20 Aralık 2012 Perşembe

Günün alıntısı^^




Şimdilerde elimde olan kitabın en güldüğüm yeri :D


Anathema hala bisikletine bakıyordu. Yola koyulduğu sırada bisikletine içinde lastik tamir seti bulunan küçük bir sele çantası takılı olmadığından nerdeyse emindi.
"Tepenin hemen aşağısında," dedi. "Bu benim bisikletim, değil mi?"
"Ah, kesinlikle,"dedi Aziraphale, onarım işini abartıp abartmadığından kuşkulanarak.
"Ama ben Fayton'un tekerlek pompası olmadığından eminim."
Melek gene sanki bir kabahat işlemiş gibi görünüyordu.
"Ama pompa takma yeri var," dedi çaresizce. "Şuradaki iki küçük çengel işte."
"Tepenin hemen aşağısında mı dedin?" dedi Clowley, meleği dürterek.
"Sanırım kafamı çarptım," dedi kız.
"Seni gideceğin yere götürmek isterdik istemesine de" dedi Clowley çabucak, "bisiklet koyacak yer yok maalesef."
"Bagaj rafı dışında," dedi Aziraphale.
"Bentley'in bagaj rafı yo...Ah. Hah."
Melek bisikletin sepetinden yola saçılan eşyaları asla koltuğa yığdı ve afallamış kızın binmesine yardım etti. "Yardıma ihtiyacı olanları görmezden gelemezsin," dedi Crowley'ye. 
"Sen görmezden gelemeyebilirsin, ama ben pekala gelirim. Yapacak başka işlerimiz var bizim. unutun mu?" Crowley ekose kayışlı yeni bagaj rafına baktı.
Bisiklet kendiliğinden kalktı ve rafa sıkıca bağlandı. Sonra Crowley arabaya bindi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D