15 Mayıs 2017 Pazartesi

Weightlifting Fairy Kim Bok Joo Kore Dizi Yorumu^^



Selamlar^^
Bir dizi yorumuyla daha karşınızdayım. Bir önce ki yazımda yorumlarımın çoğaldığından bahsetmiştim. Halen daha azalma yok. :D Daha First Seven Kiss, Queen Of The Ring, Age Of Youth son olarak bir kaç film yorumlarım var. Şu zamanda bir çok film izlediğim için onlara toplu yorum yapmayı düşünüyorum ama önceliğim diziler.
Dizimize bakacak olursam ilk yayınlanmaya başladığı zaman çok dikkatimi çekmişti. İnternetimizin olmadığı zaman sağ olsun yine abim indirip tekrardan bize dizi izleme fırsatı sundu. Dizi çok komikti. Klasik bir konuydu ama oyuncular ve bir kaç konu bakımından diğerlerinden ayrılabildi. 

KONUSU;
Halterci olan bir kızın ilk aşkını anlatan bir dizi. Yaptığı spor sebebiyle erkek gibi duruşu olan Kim Bok Joo zamanla aşkı bulup, hayatını sorgulamasını konu alıyor. Bunun yanı sıra bir kaç acı yaşasa da bunları kalbine gömen ve her daim pozitif olan yüzücü erkek karakterimiz diziye renk katıyor.
Not: Dizimizin Türkçe karşılığı Halterin Perisi Kim Bok Joo^^

Konu böyle. Aşklar, arkadaşlar ve yaşananlar klişeydi ama kızın erkek gibi davranıp, kadın olma yoluna baş vurma olayını izlemiş olsak da ilginç gelebiliyor. Diziyi sevdim ama bayıldım diyemem. Sonuna kadar sıkılmadan izledim bu doğru ama heyecanla açayım da izleyeyim dediğim bir dizi olmadı ne yazık ki. Bunun sebebi oyuncular veya oynadıkları karakterlerle alakalı değil, bence konu bana çokta sıra dışı gelmedi ve hep aynı seviye de gidildi. Tabii başta sinir olduğum kısımlar oldu, mantıksız bulduğum ama sonlara doğru doğru yolu buldu senaristler. :D Şaka bir yana gerçekten başta yaşanılanlar biraz saçma geldi bana. Kızın ilk yaşadıkları bir kaç senelik olsaydı daha mantıklı gelebilirdi ama durup düşününce olması gerekende buydu zaten.^^


Nam Joo Hyuk//Jung Joon Hyung^^
En iyi yüzücülerden olan Joon Hyung yarışma esnasında yaşadığı sıkıntılar nedeniyle zor zamanlar geçirir. Bu yaşadıklarına rağmen pozitif oluşu herkesi etkiler, buna Kim Bok Joo'da dahil.^^ Kim Bok Joo'yu tanıdıktan sonra aralarından geçen çatışmalar, yardımlar ve sırlar oldukça kendini Kim Bok Joo'ya daha yakın bulan Joon Hyuk aşktan kaçamaz ve halterci olan Kim Bok Joo'ya aşık olur.
Bu oppa hakkında ne kadar yorum yaptım bilemiyorum. :D Şaka şaka iki kere yorum yaptım ama yıllardır bu oppa hakkında yazı yazıyormuş gibi hissediyorum. :D Başarıların devamını dilerim ne diyeyim. Gelelim karakterine, kızdan çok kendisini sevdim, bu dizi de biraz zayıflamış, yanakları içine çökmüş ama yine de çok tatlıydı. Hele şiroo(İstemiyorum.) deyişi beni benden alıyordu. :D Son olarak dizi Kim Bok Joo üzeriden anlatılsa da,  onun götürmesi gerekse de bence diziyi en çok idare eden Nam Joo Hyuk'du^^ Kendisini alkışlıyoruz.^^


