10 Kasım 2018 Cumartesi

İzlediğim Filmler 11//Edebiyat ve Patates Turtası Derneği, Can Dostum, Otel Transilvanya^^

Merhabalar^^
Tekrar izlesem yeri olur dediğim filmlere yorum yapmaya geldim. Evet izleyeli aylar oldu ve ben daha yeni yorum yazıyorum. Bundan sonra iki post daha var. :/ Şimdi bununla başlayayım diğerleri de sonra gelir. :D



Edebiyat ve Patates Turtası Derneği^^
My Twin izledikten sonra kesinlikle izlemem için beni zorladı. Ben de listeye alıp, en kısa zamanda izledim. Gerçekten güzel filmdi, bir de kitaplar ana tema olunca daha çok sevdim.

Ama filmin temeli yine savaşa ve nazilere bağlanıyor. Bunu öğrendikten çok My Twin'e dönüp ikinci dünya savaşı ve nazilerden şu an en çok faydalanan insanlar yazarlar ve senaristler dedim. Sorun size yığınla bu tarz kitap ve film bulayım. :/ Bunlara rağmen yine de sevdim, tavsiye ediyorum.
Bu arada film kitaptan uyarlanma, kitabını izlemeden önce okumak isterdim ama geçti o tren. :D

Oyuncuları çoğumuz tanıyoruz, hepsi rolünün hakkını vermiş. Zaten Lily James'i pek bir severim, burada da yine harika bir iş çıkarmış.














Can Dostum^^
Yıllar önce kitabı okuduğum bir filmdi. O zamanlar filmi olacağını biliyordum ama tamamen aklımdan çıkmış, Netflix'de gezinirken önüme çıktı ve izledim. Çok ama çok sevdiğim bir film oldu, yeri geldi güldüm yeri geldi ağladım. Hayvanlara karşı beslediğim duygu bambaşka, onların insanlara karşı her anlamda muhtaç olmaları beni derinden yaralıyor. Bir de yaralı ya da sevgiden yoksun olanları görünce daha çok üzülüyorum. Bu filmde de çoğu yerde bunlar oldu. Film reenkarnasyon üzerinden devam ediyor. Her ölümünden sonra farklı bir köpek olarak dünyaya geliyor ve yaşadığı hayatta başka oluyor. Çok iyi sahibi de oldu, çok kötü sahibi de ama hepsi beni yaraladı. :/
Kesinlikle izleyin derim, o kadar duygu yüklü ve anlamlı ki izlenilecek ilk 10 film arasında girer diyorum.^^











Hepsi çok tatlıydı.^^












Otel Transilvanya^^
Animasyon filmlerine bayılıyorum. Her gün izlesem bıkmam. Yaşım büyük olabilir ama ben halen daha çocuğum. :P Küçül de cebime gir dediğinizi duyar gibiyim. :D
Netflix'den izlediğimiz bir film olur kendileri. Öylesine denk geldik My Twin ile ve bayıldık. Film seri, ikincisini de izledik hatta. Yorumu diğer paylaşımda olacak.

Çocuklarınız ile izleyebileceğiniz bir film ama çocuklarınız fazla küçük olmasın, gerçeklik ve hayal arasından kalabilir. Bkz. Sihirli Annem ve uçma denemeleri. 
Eğlenceli dakikalar geçirmek istiyorum, çok gülmek istiyorum ama birazda vampirli olsun istiyorum diyorsanız kesinlikle tavsiye ediyorum. ;)









O danslar. :S


Bu gifi senelerdir biliyordum ama hangi filmden bilmiyordum. Meğer buradaymış, yarasa dışından başka bir hayvana da benzetiyordum ya neyse. :D







Böylece film yorumlarım biter. Her postta üç film yorumu giriyorum, sıkılmayın diye. Gerçi pek detay vermiyorum ama bazen liste dolmayınca üç film iyi oluyor. ;)



Diğer toplu film yorumlarımı merak edenler için;













Başka yazılarda görüşmek dileğiyle^^



 Buralarda da varım^^






2 yorum:

  1. Çok faydalı bir yazı olmuş :) Edebiyat ve Patates Turtası Derneği filmini çok merak ediyorum, yorumunu okuduktan sonra merakım iyice arttı. Yakın zamanda izleyeceğim sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm^^ Tavsiyemdir, güzeldi. 🤗🤗 Şimdiden keyifli seyirler. 😊

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D