti beklemeyin. 😉😉

      Sil
  2. güzel paylaşımlarınızı takip ediyorum.
    https://sevgidoji.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D