26 Aralık 2019 Perşembe

Mim//2020 Hedeflerim^^

Herkese Merhaba^^
Yine bir mimle beraberim. Bir tane daha vardı ama bu yeni yıla girmeden önce yayınlanması gereken bir yazı olduğu için önceliğimi bundan yana kullandım. 
Olay 2020'deki hedeflerimiz. Normalde şunu yapacağım derim ama ya unuturum ya da yapmaktan vazgeçerim. Ama önümüzdeki yıl için gerçekten olmasını istediğim bir kaç şey var.




Bunlar;

*Daha çok kitap okumak. İki senedir koyduğum hedeflere ulaşamıyorum. Sayıda düşüş yapmayı düşündüm ama şimdi bakınca aynı kalsın belki 2020'de yaparım. :)


*Blogda daha fazla yazı, daha fazla bilgi yayınlamak istiyorum. Bu senede pek fazla yazım olmadı ama son bir haftada art arda yazı yayınlıyorum. Nedeni bir önceki yazılarımda mevcut. ;)


*Sağlıklı beslenip, daha fazla yürüyüş, spor yapmak istiyorum. Fazla kilolar başa bela. -_-


*Hobi olarak başlayıp ufak satışlar yaptığımız Amigurumi işimizi daha ileriye taşımak istiyorum. Aklımda bir kaç fikir var, onları yapmak istiyorum. Hatta biraz önce onunla ilgili video izledim, bakalım belki olur. ;)


*Uyku düzenimi düzene sokmam lazım. Geç yatıp geç kalkıyoruz ve bu hayatımızı çok fazla etkiliyor. Aslından günün doğumunu çok seviyormuşum ben. :D


*Arkadaşlarımla daha sık görüşmek.


*En az bir yeri gezip, görmek.


*Bir sürü kitap almak. :D


*Annemin sevdiği bir şeyi yapmak ya da almak.


*Daha çok sokak hayvanı beslemek.


*Kendimi geliştirmem gereken bir konu var, onun üstüne düşmek, kendimi geliştirmek.


*Photoshop'da daha ileri seviyeye gelmek.




Bu liste uzaaaaar gider ama şu anlık istediğim şeyler bunlar. Umarım hepsi olmasa da çoğunu yaparım. Yeni yıl herkese sağlık, mutluluk, huzur getirsin. 2020, 2019'dan daha iyi geçmesi dileğiyle.^^
Kitap Tutkusu
Kütüphanemden Kitap Manzaraları
One Better Day
Evilin Dünyası
Mor Düşler Kitaplığı
Büyülü Ayraç
Okurix
Dağınık Anne ve dahasını davet ediyorum. :)

Ayrıca yapmak isteyen herkesi davet ediyorum, bakalım sizin hedefleriniz neler?


Son olarak sevdiğim ve benimsediğim sözle bitireyim. 
Hayat, siz planlar yaparken başınıza gelenlerdir. Çok fazla karşılaştım bu sözle ve tam benim için söylendiğini fark ettim. :D





Buralarda da varım^^



6 yorum:

  1. Dilerim herşey gönlünce olur inşallah canım benim 😊🌸 sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hedeflerine ulaştığın bir yıl olur umarım :)

    YanıtlaSil
  3. Hedef kitap sayın kaçtı merak ettim.

    Hedeflerimize kavuştuğumuz bir 2020 diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her iki sene içinden 50 diyorum ama 30'larda kalıyorum. :D 2020'den umudum var. İnşAllah^^ Teşekkürler. <3

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D