Lee Sung Kyuk//Kim Bok Joo^^
Babasının hayali olan halter sporunu kendi gerçekleştirmek isteyen Kim Bok Joo kendini altın madalyayı kazanmaya kaptırmıştır ve bakımdan uzaktan yakından alakası yoktur. Bu yaşına kadar erkek arkadaşı olmayan Kim Bok Joo yağmurlu bir günde kendine gelen yardımla bazı şeyleri gözden geçirir ve yeni kararlar alır.
Lee Sung Kyuk bir çok dizi de kötü rolünü oynamıştım ama burada oynadığı iyi ve eğlenceli rolü diğer bütün rollerinin üstünü örtmüş. Oyuncu olarak zaten harika, tam rolüne uygun oluşu ise mükemmeldi. Oyuncu olarak değilde karakter olarak başta çok sinir bozucuydu. O kadar bencildi ki hop oturup hop kalktım. Tamam kendisine de hak vermeden edemiyoruz ama bu kadarı fazlaydı. O kısımlarda kendisinden nefret ettiğim doğrudur. :D Ama sonradan çok komik ve tatlıydı.
Şimdi başka bir dizi için teklif aldı ve yine kötü rolde anladığım kadarıyla ama olmuyor, sen hep iyi rollerde oyna Lee Sung Kyuk^^


Lee Joo Young//Lee Sun Ok^^
Kim Bok Joo'nun hem yakın arkadaşı hemde spor arkadaşıdır. Ailevi sorunları olsa da halterde çok iyi olmak isteyen Suk Ok elinden geleni yapacaktır.
Kendisini ilk defa bu dizi de izledim. Nam Joo Hyuk'dan sonra en sevdiğim karakter oldu desem abartmam cidden.^^ Arkadaşlığı, davranışları falan çok komik ve samimiydi.^^ Daha çok ve baş rollü dizilerde görmek dileğiyle.^^


Cho Hye Jung//Jung Nan Hee^^
Kim Bok Joo'nun ikinci hem yakın hemde spor arkadaşıdır. Diğer arkadaşlarından tek farkı halterci olsa da bakımlı ve aşk hayatına önem veren biridir.
Kendisini Cinderella and Four Kings dizisinde de izledim. Orada da çok neşeli bir karakterdi burada da öyle. Dizi için kilosundan feda olan, takdir edilesi bir oyuncu.


Ji Il Joo//Jo Tae Kwon^^
 Jung Joon Hyung'un oda ve sürekli onu yoldan çıkaran arkadaşıdır. Aklı fikri sürekli dışarı çıkmakta olan Tae Kwon Joon Hyung'unda her daim başını yakacaktır. :P
İlk defa izledim kendisini ve daha yakın bir zamanda yine izledim. Age Of Youth dizisinde de oynayan Ji Il Joo orada daha iyiydi. Burada kara kura bir şeyken orada başta tanıyamadım. :D Burada komik olsa da diğer dizi de tam dayaklıktı.



Kang Ki Young//Kim Dae Ho^^
Kim Bok Joo'nun amcası olan Dae Ho'nun aklı fikri gram ilerleme olmadığı oyunculuktadır. Abisinin yanından çalışan Dae Ho'nun hedefleri büyüktür. Aşk hayatı iyi olmasa da muradına erecektir. :D
İlk izlediğim Oh My Ghost dizisinden sinir olmuştum ama son izlediğim W Two Worlds ve bu dizi de kendisini baya sevdim. Çok komik bir karakterdi, daha çok dizilerde görmek dileğiyle^^


Lee Jae Yoon//Jung Jae Yi^^
Jung Joon Hyung'un abisi olan Jae Yi ayrıcı çok iyi bir diyetisyendir. Kim Bok Joo'yla yolları kesişince hayatın da büyük değişiklikler olur. Her zaman başkasının iyiliğini düşünen Jae Yi kendine çeki düzen vermeye başlar.
Gülünce gözleri kaybolan doktor. Şimdi başladığım Another Miss Oh'da oynuyormuş. Anladığım kadarıyla kötü rolde orada ama burada çok tatlıydı.^^


Kyunk Soo Jin//Song Shi Ho^^
Jung Joon Hyung'yla geçmişte bir mazileri olup sonradan ortalığı karıştıran kız. Başlarda iyiydi ortalarda biraz sapıttı ama sonlara doğru, doğru yolu bulan dizinin kötü karakteri. Karakter olarak zorluklar yaşasa da gerçekte daha iyi diziler de oynaması dileğiyle.^^


Konuk oyuncu Park Won Sang^^
Jung Joon Hyung'un psikoloğudur. Dizi de bir kaç kere gözüküyor. :) W Two Worlds'de ne kadar kötü ve itici bir karakter olsa da burada çok komik ve espriliydi. :D


Ahn Kil Kang//Kim Chang Gul^^
Kim Bok Joo'nun babasıdır. Çok sert biri olsa da kızının iyiliği için elinden geleni yapar. Çok komik ama bir o kadar sert bit karakterdi. Kedisini Cheese In The Trap'den tanıyabilirsiniz.^^

Resimler^^



Burada ne gülmüştüm. Arkadaş mı düşman mı belli değil. :D


Bu hallerini de görüyoruz bu oppanın. :D Ne komikti ve bunu giymek cesaret isterdi. Oyunculukta böyle bir şey işte.^^



Şu aşk dolu bakışmaları bakın hele^^
Bu kadar mı iyi oyuncuk olur diyoruz ama meğer bunlar gerçekte de çıkıyorlarmış. Dizinin bitiminden bir kaç ay sonra ortaya çıktı. Kendi şahsi görüşüm olarak iyi olmuş, yakışıyorlar ama dizi deki gibi ilişki yaşıyorlarsa biraz etrafı düşünsünler. :D Dizi de acayip komik ve aşırı abartılı ilişkileri vardı. :D Ama komikti ne yalan. :D Mutlulukları daim olsun, Cheese In The Trap'den bu zamana kadar uzanan bir ilişki de olabilir bilinmiyor ama yakışıyorlar. ^_^


Neler çektin be Jung Joo Hyung. :D


On numara beş yıldız arkadaşlıkları vardı. Tabii Kim Bok Joo biraz bencili oynadı ama olsundu. :D



Sung Joon Hyung ve gece klüpleri. :D



Lunapark olayını kim sevmedi ki, hepsi alemdi ama en çok Kim Bok Joo. :D





Bütün grup^^
Bu resimdeki karakterlerin Whatsap grupları olduğunu düşünsenize, ne komik olur. :D



Kitap okuyan bir karakter yazmışlar. <3



Kıza erkek gibi kıyafet verip öyle yürü demişler, işini layığıyla yapmış. :D


Kim Bok Joo'nun babasının tavukçu dükkanı var ve orada besledikleri köpekler.^^ Giydikleri kıyafetlere dikkat. :D










Favori repliğim. :D
Manyak bu çocuk ya. :D


Favori resmim^^





Komediler yaa.^^






Dizimiz resmen konuk oyuncu rekoru kırdı. Gelen gelene ama en favorim Lee Jong Suk'du^^
O kısım favorimdir.^^


Yukarı da bahsettiğim gibi kendisi oyunculuk için kilo alan bir oyuncu ve öncesi-sonrası fotoğrafı hemen üstte duruyor. :O



Kamare arkası ve basın tanıtımı^^


Gifler^^



Kimdir kimdir tahmin edin. :D


3 arkadaşın müthiş deyişleri.^^ En çok bunu sevdiğimi ve özlediğimi söyleyebilirim.^^



Nasılda ağlıyorlar yaa, üzdüler. :( Ama böylesi fazla dram yok haberiniz ola ;)


Tatlı yaa, Moon Lovers'dan sonra böylesi karakter çok ilginç ama bir o kadar da tatlı olmuş.^^









Kim Bok Joo'ya dikkat. :D


Piyona kim, halterci Kim Bok Joo kim. :D Tipe bakın hele, dizi boyunca hep böyleydi. :D


