10 Eylül 2019 Salı

Kitap Mimi^^

Merhabalar^^
Aylar, belkide seneler sonra tekrardan mim yazıyorum. Mim yazmayı çok seviyorum, hele kitap mimlerine bayılıyorum, dizilerde güzel oluyor ama neyse. :)  Mimi Sade ve Derin'den aldım ama orada bulamadım, asıl mim Konumuz Kitap'da.  Bu güzel mim için teşekkürler. :)
Gelelim sorulara^^



1. Kitap size ne kattı?
Çok şey kattı. Ne yazsam az, bazen acaba okumasaydım ne olurdu diye düşünmüyor değilim. Okul okumamdan, yeni arkadaş tanımama, buralara gelmeme kadar çok şeyi kitaplara borçluyum. Geç değil okumak isteyen herkes kitap okusun, nelerin değişeceğini göreceksiniz. 

2. Kitap arkadaş mıdır sizce?
Hem de en iyisinden. Bazen başkalarının yanında bulamadığımız huzuru kitaplarda buluyoruz.^^


3. Neden kitap okuyorsunuz?
Sevdiğim için, yeni maceralara atılmak için, güzel şeyler öğrenmek için, bazen de huzur  bulmak için. 



4. Kitabı ne sıklıkla okuyorsunuz?
Çok yorgun değilsem her gün okumak için elimden geleni yapıyorum, okumadığım zaman ise eksik hissediyorum. 


5. Hangi tür kitapları okuyorsunuz?
Şiir, kişisel gelişim, epik fantastik ve historical dışında çoğu türü okuyorum. 



6. Kitap yazmayı düşündünüz mü?
Düşünmem mi, her okuyanın aklından geçen bir şey. Yazdığım bir kaç şey var hatta ama hiç devam etmedim. :D



7. En sevdiğiniz yazar kim?
Bu soruya nasıl cevap vereyim, her türden sevdiğim yazarlar var deyip bırakmalıyım. 



8. Kitapları ciltler misiniz?
Hayır, hiç sevmem. 



9. Gezi kitaplarını sever misiniz?
Sadece resimli olanları.


10. Kitap alırken kapağına göre mi seçersin?
Kapak önemli ama konu ve yorumlar ilk sırada benim için. Sırf kapak için aldığım olmadı diye hatırlıyorum ama almış olabilirim. :D





Sorular bu kadar, eğlenceliydi. Yaparken gerçekten özlediğimi fark ettim.^^ Yapmak isteyen herkes alabilir. Bu, şu arkadaş deneyeceğim çünkü. :) Umarım bundan sonra daha çok mim yazıları yazarım.
Sevgiyle kalın^^ <3







Buralarda da varım^^








9 yorum:

  1. Ah kitaplar çok seviyorum :) unutmazsam ben de katılırım bu güzel yazı için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, okuması da keyifliydi. :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de yaptım. Çok eğlenceliydi. Bu sayede bloğu güncellemiş oldum. :)

    YanıtlaSil
  4. Ben de katılmayı umuyorum, iyi ki paylaştın bu mimi canım çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D