28 Kasım 2022 Pazartesi

A Good Day To Be A Dog//Webtoon Yorumu^^

Selamlar^^
Bu sene çok olmasa da güzel webtoon'lar okudum. Bu da onlardan biriydi, hatta okuyalı uzun zaman oldu unutmuşum yorumunu yazmayı.
Konusu nesillerdir süregelen laneti taşıyan kız karakterimiz bir erkekle öpüştüğü zaman geceleri on ikiden sonra köpeğe dönüşüyor ve normal haline dönmesi gerek öptüğü kişiyi tekrardan öpmesi gerek ama kazayla öptüğü meslektaşını tekrardan nasıl öpeceğini kara kara düşünmektedir.
Konu cidden sıra dışı ve K-dramacılar kaçırır mı, en son dizisi çekilecek diye duyduk, hatta birazdan aşağıda kimlerin oynayacağını göstereceğim. Şu anlık akıbeti ne alemde bilmiyorum, bakacağız. :D


 

Erkek karakterimizin adı Jin Seo Won
Kız karakterimizin adı Han Hae Na
Öğrenci karakterimiz Lee Bo Gyeom

İkisi de öğretmen ve ikisi de çok fazla utangaç.
Bir de Seo Won sert ama içiten içe yufka yürekli olması en sevdiğim şey oldu. 
Seo Won için bazı özellikleri var ki aşırı aşırı sevdim ama bir şey diyemeyeceğim :/ Okuyunca anlayacaksınız bence ;)



Hae Na gece aynen şu yukarıda köpeğe dönüşüyordu :D 
Webtoon'daki köpeği de sevmez, ağzını burnunu yemek istemezsin bee Esra asdfghjkl




Şu sahneleri seviyorum yaa, kitap, dizi, webtoon fark etmez^^





Çevirmenlerde ayrıca komikti yaa, seviyorum... Çok kalp^^








Ben bildiğiniz gibi Hayalistic sitesinden okudum, Türkçe ismi Köpek Olmak İçin Güzel Bir Gün. Böyle yazarsanız direkt gelebilir. :)
Eğlenceli webtoonlar arıyorsanız tavsiyemdir^^

Bu arada ben okuduğum webtoonları kitap okumuşum gibi sayıyorum, mesela şu zamana kadar 3-4 webtoon okudum ve ekledim listeme ama 1000 Kitap uygulamasında eklenme olmuyor ne yazık ki. Goodreads sitesinde oluyor ama :/
İstekte bulunmama rağmen baskısı olmayan eserleri ekleyemiyoruz dediler. :/ Üzücü...




Başka yorumlarımda görüşmek üzere, sevgiyle, sağlıkla kalın^^


Buralarda da varım^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D