22 Ağustos 2015 Cumartesi

Senden Bebek İstiyorum//Aslıhan Akagöz Kitap Yorumu^^

Merhabalar^^

Yorumlar hız kesmeden gelmeye devam ediyor^^ Bugün ki yorumum yazarımın kitabı Senden Bebek İstiyorum. Kitabımız çıkalı çok oldu, sağ olsun Okk ablalarımız ve K.mm Cnr Expo Kitap Fuarından  imzalı kitabımızı alıp gönderdiler. Çok sevindim ve halen daha imzaya bakıp bakıp sırıtırım :D Buradan OKK ablalarıma, K.mm ve yazarıma çok teşekkürler^^ Kitabı o zaman okumaya kıyamadım, yazı bekledim, okul olmadan hemen okuyup bitireyim dedim. En sonunda şimdiye kısmet oldu. 



Ölüm döşeğin de olan Babaannelerinin son vasiyetini yerine getirmek ve mirası almak isteyen Mert ve Yiğit kendilerinden istenen saçma olsa da yapmak zorunda oldukları görevi ne yapıp edip yapma durumun da kalırlar. Yapmak zorunda oldukları şey ise babaannelerinin kucağına ilk torunu vermek. Mert ve Yiğit çaresiz bir arayış için de olunca akıllarına hiç ummadık kişiler gelir. Yılar önce acı bir şekilde Feyza'dan ayrılan Yiğit kendini onun kapısında bulur. Çaresizlik için de kapısına dayanan Sedef ise Mert'in planın baş kahramanı olmaya adaydır. 



Harika ve değişik bir konu değil mi? İlk defa böylesini okudum, sizde konuyu okuyunca öyle diyebilirsiniz. Yazarımın kurgusu çok güzel. Her kitabı her karakteri, her hikayesi farklı. Bu da onlardan biri. Sosyal Platformlar da daha kitap olmadan önce duruyordu. Ama ben diğer e-kitaplara şans verince bu öylece kaldı tabii, tam başlayacağım sırada ise kitap oldu. Şanslıyım vesselam :D Konuyu, karakterler, sevdim. Her bir satırı olay, her bir satırı heyecan. Sadece ilk başlar da Mert ve Yiğit'i ayırmakta zorluk çektim. Hep aklım da birisi ünlü avukat birisi ise iş adamı ama hangisi hangisi diye düşünüp durdum ama bir kaç sayfadan sonra alıştım :D İlk defa başıma böyle bir şey geldi. İkiziz ve bizi ayıramazlar yaa bunlar da kitapta kuzenler ama ayıramadım :P



Kitabı okumadan önce herkes işte ben Mert'ciğim, ben Yiğit'ciğim dedi dedi durdu. Kendi kendime acaba ben hangisinin tarafını tutarım diye düşündüm. Taraf tutmadım, her iki karakteri de, çifti de sevdim. Ama favori çiftim Mert ve Sedef oldu^^ Mert beyimiz çapkın biri, o gece senin bu gece benim havaların da ta ki babaannesinin vaziyeti ve karşısına Sedef çıkana kadar. Kendisini çok sevdim, çok düşünceli ve nerede ne söyleyeceğini bilen bir karakterdi^^ Sedef'de şanslı gacı nasıl da buldu Mert'i ama onun da çektiği sıkıntılar az değildi. Zaten evlenmesine ve çocuk yapmasına neden olanlarda bunlardı. Okuduğunuzda Mert'e kızabilirsiniz ama sonraları iyi ki olmuş diyorsunuz^^

Yiğit ve Feyza ikisinin buluşması tesadüf değil. Eskiye dayanan bir husumetleri var ve Yiğit herkesi düşündükten sonra aklına Feyza geliyor. Artık intikam için mi yoksa halen daha unutamadığından mı bilinmez ama bunlar da iyi çift oldu. Kitabımızın uslu, beyefendi diyeceğimiz karakterdi Yiğit. Şimdi diyeceksiniz Mert'in nesi var! O bir kere Sedef'ten önce çapkınmış, hatta Yiğit'e yapmadığı kalmamış ama bazı gerçekler saklanmış. Uzun lafın kısası iki kuzen de birbirinden farklıydı. Feyza da Sedef gibi, geçmişi pek parklar değil ama nedeni var. Kendisine üzüldüm doğrusu :(


Yazarım duyguları çok iyi yansıtıyor, kuzenlerin geçmişlerin de başlarına gelen trajediler ve onların şimdiki hayata yansıtmaları falan ki bu iyi yönde yansıtma süperdi. Onların da hikayelerini okuyunca hem onlar için üzülüp, hemde alıp bağrınıza basacaksınız.

Kitabımızın asıl karakteri babaanne bir tane^^ Zaten Mert ve Yiğit'te öyle diyor. O olmasaydı biz başkalarıyla evlenir yada evlenmezdik, ne kadar tatlı değil mi? Velhasıl kelam süper bir kitaptı, gerek konu gerek karakterler olsun çok sevdim, kesinlikle tavsiye ederim. Yorumumun başında dediğim gibi karakterler arasın da az kafam karışsada tek bir sıkıntı yok kitapta. Sadece Postiga Yayınlarını etkileyen bir sıkıntı var. Kapak ve dallar ne yazık ki biraz kalitesiz. Kitabımızın kalın oluşunu göz önüne alacak olursak kapak biraz kalın olmalıydı. Sadece sıkıntı bu, bununla da Postiga yayınlarının ilgileneceğini düşünüyorum^^


Son olarak kitabı imzalı olarak bize ulaştıran Okk Ablalarımıza ve K.mm çok ama çok teşekkür ediyorum, yazarıma da teşekkür ederim tabii. İmzalı olacağını düşünmemiştim, My Twin ile ne kadar çok sevindik anlatamam, bir de yazarım imzayı atarken fotoğraf çekmişler, halen daha o fotoğrafları saklarım^^


Yazarımın okuduğum diğer kitap ve e-kitapları için yaptığım yorumlara bakıp devam edelim :)

Bir Damla Aşk(e-kitap) yorumu için TIK TIK!!
Aşk: Kör Kuyu(e-kitap) yorumu için TIK TIK!!
Çirkin Güzel-1 yorumu için TIK TIK!!
Ne Olacak Halim(e-kitap) yorumu için TIK TIK!!
 Çirkin Güzel-Aşka Uyanış yorumu için TIK TIK!!
Bir Aşkta İki Cambaz (e-kitap) yorumu için TIK TIK^^

Not: Yazarım ile yaptığım RÖPORTAJ'a bakmak isteyenleri ise BURAYA! alalım :*


Kitaba Puanım 5/5

Alıntılar^^

"Her ne kadar karşındakine duygularını hissettirdiğini düşünsen bile ona bunu kelimelerle de söylemekten çekinme. Çünkü insan sevildiğini hissettiği kadar duymayı da istiyor..."


*****

"...İşte benim ölmeden önce görmek istediğim şey buydu Yiğit! Siz asıl mirasın 'aile' olduğunu anlayın istedim. İnsanın ailesinden kıymetli hiçbir şeyi olamaz hayatında. Aileden daha değerli bir miras bulunmaz..."

*****

Onun acısını kendi yüreğinde hissediyordu. Sevmek bu muydu? Sevdiğinin tüm acılarını sırtlamak istemek miydi aşk? Eğer öyleyse Sedef  bir kez daha bu adama aşık olduğuna emindi.

*****

"Odun modunsun ama...Benim odunumsun,"




Başka yorumlar da görüşmek üzere, aşkla ve kitaplarla kalın^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D