24 Haziran 2021 Perşembe

İzlediğim Filmler 47//Adalet Birliği, Wonder Woman, Geleceğe Dönüş^^

 Selamlaaaar^^
Ramazan içinde izlediğim filmlerin yorumları şimdi yazmam utanç verici ama geç yorumlarıma takipçilerim alıştı bence. Bir gün hiçbir işim olmadan eski yazılarımı yazıp tamamen bitirip, yeni yazılarımı anında yazmam gerekiyor, aksi zor yani. :/
Bu sefer ki filmlerim diğerlerine göre daha vurdulu kırdılı. Son film farklı ama ilk ikisi benden beklenmeyecek filmler sanki. :D Oysa ki severim, sadece her zaman ruh halime uygun olmuyor. :)


Adalet Birliği

ATV'de yayınlanıyordu, yarısından sonrasını yakaladık izlemeye başladık. İlk yarıyı bilmediğimiz için Netflix'de olduğunu öğrenince oradan devam ettik. Sevdim, eğlendim. Çok iyiydi bence.
Ama seri olarak hangi sıraya göre izlenecek bilmiyorum o yüzden öyle ortadan başladık. Mesela Superman burada ilk kısımda ölüydü sonra dirildi falan. Superman'i izledim, onu da sevmiştim.
Klasik kötü adam dünyayı yok etmeye kalkarken ona engel olmaya çalışan kahramanları konu alıyor.
Büyük ihtimal herkes izlemiştir ama izlemeyen varsa ve bu tarz filmleri seviyorsanız kesin çok seversiniz.








Wonder Woman

Adalet Birliği filminde Wondar Woman'ı izleyince kendi filmini merak ettik. Böyle güçlü kadınları izlemek çok güzeldi, o yüzden hemen de izledik ama Adalet Birliği bundan çok çok iyiydi. Bir kere ikinci dünya savaşında geçiyordu, sonra Türkiye hakkında filmde geçen saçma şeyler hiç hoşumuza gitmedi.
Wondar Woman dünya için iyilik istiyor, kimse kimseyi öldürmesin istiyor ama ne hikmetse karşı taraftaki bütün savaşanları öldürüyor. Bu ne perhiz, bu ne lahana turşusu derler buna. Dünya iyiliğini istiyorsan bebiş herkesi kollaman gerekiyordu. O yüzden hiç sevemedim, eğer günümüzde geçseydi daha çok severdim belki. Şimdi diyeceksiniz karşı tarafa sempati beslemek olmaz ama burada savaş var, askerler emir alıyor. Bütün insanlığı kurtarmak daha mantıklı olurdu.
Merak edenler izleyebilir ama genel anlamda yorumum böyle. ;)


Şu ikiliden daha güzel bir film çıkabilirdi.







Geleceğe dönüş filmini izlemeyen ya da bilmeyen var mı ki? Genelde tv'de yayımlanınca bakıyorduk bu sefer baştan sonuna kadar izledik. Çok eğlenceliydi ya, eski filmler bence aşırı tatlı, daha güzel. Gerçi hepsinin yeri ayrı.
Şu an Netflix'de iki film var, henüz ikinciyi izlemedik. Üçüncü filmle beraber izleriz artık.
Herkes izlemiştir diye öneride bulunmuyorum asdfghjklş 






Bu sahneler çok iyiydi bence :)




Hala bir sürü film yorumları duruyor, bakalım diğerleri ne zaman gelecek. :D
İzleyecek olanlara şimdiden keyifli seyirler^^
Başka yorumlarda görüşmek dileğiyle 💗



Buralarda da varım^^






6 yorum:

  1. Geleceğe Dönüş'e kalbimi bırakıyorum ❤ Ah çocukluğum! İlk seyrettiğim zamanı hatırlıyorum da heyecandan ayakta seyretmiştim :)) Tv'nin önünde dikilip kalmıştım ^^ Hala aynı derecede seviyorum. Bu yaz baştan hepsini seyretme planım var. Wondar Woman, Super Man, Bat Man, bende miladını doldurdular. Artık şömine başında kahve içip dedikodu yapılan filmleri arıyorum 😄😄

    YanıtlaSil
  2. Yaa ne güzel <3 Oo nedir o dedikodusunu yapacağın filmler, merak ettim. :D

    YanıtlaSil
  3. Eğlenceli filmler izlemişsin. Geleceğe dönüş serisinin maratonunu bir de ben yapayım bir ara. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O seri hala tamamlanamadı tarafımızdan :D

      Sil
  4. Wondar Woman'ı izlemedim ama diğer iki filmi izledim. Wondar Woman ilgimi çekmiyor nedense. Sanki fazla abartılıyor gibi. Tabii izleyince fikrim değişebilir.

    Bu aralar ben de çok güzel filmler izledim ama bunları yazmak ayrı zaman istiyor. Senin dediğin gibi keşke zaman olsa da bir gün boyunca bütün birikmiş yazıları yazabilsek :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemeni isterim, yorumunu merak ettim. :) Filmler için benim gibi 3-4 toplu olarak yaz daha kolay olur hem de yazmış olursun. :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D