9 Şubat 2013 Cumartesi

Liebster Blog Award^^ Mim#1


Uzun zaman önce Mimlendim ama okul deyip sonra yaparım dedim ne yazık ki bu zamana kaldı ve kendimi kınıyorum :) hem üstüne iki tane daha mim geldi iyi mi? :D Aslın da iyi de ben zamanında yapamadım o iyi değil :D 

Beni mimleyen ilk blog Kitap Tutkusu Burçin ablacım KALP 
Sonrasında Yorum Durağı blogundan Damla'cım KALP :) Sonraki mim'i çok soru olur ve uzun diye sonra yapacağım ;)
Bir blogger olarak değişik bir ödülle karşınızdayım :)  "Liebster Blog Award" bakalım neymiş :))


Liebster Almancada favori anlamına geliyormuş. Türkçeye çevirdiğimizde ise Favori Kitap Blogu Ödülleri şeklinde olmaktadır. Ödül için bazı kurallar koymuşlar:



Aday gösterildiğim blogun sorduğu 11 soruya cevap vereceğim.
 Kendim hakkında 11 bilgi vereceğim.
İzleyici sayısı 200’den az olan 11 blogu aday olarak göstereceğim.

İlk olarak Burçin ablacığımın sorularına cevap bulacağım :)

1.Kitap seçerken bloglardaki yorumları dikkate alır mısın?
Tabii kide alırım :) Zaten Facebook'da bir sayfam bulunmaktadır ve oradan desteğim daha çok ;)
2. Blogun senin için ne ifade ediyor?
Hımm herşeyim desem yalan olur :) Çünkü ilk ve hobi olarak kitaplarım ve Kore'm gelir :)) Yine de benim için bağımlılık oldu :D İlk açtığım zamanlarda isim nedeniyle fazla tanınmıyordu ve takipçim fazla yoktu yine de ben sürekli post yayınladım :) Pc'yi açtığım da ilk baktığım yerdir ne kadar sevdiğimi buradan anlarsın :))
3. Ayda kaç kitap okursun?
Okul nedeniyle 2-3 haftayı bulmuşluğu var ama 3-4 günde bitirdiğimde var :) yani 4-5 diyelim :D 
4. Takip ettiğin kitap serileri nelerdir?
Takip edip bitirdiğim seri alacakaranlık serisi,  
Hush hush serisi (favorim KALP), 
Gece yarısı serisi  
Morganville serisi ve bu liste böyle uzar gider :D 
5. Vikitap ya da Goodreads kullanıyor musun?
Vikitap'ı kullanıyorum ama Goodreads pek anlamadığımdan kullanmıyorum :/ ama üyeyim :D 
6. Yarım bıraktığın kitap/lar?
En son aşk yemini kitabını bıraktım biraz dine odaklı bir kitap :P sıkıldım :P
Sonra Limon ağacını yarım bıraktım 100 sayfa okudum ve hiç bir şey anlamadığım kanaat getirim :D 
7. Tercih ettiğin yayınevi/leri?
Her yayıncıyı takip ederim bende ayrım yok :D
8. Takip ettiğin blogları neye göre takip ediyorsun? Arkadaşın olduğu için mi, popüler olduğu için mi ya da yazılarını beğendiğin için mi? Vs.
Öyle seçim yapmam ama kitap, Kore ilk sırada yer alır benim için ;) Yazıları da ilgimi çeker :)
9. En çok sevdiğin roman karakter tipi nasıldır?
Hush hush serisinden Patch KALP, o tipten yola çıkalım bence :D Baklavalı olmasında ne olursa olsun :P
10. Yayınevlerinin son zamanlarda çıkarttığı BDSM tarzındaki kitaplar hakkındaki düşüncelerin?
Hiç ama hiç sevmiyorum :/ Ülkemizde de çıkıp bu kadar tutulması garibime gidiyor açıkçası.
11.  Aşağıda verdiğim kelimeleri tek kelime ile nasıl açıklarsın?

*Kitap
Vazgeçilmezim (KALP)
*Yayınevi
Bekleten.
*Sayfa sayısı
Farketmez :) 
*Vikitap
Bilmem :D
*Blog/un
Sevdiğim:D
* Kitap fiyatları 
Pahalı :P


İkinci maddede kendim hakkında 11 bilgiyi de diğer mimde cevaplayacağım ;)

Vee şimdide Damla'cığımın sorularına cevap bulayım :D 

1-En sevdiğiniz kitap türü/türleri nedir?
Fantastik ve Türk yazarlarımızın çıkardığı aşk kitapları :)))
2-En sevmediğiniz kitap türü/türleri nedir?
Hımm +18, şu yeni çıkan BDSM türü.
3-Okuduğunuz kitapta iyi oğlana mı aşık olursunuz yoksa kötü olana mı? :D
Tabii kide iyi oğlana ama son okudum bir kitapta kötü beni ters köşe yapmıştı :D 
4-Issız bir adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 kitap?
ehehhhe şimdi ne diyeyim bilemedim :D
Sabırsızlıkla çıkmasını beklediğim 3 kitap olurdu her halde :D

Ama sevdiğim yazarım Güneş  Demirel'in kitaplarını alırdım :D
5-Bu zamana kadar okuduğunuz en güzel kitap hangisidir?
Kristin Hannah-Ateşböceği yolu.
6-Popüler kitaplara karşı bir ön yargınız var mı? Varsa sebebi nedir?
Yoktur, popülerse kesin güzeldir tabii son çıkar +18'ler hariç :P
7-Hiç bir kitabın sonunu beğenmeyip kendiniz yazmak istediniz mi? İstediyseniz hangi kitap/kitaplar?
İstemem mi tabii :D Canan Tan Yüreğim seni çok sevdi  ve Kristin Hannah Ateşböceği yolu KALP.
8-İçinde büyüyen bir yazar var mı?
aahhaha Yok :D
9-En sevdiğin üç blog hangisidir?
Seçim yapamıyor ve pas geçiyorum ;))
10-En sevdiğin renk hangisidir?
Pembe ve mor karışımı bir şeyler, cırtlak pembe değil ama koyu pembe :D
Bu arada her ne kadar Kübra sevmese de ben Yaptığım postları rengarenk yapmayı ÇOOK seviyorum :) 
11-Çıkmasını sabırsızlıkla beklediğin kitap/kitaplar hangisidir?
Şimdi düşününce yok yaa, cidden ben öyle ayyy hemen çıkmalı gece rüyalarıma giriyor dediğim kitaplar yok ama Kristin Hannah'ın bütün kitaplarının çıkmasını bekliyorum ;)





Şimdide benim sorularıma gelelim:)

1-Kişisel sorular.(nerelisiniz, yaşınız, mesleğiniz ve okuduğunuz okul-bölüm vb.sorular)
2-Hobileriniz kitap haricinden başka var mı?
3-Blog açmayı ne zaman karar verdiniz ve neden açtınız?
4-Tasarım benim için önemli.Tasarımı nasıl yaptınız veya nereden buldunuz? :D
5-Kitap almakta ki en büyük etkeniniz nedir? Yani  yorum, konu, kapak?
6-Türk yazarlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
7-Takip ettiğiniz Türk yazarlar var mı? Varsa kimler?
8-Ülkemizde çıkan kapak tasarımları nasıl buluyorsunuz?
9-En çook sevdiğiniz yazarlar kimlerdir?
10-Son zamanlarda yayıncılar da ve internetten kitap satma sitelerindeki artışı nasıl buluyorsunuz?
11-Ve can alıcı soru :)) Ülkemizdeki kitap fiyatlarını nasıl buluyorsunuz? Size göre fiyatlar nasıl olmalı?

Şimdi benim seçtiğim blog listesi :)
1-Kitap Telvesi
2-Kitap Tutkusu
3-Okumadan hayat mı geçermiş? İlle kitap, ille de kitap!
4-Kütüphanemden Kitap Manzaraları
5-Kitap maceraları
6-Kitap Günlüğü
7-Kontesce
8-Sihirli kitap
9-Yorum durağı

Sorular çok güzel beni buna layık gören Blog arkadaşlarıma canı gönülden teşekkür ediyorum :)) Cevaplarken çok eğlendim :)
Seçtiğim blog arkadaşlarım yaptığınız mimleri yorum olarak bırakmayı unutmayın ;)
Yakın zamanda diğer Mimle karşınızda olacağım :)


8 yorum:

  1. 1-Kişisel sorular.(nerelisiniz, yaşınız, mesleğiniz ve okuduğunuz okul-bölüm vb.sorular)
    İstanbulda yaşıyorum, yaş 27 ve Gıda Mühendisiyim.

    2-Hobileriniz kitap haricinden başka var mı?
    Kore dizi/film/müzik :D spor yapmak ve arkadaşlarla bol bol sohbet etmek :))

    3-Blog açmayı ne zaman karar verdiniz ve neden açtınız?
    Vikitap kullanıyorum. Orada tam istediğim gibi yorumlar yapamıyordum. Ben de blog açmaya karar verdim. Karar vermemle açmam arasında 5 ay var aslında :D

    4-Tasarım benim için önemli.Tasarımı nasıl yaptınız veya nereden buldunuz? :D
    Blog sitesinin kendi tasarımlarından biribi kullanıyorum.

    5-Kitap almakta ki en büyük etkeniniz nedir? Yani yorum, konu, kapak?
    1. Konusu 2. Puanı. 3. Yorum

    6-Türk yazarlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
    Hiç birini takip etmiyorum.

    7-Takip ettiğiniz Türk yazarlar var mı? Varsa kimler?
    Bakınız 6. sorunun cevabı :)

    8-Ülkemizde çıkan kapak tasarımları nasıl buluyorsunuz?
    Son günlerde gayet güzel kitap tasarımları çıkıyor. Bir ara gerçekten çok kötüydü.