Bir müthiş daha. :D


Messi olayına izleyenler kesin çok gülmüştür. :D


Sürpriz gif. :D Çok güleceğinizin garantisini verebilirim. :D


Çok tatlılardı yaaaaa <3



Göz kırpmalara gel^^ <3









Şu bakışmaların, gülüşlerin tatlılığına bakın yaaa^^ Çok zıt karakterler olsa da o kadar tatlı bir aşkları vardı ki^^ Hele Jung Joo Hyung'un ki kıskanılacak cinstendi. Kim Bok Joo'nun durumlar karışık olduğundan ona gönderme yapmıyorum. :D 


Ve The End^^

Güzeldi, sonuna kadar sizi sıkmayan bir diziydi. Gençlere daha çok hitap eden bu diziyi öneririm. Zaman öldürmek için bire bir. Tabii o kadar güzel dizi arasında favorim olacak kadar iyi değildi ama izlenip böylesi dizi de güzeldi diyebileceğimiz dizilerdendi. Bu güzelim oyunculardan, karakterlerden daha farklısını beklerdim ama senaryo pek iyi olmamış açıkçası. Haa kötü müydü? Hayır ama daha farklı, vay bee diyebileceğimiz bir dizi de olabilirdi. Ne bileyim benim görüşüm böyle. :D İzleyenler için de görüşlerini almak isterim.
Sonu güzeldi, sonun kadar kah gülüyor kah sinirlenip, üzülüyorsunuz ama aynı duygu çerçevesinden geçiyor dizi. Merak edenlere tavsiyemdir ama gençseniz iyi gidebilir. Orta yaşlı kişilerin pek aman aman diyebileceği dizi değildi, hatta sıkılabilirler de. O yüzden daha çok gençlere öneriyorum.
Eğlenceli, komik bir dizi yorumun daha sonuna geldik^^ 

Çeviri de emeği geçen Yeppudaa.com ve Koreantürk ekibine kocaman teşekkürler.^^
Ve birde abime kocaman teşekkürler, indirip izlememiz için getirdiğin için sağ ol abimmm^^(Okumayacak ama olsun böyle demesi daha güzel.^^)


Başka yorumlar da görüşmek dileğiyle, sevgiyle kalın^^



Buralarda da varım^^


12 yorum:

  1. İzlerken o kadar eğlendim ki :) Böyle drama çok fazla bağlamadan eğlendiren dizileri seviyorum. Hayat zaten zor. Beni çok güldürmüştü. Şimdi yazını okuyunca yeniden çok eğlendim. Eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, güldüren dizilere dram eklenmesi çok saçma. Sonuna kadara güldüren diziler bizimle olsun.^^ Teşekkür ederim.^^

      Sil
  2. Dediklerine katılıyorum.Bana da çok klasik geldi o yüzden izlemedim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet klasikti ama ben sonuna kadar fazla sıkmadan izleyip bitirdim. :)

      Sil
  3. başroller çıktıklarını açıklamışlardı. çok zaman olmadı bu haberyayınlanalı. dizideki ilişkileri gerçek oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yorumumda bahsetmiştim. :) Sadece, umuyorum ki dizi deki gibi abartmadan ilişkilerini sürdürürler. :D

      Sil
  4. Kız sonunda zayıflıyor mu?

    YanıtlaSil
  5. Bende yeni izliyorum önce erkek mi yoksa kizmi aşık oluyor kız önce abisinemi aşık oluyor ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O durum biraz karışık, izleyip öğrenin bence. 🙈🙈

      Sil
  6. Ben bu diziyi kaç defa izlediğimi unuttum. Çok güzel bir dizi. Ayrıca drama sahneleri de sıkmıyor. Dramalar yaşanıyor ve bitiyor. On bölüm sürmüyor yani.
    Komik olduğu için, karakterler layığıyla canlandırıldığı için, ağlama sahnelerinde kalbime dokunabildikleri için izledim. Hem de defalarca. Ve hala izleyecek ya da yapacak bir şeyim yokken açıp bazı bölümlerini izliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel diziydi, eğlenceliydi ama sonrasında izlemedim hiç. Belki Türkçe dublajlı izlerim. 🤗🤗

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D