15 Haziran 2014 Pazar

Let's Eat Kore Dizi Yorumu^^


Herkese merhaba^^
Süper bir diziden bahsetmenin mutluluğu ile karşınızdayım :)
Evet dizimiz çoook güzeldi, gerek oppalar, oyuncular ve konu olsun tekrar, tekrar izlenesi :*
Beast hayranlığım ile ne zamandır aklımdaydı bu dizi, sonunda izleyebildik. Bütün ama bütün övgüleri hakediyor :D Baştan sona kadar yüzümüzde bir tebessümle izledik ve bitirdik. Keşke bitmeseydi, 16 bölüm değil 20 bölüm olsaydı dediğimiz diziler arasında^^

Konuya gelecek olursam;
Lee Soo-Kyung tam bir yemek yeme hastasıdır. Tek derdi boşanmıştır ve tek yemek yemek istememesidir. Bu nedenle bazen az ve öz yemekler alıp eve gidip yemeğini öyle yer. Apartmanında gerçekleşen ölüm vakasından sonra yan daireye çok cana yakın bir komşu taşınır. Başta yüz vermeyen Soo-Kyung tek yemek yemekten uzanmıştır ve bir şans verir. Sigortacılar kralı olan Koo Tae-Young Soo-Kyung'un diğer yan dairesinden kendi çapında yaşamaktadır. Üç daire arkadaşı bir zaman sonra çok iyi arkadaş olurlar.


Yoon Doo-Joon /Koo Tae-Young
Soo-Kyung'un yan dairesinden oturan Tae young kendine öz evi, yeme zevki ve ünlü bir işiyle herkesin kalbini fetheder. Zaten sigortacı dediğin böyle olmalı yolundan çıkarak herkesi kendine bağlar. 
Kendisini tanımışsınızdır. Tanımayanlar varsa Beast grubunda bir üye ve lider^^ Datlumm ya ne iyi edip bu dizi de oynamış, başkası oynasaydı bu kadar tutulmazdı :D Başka dizilerini en kısa zamanda izleyeceğiniz, sesi kadar oyunculuğu da mükemmel :*



Lee Soo-Kyung/Lee Soo Kyung
Yemek yeme hastası olan, her türlü yemeğe açık olup yediği yemekten de haddinden fazla zevk alan Soo Kyung :)) İşinde başarılı, boşanmış ve sadece köpeği ile yaşayan Soo Kyung tek derdi restaurant da tek başına yemek yemek. 
Oyunculuk harikaydı. Yaşı büyük olsa da genç gösteriyordu ve bence bu rolü başka biri oynasa oynayamazdı :D  


Yoon So Hee/ Yoo Jin Yi
Babası işlediği bazı suçlar yüzünden hapse girmiştir ve zengin olan Jin Yi birden kendini apartman dairesi bakarken bulur. Sürekli pozitif olan Jin Yi ömür boyu zengin hayatı yaşadığı için bunu bir fırsat bilir ve alışmaya çalışır. İlk işi dairesinin yanında ki komşuları ile arkadaş olmaktır.
Kız çok tatlıydı ama beni çok sinir etti >_< Yanii senin Dujun oppanın yanında ne işin var ey kız! :D 
Oyunculuğunu beğendim, tabii Dujun oppanın yanında pek olmasaydı iyiydi ya neyse :P


Shim Hyung Tak/Kim Hak Moon 
Dizimizin Avukatı. Spoiler olmaz deyip başlıyorum. Kendisi Dizi de datlu mu datlu, mükemmel mi mükemmel avukat^^ İşinde ne kadar başarılı olsa da aşka öyle değildir. Bir kişiye aşıktır. O kişiyi de tahmin etmişsinizdir. ;) 
Dizi de Du Jun dan sonra ki oppa diyebilirim ;) Ne şanslı unniler var şu dünya da :P Neyse başka diziler de görmeyi çok isterim kendilerini :*


