8 Ağustos 2012 Çarşamba

Keşke bitmese dediğim kitap "GECE YOLU"




Kristin Hannah- Gece Yolu üzülerek söylüyorum ki bitti :((



Keşke hiç bitmese yaa insana Kristin Hannah'ın kitaplarından hiç bıkar mı?? keşke her ay bir kitabı çıksa ne olur sanki :( Ne zamandır alıp okunacak bir kitaptı ve siparişim geldiği anda elimdeki kitabı gayret edip  hemen bitirp gece yolu'nu elime aldımm. iyi kide almışım daha ilk sayfada insanı hemen ele geçiren, sayfaları su gibi akan bir kitaptı kitap değilde şaheser mi diyeyimm??? :)  



Çok oldu Kristin Hannah kitabı okumayalı, bu kitap telafi etti etmesine ama şimdi ben diğer kitaplarını nasıl bekleyeceğim?? :( kitap seri değil, tek bir kitap ve bu daha da çok sevmeme vesile oluyor ;)

konusuna gelince 14 yaşına kadar zorluk yaşayan Lexi liseye başladığı sene hem hayatında, hemde duygularında büyük bir değişim olur. çok iyi bir arkadaşı ve onun için elinden ne gelse yapmaya hazır annesinin teyzesi.
Jude, ikizleri olan zach ve mia için her şeye yapmaya hazır. ikizlerinin mutluluğu için her şey yapan bir anne. mutlu bir evliliği ve ailesi vardır.
Mia ve Zach onlar her ne kadar cinsiyet olarak birbirlerine benzemesede tıpatıp benzeyen, birbirlerini çok sevem, ayrılmak dahi hiç düşünmeyen ikizler. ama Mia'nın tek sorunu vardır arkadaşlık. o ikizi kadar cesaretli değildir ve çok zor durumlara ve arkadaşsızlığa mahkum olur, taa ki Lexi'ye kadar.
Lexi, Mia ve Zach'nin çok iyi arkadaşı olur ve yıllarca birbirlerinden ayrılmazlar Mia ve Lexi. Lisenin son yılında olanlar olur ve yıkılan hayatlar, aileler olur. Lexi çok zor durumlara düşer tabii diğer baş karakterlerde. kitabın olayı buradan başlıyor. Aşkları, aile sevgisi, ihanet, affetmek, arkadaşlık son olarak da anneliği sorgulamak zorunda kalıyorlar.


Yazarımız duyguları ve olayları en ince ayrıntısına kadar iyi ve akıcı bir dille anlatıyor. Kitabın kalınlığına bakı almamazlık yapmayın, kitabı bitirdiğinizde keşke daha fazla olsa diyorsunuz. Ben yazarın ülkemizde çıkmış bütün kitaplarını okudum sıralama yaparsak vazgeçilmezim tabii kide Ateş böceği yolu sonrada Gece yolu yerini alıyor sonrasında ise kış bahçesi ve gerçek renkler. kesinlikle bu kitapları okumalısınız ;)



Pegasus yayınlarına bu kitapları bize çıkardıkları için çok ama çok teşekkür ediyorum ama diğer kitaplarının da hemen çıkmasını istiyorumm ;))) 



Sevgiyle kalın...



Yayın evi : Pegasus yayınları

Sayfa sayısı:495
Orjinal ismi :Night road 

2 yorum:

  1. bu kitap favorimdir :) Bayılırım .Benimde bir erkek ikizimin olması beni dahada ağlatmıştı..Kendmi onların yerine koyup düşünmeler ve daha çok ağlamalr falan.8-9 kere okudum sanırım.Ve asla vazgeçmeyeceğim :)) Kristin Hannah'ın bütün kitapları güzeldir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarın bütün kitapları benim favorim ama sıralamaya koyarsak ilk Ateşböceği yolu ikincisi gece yolu olur :) Benimde ikizim var ama hiç öyle yerine koyamadım :( 8-9 mu? Maşallah ne kadar çok okumuşsunuz ama cidden okunası kitap bu da bir gerçek ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D