12 Mayıs 2014 Pazartesi

OKK 29.Blog Turu Serafina//Mine Duran Kitap Yorumu^^



Herkese Merhaba^^

Turumuzun son günü ve kitap yorumumuza geldik :)) Kitabımızın kapağına ve ismine baktığımızda değişik bir kitap olduğu belli oluyor, zaten  içeriği de bunu destekliyor. Yazarın anlatım biçimi güzeldi, zaten kitabı okumaya başladığınız ne zaman başladım, ne zaman bitti anlamıyorsunuz.



 Konuya bakacak olursak; 
Rus savaşından kızı ve dadıları ile gelen bir adamın yalnızlığı ve kızının yaşadığı hayatını konu alan kitap bir insanın içinde iki insanın nasıl yaşayacağını, insanları ve aileyi nasıl etkilediğini bize sunuyor.
Konudan bu kadar bahsedeceğim çünkü her bir kelimem spoiler olur ://

Kitabımız tüylerimiz ürpertecek kadar gizemli ve unutulmaz. Sayfayı her çevirdiğiniz de acaba serafina'nın başına neler gelecek diye merak içinde kalıyorsunuz. Şahsen  ilk okumaya başladığım zaman değişik bir şey bekliyordum ama bu kitap beni ters köşe yaptı :)




 Olayla öyle gelişiyor ki daha ne olduğunu anlamadan bir de bakmışsınız kitap bitmiş. Her duyguyu yaşattığı bir gerçek, yeri geldi ürktüm ne oluyor yaa dediğim, çok üzüldüğüm ama bir o kadar da kızdığım yerler. Serafina bazı kişileri öyle bir şekilde anlatıyor ki sinir olmamak elde değil!! 


Kitap hikaye için de hikaye barındırıyor. İlk olarak Serafina'nın oğlundan bahsediyor onun da bazı korkuları var ama zamanla her şeye alışmış. Yazarın hayal gücüne hayran kalıyorsunuz ilk olarak. Nasıl bir hayal gücü ve bu kadar merak edici yazmış diye merakta kalınıyor.  
Kitap bizi yeterince bilgilendiriyor da ;) Mesela özel yazım da Yerebatan Sarnıcı hakkında bilgi yayınladım. Şahsen bu kitaptan önce hiç bilmezdim ama sayesinde öğrendim. ;)


Tavsiyeden önce kapağa hayran kaldığımı söylemek isterim. Kitabın içini o kadar iyi bir şekilde aktarmış ki bu kadar olur anca diyorsunuz.


Tavsiye kısmına gelecek olursam gizemli beni benden alacak her bir sayfayı merak edeceğim bir kitap arıyorum diyorsanız bu kitap tam sizlik :)) Bence kaçırmayın derim ;))

Kitaba Puanım ise 5/4

Diğer yorumları merak ediyorsanız buyurun linkler^^


Çekilişi halen daha devam etmekte, kitabı kazanmak isteyenler LİNKİ tıklayabilir^^

Bir turumuzun daha sonuna gelmiş bulunmaktayız, yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkürler^^
En çokta katkılarından dolayı Altın Bilek Yayınlarına^^



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D