Soo Kyung'un ikinci patronu. Kendisi de avukattır. Ne kadar zeki olsa da pek güzel değildir ve ummadık hayaller kurup kendisini kaptıran biri. ;) 
Az güzel(Çirkin demeye Hayır!)deyip geçmeyin oyunculuk güzel ve çok komik :D 


Soo Kyung'un okuldan arkadaşı unni ve eşi. Ajussi aynı zamanda Soo kyung'un çalıştığı avukatlık bürosunda çalışıyor. Çok fena ve pis :P Unniyi bir kaç dizi de gördük ama hatırlamıyorum :/


Yaa bi insan böyle güzel ve harika yemek yiyebilir mi?? :D 



Yazacak bir şey bulamadım :P


Oyşş mimiklere geel hanımm :D 


Hepsi yemek manyağı, deme di demeyin :))


Turuncu eşofman, elinden hiç bırakmadığı telefon ve Du jun :D


Bu saniye de kızdan nefret ettim >_<


Dizimiz de bir kaç tane köpekte var. Bu bölümde işler ters gidiyor ve köpekten korkan biri kendini köpek almakta bulur :D Unninin elindeki çook tatlı^^


İki datlu yan yana, kıskananlar çatlasın hııh :D


Bu bücürler de fenaydı :D 


Bu yüz ifadesini gördüyseniz bilin ki öncesinde yemek yiyor ve yemek hakkında bilgi verecek^^
maşallah bi de bilgili tü tü tü :P


O dudaklar sadece yemek yemek için değil, köpeği öpmek içinde ama oppa dudak olmaz ıyy :P




Yorum yok -_-

Gifler^^


Et yiyor ve mimiklere dikkat -_-
Gel de acıkma!


Ne has gülüyor yaaa^^


Yukarı da bahsettiğim işte tam da bu!


İkinci nefret etme nedenim >_<




Yine ve yeniden yorumsuz -_-



ahaahhah komedi avukatımız bizim!! :*



Yakışıklılık hat safhada^^



Dizide ki 3. datlu şey :D 
Tatlılık deseniz onda, zekilik deseniz onda, tirip en başta gelir ee daha ne olsun^^
Suju'dan Eunhyuk'un köpeğinin aynısı, bir tane böyle köpeğim olsun isterdim :D


opps! Neler oluyor burada O_o


Eee grup sahibi bir insan, kendi dans figürünü sergilemesin mi??
On numara da yapıyor ama arkaya yani odaya bakmayın derim ;)



Cıks! Yine bi yorumsuz gif :P


ahahaha oppa on numara  yapıyorsun ;)


Ve Son^^

Dizi izlediğimiz harika diziler arasında yerini aldı ve koruyor. Tabii ki de izleyeceğiniz listeye ekleyin derim ;) Böyle dizi ilk defa izledik ama bayıldık, artık güzelliğinden mi yoksa verdiği açlık hissinden mi bilemedim :D Ama izleyince kesinlikle tok olduğunuza emin olun ;)

Her bir bölümü harika olan diziyi bir daha izlerim şahsen ;) Çook sevdim ben ;)

Başka bir dizi yorumunda görüşmek üzere^^

Size Beast'den bir parça hediye edip gideyim ;)




3 yorum:

  1. Aylar önce hatırlarsan tavsiye etmiştin bana hiç vakit kaybetmeden izlemiştim çok keyifliydi ^.^ dizide bir fiil yemek yendigi için sürekli acıkarak veya o sırada ben de bişiyler yiyerek izledim diziyi =) şimdi sen fotoları koyunca gene acıktım ^.^ o halde yeni dizi önerileri istiyim ben gene senden=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahha bizde bizde ama ne kadar yemek yesek, tok olsak da dizi açıktırıyor :D En kısa zaman da yeni dizi önerilerim ile sizlerleyim :D

      Sil
  2. Ben bi videosunu görüp eklemiştim listeme
    açıkçası şişmanlamaktan da korktuğum için listenin sonlarında kendisine yer verdiğim bi dizi
    sanırım haksız değilmişim yorumlara göre:)

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın :D