29 Temmuz 2018 Pazar

After School Lucky Or Not//Mini Kore Dizisi^^



Selam^^
Taslakta kalan dizi yorumlarıma sonunda başladım. Şu an yazıyorum ama artık ne zaman yayınlanır, ya da ben ne zaman bitiririm. ;) (Bitirdi, yayınladı.)
Şu an yazacağım dizi ise After School Bokbulbok serisinin ikincisi. Netflix'de öylesine denk geldim ve izlemeye başladım. Güzeldi diyemeyeceğim, çünkü ilki çok çok iyiydi. Hatta o çok komikti, burada pek komik bir taraf bulamadım ne yazık ki, yine de eğlenceli tarafları vardı. :)
Konusu okulda geçiyor ve bir grup arkadaşların hazırladıkları listeyi uygulamalarını konu alıyor.



Alice^^
Grubun kız üyesi. İntikam nedeniyle gruba dahil olan Alice zamanla grubu sever ve aralarında olmak ister.
Kendisini ilk defa bu dizi de tanıdım. İlk defa duyduğum Hello Venus grubunun lideri. 
Oyunculuğu çok iyiydi, güzelde kendisi. Başka dizilerde görmek dileğiyle. ;)



Kang Tae Oh^^
İlk serideki liderden sonra grubun yeni lideri olur. Aklı az da olsa başında olan Tae Oh'u iyi bir lider olarak elinden geleni yapacaktır.
İlk seride acayip komikti. Burada da iyiydi ama komik olmadığı için kendisi arada kaynamış. Hatta komediyi geçtim saçma sapan bir aşk üçlemesi ortaya attılar ama başarılı olamadılar. Kurbanda Tae Oh'du. :/
Başka dizilerde oynasın bu uşak, acayip tatlı çünkü. :)


Ham Ji Seok^^
Grubun zoraki yeni üyesi.  Alice için gruba katlanan Ji Seok, platonik olarak Alice'de sevmektedir.
İlk defa izledim, rolü eh işteydi ama aşkı için kılıktan kılığa girmesi komediydi. 



Lee Tae Hwan^^
İlkinde grubun zekisi olan Tae Hwan bu sezonda aklı bir karış havada rolünü üstlenmiş. Anne ve babası tatile çıktığı için daha 8-9 aylık olan kız kardeşine bakmak zorunda kalır. Okulu da bir yandan idare eden Tae Hwan'a arkadaşları yardım edecektir. 
Kendisini bir çok dizide izledik, en tanıdık ise W Two Worlds^^ Oyunculuğun hakkını veriyor, böyle devam.^^



Gong Myung^^
Diğer serideki gibi kafadan çatlak olan Gong Myung'u yine saçma olaylar ile karşılaşıyor. ;) 
Lee Tae Hwan gibi bir çok iyi dizide yer aldı, almaya da devam ediyor. Oyunculuk harika, bir de tatlı ki sormayın.^^



Yoo Il^^
Dizinin yakışıklısı diye tabir edilen ama en komiği olan karakteri. En güldüğüm kendisi oldu, komedi değildi dizi ama karakterlerin yaptıkları süperdi.
Bu seriden başka hiçbir dizide izlemedim kendisini, oynasan süper olur bence. :/



Resimler^^


Kutu yine aynı, liste yine saçma. :D


Gong Myung'un elindekine dikkat. ;)




Bunları senaristler aşık yapmaya çalıştı ama beceremedi, oysa ki en sevdiğim bunlardı.




Sağdakine dikkat. :D



Gifler^^




Bu kısım olaydı yaaa. :D



Burada Kang Tae Oh'un bir özelliği öğreniyoruz ama bu kadar mı denk gelir. :D






Ve son^^
Başta dediğim gibi serinin birincisi gibi değildi ama güzeldi, eğlenceliydi. Senaryo iyi olmuş ama aşk üçgenini senaristler biraz saçmalamış. Son dakika golü attılar bence. :P
Merak edenler için önerebilirim ama ilk olarak birinci sezonu izleyin derim. Yorumu ekleyeceğim oradan okuyabilirsiniz birinciyi. ;) Kısacık bölümler olduğu için ben tekrardan izlerim diğerini. ;)


After School Bokbulbok sezon 1 yorumu için Tık Tık^^



Bir dizi yorumu daha biter, başka yorumlarda görüşmek dileğiyle^^


6 yorum:

  1. heeeey bu da aklımda olsun, mini dizi pek izlemedim, moon lovers izlicem, izledin miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çerezlik mini diziler güzel oluyor, bir tane daha yayınlayacağım o daha güzel. ;) İzlemem miii <3

      Sil
  2. MERHABA NOLUR CEVAO VERIN. NE ZAMANDIR BU DIZININ LUCKYOR NOT ALTYAZILISINI ARIYORUM. NERDEN IZLEYEBILIRIM?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım görürsün. Dizinin ismini youtube a yaz geliyor hemen. Linkte vereyim. https://youtu.be/sbbmnY9UQto Umarım doğru anlamışımdır. Ne yazık ki bu diziyi bulamadım. Yeppudaa dan izledim diye hatırlıyorum.

      Sil
    2. ilgilendiğin için çok teşekkür ederim ama 2.sezonu olan yabi senin bu yazıyı yazdığın sezonu arıyordum:(

      Sil
    3. Aklımda bulunsun, denk gelirsem yazarım. ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D