26 Nisan 2017 Çarşamba

Daddy Long Legs Kore Film Yorumu^^


Herkese merhaba^^
Uzun zamandır Kore filmi izlemiyordum. Ö.Ablam bu filmi önerince hadi bir bakayım dedim. Gerçekten dediği kadar varmış film. Konusu çok farklı ve duygusal bir filmdi. Diziler de başarılı olup filmler de o kadar para dökmelerine rağmen bu kadara saçma şeyler yapmalarına cidden şaşırıyor insan ama bu film onlardan değildi. Gerçekten çok sevdim, eski Kore filmlerin de başarılı olan bir sürü yapım var. Mesela bizde de uyarlanan Bir Milyonerin İlk Aşkı, Sadece Sen(Always, Only You) vs. filmler. Unutulmaz filmler arasına bu filmde girdi. Bundan sonra yine Ö.Ablamın dediği Daisy filmini izleyeceğim. Bakalım o ne kadar güzel.^^


Filmimizin Konusu;

Young-mi Cha çocukluğunu, ilk aşkının onu bulmasını bekleyerek geçirmiştir. Aslında, tam anlamıyla geçirememiştir. Ailesini küçük yaşta kaybetmesi, Young-mi Cha 'nın çocukluğunu terketmesine yol açmıştır..
Yine de hayata pozitif bakmayı becerebilen kız, kadercilik yapmayarak, onurlu bir yaşam sürmek için elinden geldiğince çalışıp çabalamış ve bir yazar olma yolunda ilerlemiştir.. 
Genç kız, üniversite yıllarında esrarengiz biri tarafından yardım görmeye başlar. Young-mi ne zaman bir engelle karşılaşsa yada onu zorlayacak birşey belirse; ''Uzun Bacaklı Baba'' ismini verdiği ve onunla tanışmak için yanıp tutuştuğu esrarengiz kahramanı, sorunu tek hamlede, gizlice ve kökten çözerek genç kızın önünü açmaktadır. 
Sapığın biri bana kafayı fena taktı diye savcılığa başvuracağına; günden güne uzun bacaklı babasını daha çok merak eden ve seven Young-mi, bir radyoda program senaristliğine başlar. Görev genç kızın seviyesini aşmaktadır fakat, uzun bacaklı babası Young-mi 'nin potansiyeline inanmakta ve onun yakınında olmasını istemektedir...

Yeppudaa.com'dan alıntıdır. Ve çeviri için çok teşekkürler.^^


Ha Ji Won//Cha Young Mi^^
Çocuk yaşta ailesini kaybeden Young Min'in tek başına zorlu yıllar geçirir. Üniversite sınavından sonra hayatı değişen Young Min Uzun Bacaklı Baba adını verdiği birinden yardım almaya başlar. Kötü biri olduğunu hiçbir zaman düşünmeyen Young Min Uzun Bacaklı Baba'yı bulmayı kafasına koymuştur.
Ha Ji Won'u hepimiz tanırız, bu filmde de yine harika bir oyunculuk gerçekleştirmiş. Karakter biraz mıymıy tarzda olsa da sevilesi bir yanı vardı. Şimdi daha güzel olan Ha Ji Won Secret Garden'da büyük beğenimizi kazanmıştı. 


Kütüphaneci//Yeon Jung Hun^^
Cha Young Min'in şirketin de kütüphane görevlisidir. Young Min onu ilk gördükten sonra ilgisini çeker ve zaman sonra ilişkileri başlar.
Kendisini ilk defa bu filmde izledim. Ha Ji Won kadar ön planda değildi, Daha fazla görmek isterdim, sonuçta filmin başrol oyuncusuydu. :P


Soldaki kız Young Min'in iş arkadaşıdır. Young Min'e desteği çoktur ve zamanla da ev arkadaşı olurlar. Çok matrak bir kızdı, hele birde doğum günü sahnesi vardı ki evlere şenlik. :D


Bu kadar büyük bir ayıcık hediye eden birini istiyorum. :D



Çiçekler arasındaki sahne çok güzeldi. <3






Hyun Bin filme konuk oyuncu olarak katılıyor. İlk izlediğim zaman şok oldum ama çok iyi olmuş. :* Çokta tatlıydı.^^


Burada da öyle.^^



Ve son^^
Çok şey yazmak vardı burada ama spoi olur diye bir şey demiyorum. Olağan düzeyde giden bir filmin bu kadar sıra dışı olmasını çok sevdim. İzledikçe şok üstüne şok yaşıyoruz ve hem hüzünlenip hemde hayran kalıyoruz. Gerçekten hüzünlü, duygusal bir filmdi. Ben çok ama çok sevdim, sonunda, keşke biraz daha ek sahne falan ekleselerdi dedim ama yapacak bir şey yok. Her kusursuzun yanında bir kusur vardır. :D (Ben uydurdum bu sözü. :P)
Bunun yanı kısa gönül rahatlığıyla önerebileceğim bir filmdi. Çok ama çok duygusalsanız selpaklarınızı yanınızdan ayırmayın. İzleyenlere şimdiden keyifli seyirler dilerim.^^ 


Başka dizi-film yorumlarından görüşmek üzere^^


Buralarda da varım^^


2 yorum:

  1. Bu film pek güzeldi cancağazım ^^ Koyduğun resimleri görünce bir daha izleyesim geldi valla.Dur açiyim hemen.
    Daisy'de güzel ama bunun kadar değil bence.Yine de karar verecek olan sizsiniz tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bir daha izlenilecek film.^^ Daisy içinde izleyip göreceğiz, en kısa zamanda izler yorumumu yaparım. :) İzlemeye başladıysan keyifli seyirler.^^

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D