    9-En çook sevdiğiniz yazarlar kimlerdir?
    Julia Quinn, Elizabeth Hoyt, Julie Garwood, Laurell K. Hamilton, Lara Adrian, Sabrina Jeffries, Nora Roberts...

    10-Son zamanlarda yayıncılar da ve internetten kitap satma sitelerindeki artışı nasıl buluyorsunuz?
    Ben de toplu kitap siparişlerimi internetten yapıyorum. Fiyat bakımından gayet iyi olduğunu düşündüğümden ookuyucuya dost :))

    11-Ve can alıcı soru :)) Ülkemizdeki kitap fiyatlarını nasıl buluyorsunuz? Size göre fiyatlar nasıl olmalı?
    Aslında bazı yayınevleri kitap fiyatlarını abartıyor. Bazıları ise o kadar indiriyor ki neredeyse 3 kitabı tek kitap fiyatına alabiliyorsunuz. Şimdi indirim yapan da kazanıyor, öbürü de. Belli bir fiyat şu olsun diyemeyeceğim, sayfa sayısına göre değişir o durum. :))

    Teşekkür ederim canımm :))

    YanıtlaSil
  2. http://kitaplarindunyasi.wordpress.com/2013/02/09/liebster-blog-award-cevaplanan-sorular/

    Buyur Esra'cım bu da benim cevaplarım. Ayrıca teşekkür ederim beni mimlediğin için <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım, bende teşekkür ederim ;)

      Sil

  3. 1-Kişisel sorular.(nerelisiniz, yaşınız, mesleğiniz ve okuduğunuz okul-bölüm vb.sorular)
    -Mersinde yaşıyorum. 14 yaşındayım fakat blogu annemle beraber yazıyoruz :) Öğrenciyim haliyle.
    2-Hobileriniz kitap haricinden başka var mı?
    -Müzik dinlemeyi aşırı severim. Film izlemek ve blogları gezmek en belirgin hobilerim :)
    3-Blog açmayı ne zaman karar verdiniz ve neden açtınız?
    -Blogu aslında RENKLİ KİTAP'ın videolarından sonra açmaya karar verdim. Onun yazılarını okurken ve videolarını izlerken o kadar çok eğleniyordum ki neden annemle ben kitap yorumlarımızı bir blogda toplamayalım diye düşündük. Bizim günlüğümüz gibi oldu orası artık ;)
    4-Tasarım benim için önemli.Tasarımı nasıl yaptınız veya nereden buldunuz? :D
    -Blog tasarımım çok abartılı değil. Bildiğimiz normal ayarlamaları yaptım sadece.Blog resmim ise blogunun incelemesini yaptığım CRYSTALLİNE'ye ait. Ona burdan çoook teşekkürler tekrar :)
    5-Kitap almakta ki en büyük etkeniniz nedir? Yani yorum, konu, kapak?
    -Kesinlikle kapak sonra blog yorumları ve en son konu :D
    6-Türk yazarlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
    -Çok fazla okumasamda belirgin isimler gerçekten çok iyi eserler çıkarıyor.
    7-Takip ettiğiniz Türk yazarlar var mı? Varsa kimler?
    -Zülfü Livaneli,Canan Tan,Elif Şafak. Dediğim gibi belirgin isimler :)
    8-Ülkemizde çıkan kapak tasarımları nasıl buluyorsunuz?
    -Belirgin yayınevleri hariç çok iyi olduğunu düşünmüyorum. Bunu en iyi başaran Yayınevleri Ephesus ve DEX :)
    9-En çook sevdiğiniz yazarlar kimlerdir?
    -Suzanne Collins,Veronica ROTH,Richelle Mead,N.K.JEMISIN,Ilsa J. Bick,Jenniffer L. Armentrout diye devam eder liste :D
    10-Son zamanlarda yayıncılar da ve internetten kitap satma sitelerindeki artışı nasıl buluyorsunuz?
    -Bence facebooktaki kitap sayfalarının ve bloglarının çok büyük etkisi var. Ben ilk siparişimi onlara güvenerek yapmıştım ve dışardan artık nadir kitap alıyorum :)
    11-Ve can alıcı soru :)) Ülkemizdeki kitap fiyatlarını nasıl buluyorsunuz? Size göre fiyatlar nasıl olmalı?
    -Biz anlatmaktan bıktık onlar yükseltmekten bıkmadı. Kesinlikle pahalı. Kendi kitapçıma gelen fiyatını gördüğüm an şaşı oldum resmen. Hangi kitap olduğunu söylemeyeceğim ama belirgin bir yayınevinden olmasına rağmen kitapçıma 3 tlye geliyordu. Yani bunun bana 17 tlye gelmesi kazıktan başka bir şey değil :/

    Tekrar mimlediğin için teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım :) ve cevaplar için teşekkürler :)

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim. Ama blogumda mimlere yer vermiyorum. Özellikle bloggerların bu konuya laik görmeleri beni sevindiriyor. Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın :D