21 Temmuz 2014 Pazartesi

Aşk Kör kuyu//Aslıhan Akagöz Kitap/e-kitap Yorumu^^

Başka bir kitap yorumundan herkese selam^^

E-kitap okumadığımı sadece bazı yazarlar benim için istisna olduğu için okuduğumu bilirsiniz ;) Kalemi kuvvetli bazı yabancı yazarlara bile taş çıkaracak bir yazar ve kitap dan bahsedeceğim ;) 
Yazarımın bu ikinci kitabı :) İlki Bir Damla Aşk kitabıydı. Yoruma buradan! bakabilirsiniz ;)
Okumaya başladığım sıralarda bir çok kitabı arasında tercih yapmam gerekiyordu ama sonra ismi kadar konusu da beni benden alan bir kitabı okumaya başladım.

Hayal yakında evlenecek bir genç kızdır ama hiç mutlu değildir. Evlendiği kişiyi tanır sever ama sadece arkadaş olarak. Onun sevdiği kişi evleneceği, müstakbel eşinin kardeşi Arda'dır. Küçük yaşta başlayan karşılıksız aşkını bir türlü dile getiremeyen Hayal babasının hastalanması ve hasta yatağında yatan babasına verdiği sözü tutması artık aşkını itiraf etmesine de engel olur.
Arda abisinin evlenmesine sevinemez çünkü çok eskiden sevmeye başladığı ama zaman sonra fark ettiği  kız abisinin evleneceği kız Hayal'dir. Çocuk yaşta sürekli yan yanadırlar. Hayal'i hiç bir zaman kardeşi gibi görmeyen Arda sonunda ona aşık 


olduğunu keşfeder ama iş işten geçmiştir.
Giray ise Hayal'i sever ve ne pahasına olursa olsun evlenmek için elinden geleni yapar ama mutlu olabilecek midir?
Bazı sırlar kapalı kutular da kalıp, çıkmayacak mı?
Bu gibi soruları öğrenmek istiyorsanız okuyun derim ;)
Konumuz böyle canlar ;)
Harika değil mi? Hele birde Tanıtım da yazanlar yok mu elinde ne kitap varsa bırak oku yani :)

**
O anda oda kapısının tıklatıldığını duyarak, arkasına doğru döndü…Işte oradaydı..Çocukluğundan beri tüm hayallerini süsleyen adam, tam karşısındaydı…

- ’’Abim sana bakmamı rica etti benden…Aşağıya inmenin zamanı geldi…’’

Işte o an, hayal ettiklerinin ömür boyu hayal olarak kalacağindan bir kez daha emin oldu, çünkü birazdan başka bir adamla nişanlanacaktı...Sevdiği adamın abisiyle nişanlanıyordu…


**

Kitabımız da geçen bütün karakterleri sevdim Giray hariç >_< Bir yerden sonra severim falan demiştim ama cıks bi kanım kaynamadı kendilerine :/ İzlediğimiz You Came From The Stars'da geçen kötü abi var sürekli ona benzetmem den kaynaklanan durum olabilir :P


Yoksa diğer karakterleri çok sevdim, hele Arda bir taneydi yaa :* Onun aşkı anlatması, inanması, aşkına sahip çıkması ve anlamlı sözleri beni benden aldı. Öyle bir kişi hayatta karşımıza çıkmaz bizde kitaptakilerle idare edelim başka ne yapcaz :(

Arda kadar Hayal'de aşkı çok güzel anlattı bize. Yaşadığı zorluklar ve pişmanlıkları ta derinden hissettiriyor bize. Ailesinin baskısı nedeniyle evlenmek istemediği bir adamla evlenmesi, zorlukları ve o adamın tam bir zorba olması falan :/



Her bir duyguyu yaşadım kısacası, yeri geldi sinir küpü oldum bıraktım okumayı, yeri geldi oyy bu nasıl bir şey dedim elimden bırakamadım ama bitirdim. Tek kelimeyle harikaydı. Şimdi hangi kitabına devam edeyim diye düşünüyorum ;) Bakalım sıradaki şanslı kitap hangisi olacak ;)

Tavsiye kısmına gelecek olursam harika ötesi bu kitabı kesinlikle okuyun derim ;) Türk yazarları severler bu yazarı da es geçmeyin derimm :)

 Zaten harika mı harika bir haber aldım geçenler de ;) Çoooook istediğim bir şey oldu. Ne zaman yazarım aklıma gelse keşke kitapları çıksa da kitaplığımızı süslese diyordum. Bir gece sahurdan sonra aldığım haber beni mutluluktan uçurdu. Yazarımın yayınlanmış ama tarafımdan okunmayan kitabı Çirkin Güzel yakında kitap olarak ellerimiz de olacak^^
 Optimum Yayınları ile anlaşan Yazarımın kitabı yakında bizlerle yupppiiiiii :*



Hayırlı, uğurlu, booool okurlu ve yorumunu yazdığım kitapta en kısa zaman ellerimde olur inşallah^^
Buyurun size çok güzel bir alıntı^^

Alıntı resmi harikaaa!!^^ Yapanın ellerine sağlık :*

Kitaba puanım 5/5

Alıntı ise e-kitap okuduğum için alıntı alamadım :(

Kitabı merak edenler için Facebook Linki!!

Daha kolay okumak istiyorum diyorsanız Buyurun Wattpad!!

Başka bir yorum da görüşmek üzere, bol güzel kitaplı kalın^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın :D