23 Kasım 2015 Pazartesi

Meleklerin Gölgesi//Tara Fuller Kitap Yorumu^^

Selam^^
Harika bir kitabın yorumu ile karşınızdayım pek sevgili Fighting sakinleri^^ Elveda Haziran bittikten sonra acaba ne okusam diye düşünürken başımın ucundaki bu kitabı gördüm, doğrusu başta tereddüt ettim fantastik okusam mı diye. Bir de arka kapak yazısı pek açıklayıcı değildi, kafamda deli soruyor. Daha fazla düşünmeden ilk sayfayı açıp okumaya başladım ve birde baktım 1.bölüm çoktan bitmiş. Daha devam ederdim de saatin geç olması buna engel oldu. Uzun lafın kısası daha ilk dakika da sizi kendine bağlayan bir kitaptı. 






Bir ölüm meleği olarak Finn'in beklediği son şeydir aşk. Korumak için çevresinde gezindiği Emma'nın hayatı, Finn'in geçmişinde yaptığı bir hatadan dolayı tehlikededir. Hayatını kurtarmaksa onun elindedir, en büyük sırrını ortaya çıkaracak olsa bile.






Arka kapak yazısı tam olarak bizi aydınlatmıyor, kitabı okumamız gerek konunun tam olarak ne olduğunu öğrenmek için. Başlarda da insanın kafasın da soru işaretleri kalıyor ama sonradan her şey yerli yerine oturuyor ve gelsin olaylar, gelsin sırlar. Karakterlerin hepsini sevdim, sadece kafamda  klasik kız karakteri boğma düşüncesi geçmedi değil ama işte yazarlar yazıyor ne yapayım :P Onlar o kadar salak olmasa o olaylar, entrikalar nasıl olacak :D Yazarlar da bir yerde haklılar :)
İlk olarak Emma karakteri, 15 yaşında elim bir kazada babasını kaybeden Emma o günden sonra başından bin türlü ölüm tehlikesi geçer. Hep kıl payı kurtulan Emma bunların sebebini öğrenmek için elinden geleni yapmaya ve kurtulmaya hazırdır tabii bunu nasıl yapacaktır? Emma sevdiğim bir karakter oldu, anne ve çevresindekiler onu babasının ölümünden sonra toparlanamadığına inansa da aslında durum bambaşkadır. Finn'e olan aşkına hayran kaldım ilk olarak, ve bazı şeyleri kabullenip yoluna devam eden haline. Başka ne diyebilirim ki sevdiğim bir karakter oldu. Finn'i hak ediyor yani :P (Böylesi iltifatı her zaman her karaktere yapmam, Emma şanslı :D)


Finn, işte benim karakterim. O kadar naif, düşünceli ve aşık ki anlatamam. Acı bir ölümden sonra Ölüm meleği olan Finn'in hayatını değiştiren biriyle tanışır ve olaylar istediği gibi gitmesi için elinden geleni yapar. Bazı şeyler yasak olsa da onu yapmayı kafasına koyan Finn gelecekta başına bela olacağını bilemez. Ta ki görev nedeniyle bir kazanan ölü bir ruhu alana kadar. O zaman zarfından sonra hep tetikte olması gereken Finn her türlü yasağı yıkıp, cezasını çekmeye razıdır.
Ayyy gelin de şu ölüm meleğine aşık olmayın :P Yanii o kadar fedakar ki hadi canım, o kadar var mı diyorsunuz :D Emma'dan daha çok sevdiğim Finn'di. Tabi bir de Cash var, Emma'nın çocukluk arkadaşı, o da çok tatlı, Finn kadar sevilesi ama ondan fazla bahsetmeyeceğim. Çünkü ikinci kitapta Cash var *_* Ne kadar mutluyum anlatamam <3 <3 Cassshhhh <3 Belki Finn'den daha çok severim kim bilir.


Bir de Anaya ve Easton var. Finn gibi ölüm meleği görevini yapmaktadırlar ama onların görevi faklı, okuyunca öğreneceksiniz :) Her ikisini de çok sevdim, Finn'e olan sevgileri ve destekleri alkışı hak ediyor. Anaya ve Easton'dan da bahsetmeyeceğim. Bu kadar yazdığım yeter karakterleri için çünkü iki karakterimiz de devam kitaplar da bizi bekliyor olacaklar. Valla ne kadar merak ediyorum bir bilseniz. Gerçi siz de okuyunca Novella Dinamik'i "Hadi çıkar artık!" diye sıkıştıracaksınız :D
Son olarak bir de Scout var, yazarın onunla ilgili planları ne, devam kitaplar da ona neler olacak bilmem ama kesinlikle kitabının olmasını isterim.


Kitap gerçekten çok güzeldi, yazarın kalemi akıcı, konu ise süperdi. Okuduğuma pişman olmadım, sadece keşke azıcık daha geç okusaydım da Cash'e tez zaman da kavuşsaydım diyorum ama daha olan oldu. :D Kitabı hem Emma hemde Finn'in bakış açısından okudum, bence en güzeli bir kitap için her iki tarafında neler yaptığını ve düşündüğünü bilmek. Sizlerin de seveceği bir kitap bence, kesinlikle tavsiye ediyorum. O imkansız aşka o kadar özeneceksiniz ki anlatamam. Finn ve Emma için üzülüp, keşke böyle bir aşkı yaşasam diye delireceksiniz :P Şaka bir yana yazar gerçekten o aşkı bize çok güzel yansıtmış.

Bu kadar olumlu yorumdan sonra tabii ki de tavsiye ediyorum. Bu kitap kaçmaz canlar, okuyun okutun. Fantastik severler hayran kalacak aynı benim gibi. ;) Belki çok abartıyor diyebilirsiniz ama Sezarın hakkı sezara demişler, harika bir kitap olduğunu üstüne basa basa söylüyorum. Emeği geçen herkese teşekkürler^^

Kapaklara değinecek olursam;


Orijinal kapak, ben hiç beğenmedim, diğer serinin kapaklarına bakacak olursak bu çok çocukça kalmış, o yüzden bizim kapağı daha çok sevdim^^



Seri hakkında yukarıda bahsettim az buçuk, serimiz şimdilik 3 kitaptan oluşuyor, her kitapta faklı karakterler var. İlk kitapta bildiğiniz üzere Finn ve Emma ikinci kitapta Cash ve Anaya ve son kitapta Easton var. Hepsini çok merak ediyorum, bakalım ne zaman çıkacak :D


Kitaba Puanım 5/5


Alıntılar^^


Hatırlamasını istemediğim çok fazla şey vardı. Hatırlamasını istediğim çok fazla şey de.



*****

Ne mi düşünüyordum? Artık ne düşündüğümü bile bilmiyordum. Bildiğim bir ley vardı. O da Emma için her şeyi yapabileceğimdi.


*****

Bazen gerçekleri duymak yalanlardan daha zordur.




*****

Onu bu şekilde sevmek canımı acıtıyordu. Geçmişimizle ilgili her şeyi bilip de birlikte bir geleceğimiz olmadığını bilmek işçimi kavuruyordu. Uyuyup uyandıktan sonra her şeyin bir rüya olmasını görmek istiyordum. Çünkü acı ...'den bile hızlı öldürebilecek güçteydi.



Not: Ölüm melekleri dedikte, bunlar gibi düşünmeyin sakın :D



Bir yorumun daha sonuna geldik, başka yorumlar da görüşmek üzere^^



Buralarda da varım^^



4 yorum:

  1. Bu melekli kitapları şeytanlı kitapları seviyorum. Nasıl oluyorsa kendine çekiyorlar. Bunu da aklımın bir köşesine yazdım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende severim, tabii bazıları bilik olmaz :D Kesinlikle tavsiye ederim ;)

      Sil
  2. En sonki gif hahahahhahahaha :))))

    YanıtlaSil

Elinizi korkak alıştırmayın :D