8 Mart 2013 Cuma

Dostluk Ekmeği/ Darıen Gee^^ Tanıtım :)




Son zamanlarda Yayıncılarımız harikulade kitaplar çıkarıyor, bu kitapta onlardan biri :) Bir kere bu kitabı almak ve okumak için sebeplerimiz var, bir kitap kapağı, ikincisi konusu ve üçüncüsü yazarın yeni olup yeniliklere açık olmamız :))

Geçen günlerde kapımız çalındı ve kargo geldi O_o 
Beklemiyordum açıkçası gelince şok oldum bir de kargoyu açtığımda bu kitapla karşılaşınca bir daha şok oldum :D
Çook güzel bir sürprizdi, Arkadya yayınlarına çok teşekkürler KALP

Kitabın konusuna bir bakalım :)

Bir damla gözyaşı ve umutla yoğrulmuş küçük bir hediye, kırılan kalbinizi iyileştirip tüm hayatınızı değiştirmeye yeter mi?
Kaderin ona oynadığı acımasız oyun karşısında Julia Evarts, yaşama sevincini kaybetmiştir. Çektiği tüm acıların ise tek bir sorumlusu vardır. Bir zamanlar en yakın arkadaşı olup da artık yüzünü bile görmek istemediği kız kardeşi...

Bir gün küçük kızı Gracie ile birlikte eve geldiklerinde, kapının önünde çiçek desenleriyle bezenmiş bir tabak ve yanında bir tarif bulurlar. Üzerine ise bir not iliştirilmiştir: "Umarım beğenirsiniz." Julia, bu beklenmedik hediyeden kurtulmak istese de kızını mutlu etmek adına tarifi denemeye karar verir.

Çok geçmeden kasabalarına yeni taşınmış olan iki kadınla tanışır. Eşini kaybetmiş olan Madeline Davis, hayata tek başına devam etmenin bir yolunu ararken, ünlü çellist Hannah Wang de Brisay ise kocasıyla boşanmak üzeredir. Teselliyi, adeta bir sığınak olarak gördükleri dostluklarında bulacak olan bu üç kadın, gün gelip de şu cümleyi söyleyebilecek midir? Her şeye rağmen hayat güzeldir. 

Bizi bize anlatan sıcacık, lezzetli bir hikâye... Kâh ağlatan kâh sinirlendiren kâh güldüren Dostluk Ekmeği, imkânsız gibi görünenleri gerçekleştirmenin, aslında bizim elimizde olduğunu muhteşem bir dille anlatıyor. 


"Okuyucuların bu iç ısıtan hikâye karşısında duygularına hâkim olabilmeleri imkânsız. 
Tabii, o muhteşem tarifi de unutmamak gerek..."
Publishers Weekly



Kitap için yapılan Harika tanıtım fotoğrafı :)
Çook beğendim, en çokta Malzeme listesine :)

Kitabımız için harika bir alıntı ;)

Kitabı okumak için sabırsızlanıyorum, en kısa zamanda okuyacağım, merakla bekliyorumm KALP
Sevgi ve kitaplarla kalın KALP

2 yorum:

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D