5 Mayıs 2023 Cuma

Düşler Bahçesi//Blogları Canlandırma Projesi Nisan Ayı Film Yorumu^^

 Selamlar^^
Nasılsınız? Bu aralar laptop’ım bende değil, o yüzden bloga yorum girmekte zorluk yaşıyorum. Tabletten yazıyorum ama bilgisayarımda olan programla editlerimi yapıyordum, şimdi biraz zor.
Yine de imkanlar dahilinde yazmaya çalışıyorum, diğer bilgisayarıda açıp editlerimi yaparım artık. :D
BCP’nde Nisan ayı konusu Belirli Yazarlar ve Yönetmenlerdi. Ben de yönetmeni seçerek film izledim.


Filmimizin yönetmeni Cameron Crowe, kendisi bir çok film çekmiş ve akademi ödülleri almış. Genel filmleri hayatın içinden alınmış. Mesela bu filmde gerçek hikayeden alınmış.

Film, eşini kaybettikten sonra çocuklarıyla daha çok ilgilenmek isteyen bir babanın hayatlarını bir anda değiştirmesiyle zorlu bir işin içine girmesiyle başlıyor.
Taşındıkları evi alırlarsa büyük arazide olan hayvanlarıda almış olacaklar. Benjamin başta yapamayız derken kızının davranışından sonra alır ve hayvanat bahçesini düzenlemeye başlar. Bir yandan da ergen oğluyla uğraşmak zorunda kalır. 

Burada hayvanat bahçesi geçiyor, ben karşıyım hayvanat bahçelerine. Hayranları kendi doğalarından alıp kafeslere tıkıyorlar. Bu filmde sonuna kadar işletme olacağını anlamamıştım, evet denetlemek için biri geliyordu ama ben şey anladım hayvanlara burada bakma izni vermek için denetimden geliyorlar falan çünkü hayvanlar doğa alanında gibiydi. O yüzden çok rahatsız olmadım ama yine de hayvanat bahçelerine karşıyım, gitmeyin, çocuklarınızı götürmeyin.





Elle Fanning burada 12 yaşında ama neresi? :D Çok şaşırıyorum amerikanın gençlerine, ne yediriyorsunuz siz bunlara ya. :D Ama çok tatlıştı filmde. :)


Benjamin’in minik kızı^^ Bu da çok tatlıydı :)




Film böyleydi, güzeldi. Ailenizde beraber izleyeceğiniz nadir filmlerden biri. Hayvanat bahçesi sıkıntısı olmasaydı 10/10 filmdi. :D
Scarlett Johansson’ın filmlerini seviyorum, genelde güzel filmlerde oynuyor. Bu filmi arada tv’de görüyordum ama tam anlamıyla izlemem şimdi oldu. Disney Plus’da bulunuyor, hesabınız varsa izleyebilirsiniz^^


BCP’de Mayıs ayı konumuz Eleştiri, Deneme ve İtalyan Edebiyatını işleyeceğiz. Bakalım neler yapacağız^^ Katılmak isteyen blogger arkadaşlarımızı bekleriz. :)

Diğer BCP yazılarımı okumak için Tık Tık^^



Başka yazılarımda görüşmek dileğiyle, sevgiyle kalın^^


Buralarda da varım^^


6 yorum:

  1. Konusu bana tanıdık geldi ama izlediğimi hatırlamıyorum. bir yerlerde rastlamıştım demek ki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Televizyonda çok vermişlerdi, oradan görmüş olabilirsin. :)

      Sil
  2. Ailece seyredecek filmler hep radarima takılır. Tanitim icin tesekkurler. BCP etkinligi dahilinde ben de yönetmen secmistim 😀

    YanıtlaSil
  3. Tanıtıma başladığın noktada sana katılıyorum. Hayvanat Bahçelerine karşıyım bu tarz filmlerin de izleyicisi değilim. Yeğenlerime de bunu aşılıyorum. Ancak bu tarz filmler ve Hayvanat Bahçesi ziyareti ile okullar benim gibi düşünenleri kötü gösteriyor bence.

    Çok hayvan göresiniz varsa sokaktaki kediciğe su verin, köpeğin başını okşayın, kuşun kanadına taş atmayan çocuklar yetiştirin anacım.

    Kusura Bakma film dışında konuştum :(

    YanıtlaSil
  4. hayvanat bahçelerine ben de karşıyım çok haklısın..

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D