20 Ağustos 2017 Pazar

İzlediğim Filmler//Ölümcül Kaçış, Kocan Kadar Konuş-Diriliş, Ölü Gelin^^

Herkese merhaba^^
Çok sık film izlemediğimi diğer yazılarım da belirtmiştim ama izlemek istediğim film listesi yapınca artık bir yerden başlamanın zamanı geldiğini anladım. İlk olarak merak ettiğim ve kitapta uyarlanan filmleri izledim ki bu zamana kadar sadece 2 kitabını okumadan da 1 tane film izledim. :)
Şu an hem film izliyor hem dizi izliyorum ama film daha baskın çıkıyor. Dizime de saygısızlık olmasın diye şimdilik diziye devam kararı aldım. :D
Gelelim filmlerimize.^^



Ölümcül Kaçış.^^


Konusu;
Thomas’ın uykudan uyanması ve hareketli asansörde kendini bulmasıyla olaylar başlamıştır. Asansör içerisinde yerini alan Thomas’ın karşısında kendi yaşlarında olan bir takım kişileri görmesi ve kendi geçmişini hiç bir şekilde hatırlayamaması Thomas’ı bir aksiyon içerisine davet eden olayların gelişmesini ortaya çıkartır. Buraya nasıl ve ne zaman ettirdiği konusunda hiç bir bilgisi olmayan Thomas, her sabah labirente giden bir kapının açıldığını görmekte ve bu kapı akşam ile birlikte kapanmaktadır. Her 30 günün sonunda asansörde farklı bir grubun görülmesi olayların akışını başlatmıştır bile. 
Full HD Film İzledim'den Alıntıdır.


Kitabı sevmiş hemen filmini izlemek istemiştim ama o sıralar internet olmadığı için filmi bu zamana kadar kaldı. :) Filmi ne yazık ki sevemedim. Kitapla daha uyumlu olsaydı daha iyi olurdu, aslında çok fark yok ama kitabı okuduğum için bazı olaylar hep askıda kaldı. Kitabı okumayan biri için vasat bir film olabilir ama tam tersi de olabilir. Thomas'ın hemen kendini olayların ortasında bulması, sanki yıllardır -ki hafızasını kaybediyor- oradan yaşamış gibi açılın ben her şeyi hallederim havaları bu filmde olmamış. Kitapta daha sakin, biraz ürkek ama sonradan aklı başına gelen bir karakterdi. 
Oyuncular iyi, hakkını vermişler. En çokta 30 taşında olan ama filmde 16 yaşında olan Minho hakkını vermiş. :D Evet 30 yaşında kendisi ve Güney Koreli bir aktör. Korelileri bildiğimiz için susuyorum. Ama Minho karakteri cuk diye oturmuş bunu dile getirmemek olmaz.

Önde koşan Minho.^^


Bu tarz filmleri sevenlere öneririm. Kitabı da güzel, yorum için Tık Tık!!^^

Kamera arkasından Minho ve Thomas. :)



Kocan Kadar Konuş 2 Diriliş^^


Konusu;
Çok sevgili Türk kızı, Bir önceki kitapta mevcudiyetimizin ve istikbalimizin yegâne temelinin bir koca bulmak olmadığını anlatmaya çalışmıştım hatırlarsan. O kitapta bana verilen tavsiyeleri hiç uyguladın mı bilmiyorum ama sonunda başıma neler geldiğini gördün. Şunu hiç unutma: sen belli bir yaşa gelene kadar kimileri evlen diye baskı yaparken kimileri de evlenmeni engellemek için elinden geleni ardına koymayacak!Nikâh masasına oturana kadar atlatman gereken çok badire, dahili ve harici çok bedhahların olacak.
Tüm bunlara rağmen akıl sağlığını koruyabildiysen seni gönülden tebrik ediyorum; yüce bir insan, eşsiz bir varlıksın sen Türk kızı! 
D&R'dan Alıntıdır.



Kendileri de kitaptan uyarlama bir filmdir. Bir ara ünlü olan Kocan Kadar Konuş'un ikinci kitabı Diriliş'in film versiyonu. Bu sefer çiftimiz evleniyor ama engeller çok fazla. İlk filmi acayip sevmiştik, zaten Murat Yıldırım var filmde sevilmez mi? <3

Ama ikinci filmi sevdiğimi söyleyemem. İlk film harika ötesiydi, hatta ondan kitabı beğenmeyip filme hayran kalmıştım ama bu olmamış. Kız evleniyor anladık, ailesi bütün düğün olayına karışıyor ki olmazsa olmaz ama her şeye laf bulan Efsun sus pus oluyor, hiçbir şeye karışmıyor. Cıks sana yakıştıramadım Efsun, sonradan da depresyona girmen mantıksızdı.


Resimde de görüldüğü üzere çiftimiz evleniyor ama ne evlilik. İzleyince Allah düşmanımın başına vermesin diyorsunuz. :D 


Filmde sevdiğim kısımlar, Sinan'ın bir türlü evlilik teklifi edememesi. :D Altta gördüğünüz gifin olduğu sahne ve doğum günü sahnesi. :)
Tavsiye eder miyim bilmiyorum. İlk film sevenler bunda hayal kırıklığı yaşayacak sadece onu bilin. Haa ben Murat Yıldırım ve Ezgi Mola için izliyorum diyorsanız o zaman izleyin derim, ikisi de harika çünkü :)





Ölü Gelin^^


Konusu;
Esas evlenme günü için nişanlısı ve ailesi ile evlilik provası yapan Victor Van Dort evlilik yeminini yanlış söylediği için prova ertelenir. Bu yemini ezberlemek için kendi kendine alıştırma yaptığı sırada yüzüğü bir dala takar ama o dal sandığı şey değildir. Bir anda etraf tuhaflaşınca neler olduğunu anlamayan Victor Van Dort bir anda kendini ölüler diyarında ve ölü bir kızla evli olarak bulur.


Turkcell'in müşterilerine özel TV+ uygulaması var. Telefonunuza indiriyorsunuz ve yüzlerce film önünüze seriliyor. Bu filmde onlardan biriydi. Birden gezinirken önüme çıktı bende izlemek istedim. Güzel ve değişik bir animasyon filmiydi. Bir çok yerde adını duyup izlemediğim filmlerden. Çocuklar için biraz fazla olabilir ama yetişkinler için güzel bir filmdi. 




Bu kısım çok tatlıydı. Bakışlarına bakmayın siz çok güzeldi. :)
Filmi tavsiye ederim, artı TV+ uygulaması da güzel. Çoğu film Harry Potter'da buna dahil arşivinde bulunuyor. :)







Bir yazının daha sonuna geldik, en kısa zaman da ikinci film yorumlarım ile karşınızda olacağım. :)
Sevgiyle kalın.^^


 Buralarda da varım^^



17 Ağustos 2017 Perşembe

Haftalık Öneriler//Kitap, Dizi, Film, Müzik^^ #5


Merhabalar^^
Geçen hafta yoğunluktan dolayı unuttuğum Haftalık Öneriler yazısını şimdi sizlerle paylaşıyorum. :)
Önerilerimden memnunsanız yorum bırakmanıza çok sevinirim. :) 











Kitap^^



Gözlerini Haramdan Sakın Serisi//Merve Özcan^^
Gerek konusu gerek kapaklarına kendisini hayran bırakan bu seriyi öneririm. Belki okumak istemeyen olur ama konuyu okuyup beğenirseniz bir şans verin derim. :)
Yorumlar okumak için;
1.Kitap için Tık Tık!!^^
2.Kitap için Tık Tık!!^^



Dizi^^


Queen Of The Ring^^
Bu sefer sizlere mini bir dizi öneriyorum. Mini ama çok anlamlı bir diziydi. Keşke uzun olsaydı dedim, benimle beraber izleyenlerin tepkisi de aynıydı. Kesinlikle bakın, ben tekrardan izlemeyi düşünüyorum. :) O derece sevdim. ;)
Yorum İçin Tık Tık!!^^ 




Film^^


Bir Alışverişkoliğin İtirafları^^
Daha iki gün önce izlediğim bu filmi kesinlikle izlemelisiniz. Çok komik, güzel bir filmdi. Kitabı okuyup beğenmiştim, filmini biraz geç izlemiş olsam da olsundu, diğer kitapları okumam için fırsat doğdu önüme. :)
Kitabın yorumu için Tık Tık!!^^




Müzik^^



Bu hafta iki tane, biri uzak doğudan biri bizden olan şarkı paylaşacağım. :)


İlk olarak bizden Simge//Prens ve Prenses^^^
Simge Saygın'nın şarkılarını ve sesini beğeniyorum. Miş, Miş hariç. Bu şarkısı da ayrı bir güzel olmuş. :)
Dinlemek İçin Tık Tık^^


İkinci şarkımız ise Cnblue'dan Yong Hwa geçenler de albüm çıkardı, bunun yanı sıra Japonya albümü de çıkardı. O albümünden Summer Dream şarkısını öneriyorum, tam yazın açıp dinleyeceğiz bir şarkı^^
Dinlemek İçin Tık Tık^^




Bir yazımın daha sonuna geldik, başka yazılarda görüşmek dileğiyle.^^



 Buralarda da varım^^




16 Ağustos 2017 Çarşamba

İkna//Jane Austen Kitap&Film Yorumu^^

Herkese merhaba^^
Bir kitap yorumunda daha sizlerle beraberim. Bu sefer ki çok sevdiğim Jane Austen'ın İkna kitabı.
Jane Austen kitaplarını çok sevdiğim biliniyor. Bu sevgime My Twin vesile oldu. Timaş Yayınlarından çıkan İkna kitabını özellikle kitapçıdan almıştı o zamanlar. Okuduğu zaman çok güzel Esra, çevirisi vs. harika bir kitap demişti ama ben yine de ileri bir tarihe atmıştım. Sonunda okudum ve My Twin'in ne demek istediğini anladım. Kitap cidden çok güzel. Gerek çevirisi, gerek yazım hatası bulunmaması vs.

Jane Austen'ın ölümünden önce tamamladığı son romanı olan İkna, yazarın sıkıntılı yıllar geçirdiği Bath kentinde geçen dokunaklı bir aşk hikâyesi üzerine kurulu. Romana adını da veren 'ikna', işlenen temel konularından biri. Romanın kahramanı güzel, hassas ve iyi yürekli Anne Elliot, kibirli, para ve mevki düşkünü Sir Walter'ın ortanca kızıdır; 19 yaşındayken nişanlandığı ve sevdiği genç donanma yüzbaşısı Wentworth'ten ayrılması için ailesi genç kızı ikna eder. Nedeni, yüzbaşının parasız olması ve soylu bir aileden gelmemesidir. Sekiz yıl sonra genç adam geri döndüğünde, katıldığı savaşlarda kazandığı paralarla servet sahibi olmuş, donanmada da terfi etmiştir. Yirmi yedi yaşına gelmiş olan Anne ise artık evde kalmış bir kız sayılmaktadır. İki genç birbirlerini unutamamış olsalar da Yüzbaşı, Anne'i bağışlamamıştır. Çevrenin müdahaleleri ve ikna çabaları bu kez nasıl bir sonuç verecektir?

Konu böyle, Anne sevdiği halede aile ve çevre baskısı ile Yüzbaşıdan ayrılır ama 8 yıl boyunca hayatı mutsuzlukla geçer. Şimdi ki zamanda Anne'in ailesi maddi sıkıntıları nedeniyle evlerini kiraya verip Bath şehrine taşınırlar. Bu sırada küçük kız kardeşi Mary'nin hasta olduğunu öğrenir ve onun yanına yardım etmek için gider. Burada olaylar değişir ve beklenmedik bir misafir gelir, o misafir ise Yüzbaşı Wentworth'dan başkası değildir. 
Anne karakterini sevdim. Önceden yaptığın şeyden çok pişman oluyor ama geçmiş geçmişte kaldı deyip yoluna bakıyor. Hatta beklenmedik olaylar geliştiğinden bile içi içini yese de sükunetini koruyup gelişen olayları izliyor. Kitapta ne kadar sevdiysem filmde ki Anne'i sevemedim. Haa oyuncuya lafım yok, karaktere bunu yazan senariste sözüm. Neyse ben film hakkında da sona doğru yorum yapacağım, oradan detayları yazarım.


Diğer karakterlerden Yüzbaşı sık gözükmese de kendisini pek bir sevdim, Anne'e olan düşkünlüğü, sonradan öğrendiği gerçekler ve 8 yıl boyunca içine gizlediği aşkı. Hepsi çok güzeldi ve bunu ifade etme biçime harikuladeydi. Anne'in babası ve ablasına sinir olduğum doğrudur. Filmde daha beterdiler. Bir de Mary var, her dediği olay olup, fazla dikkate alınmayan Mary. Yüzbaşının ablası ve eniştesini çok sevdim. Tabii Bayan Russel'ıda ama o da az değilmiş önceden. -_-


Kitabı gerçekten çok sevdim, elimden biraz süründü. Sebebi ise bilirsiniz işler, güçler. Daha tez zamanda bitirmek isterdim ama derler ya geç oldun güç olmasın. Jane Austen kitapları gerçekten çok güzel, klasiklerden okumak isteyenler Jane Austen ile başlamalı bence. Kitaplar kadar filmler de çok güzel oluyor. 
Kitap içeriğinden fazla bahsetmeyi düşünmüyorum sizler okuyup, öğrenin derim. :) Sadece Timaş Yayınlarından almanızı kesinlikle öneriyorum. öyle güzel olduğunu önceden bilseydik bütün klasikleri bu yayın evinden alırdık. Kitabı kesinlikle tavsiye ediyorum, İkna Aşk Ve Gurur'dan sonra en sevdiğim kitap oldu. Bundan sonra Northarter Manastırı kitabını okumayı düşünüyorum ama o kitap İş Bankası Yayınlarından çıkan baskısı. Nasıl olur, ağır ilerle mi okuyup göreceğim. :)


Kitaba Puanım 5/5^^


Alıntılar^^


Mary bir şeyler söylüyordu ama Anne onu duymuyordu. Onu görmüştü. Karşılaşmışlardı. Bi,r kez daha aynı odada bulunmuşlardı.


*****


Anne aralarında daha fazla bakışma ve konuşma olsun istemiyordu. Adamın o soğuk kibarlığı, o göstermelik zarafeti her şeyden daha kötüydü.


*****


"Lady Russell'ın ondan hoşlanacağından eminim. Tam onun seveceği türden bir adam. Eline bir kitap ver, bütün gün okusun."





Gelelim filme.^^

Oyuncular bir kere çok iyiydi, tam hayal ettiğim kişilerdi ama Anne'in o davranışlarını ağzım açık izledim. Kitapta Anne daha olgun, daha güçlü, davranışları daha iyi olan bir karakterdi. Filmde bu kadar dikkatsiz oluşu beni benden aldı. Ama diğer karakterler, hele Yüzbaşı vay beee dedim. :D 


Filmimizi İkna diye ararsanız bulamazsınız. İkinci Şans diye arayın ve Jane Austen Yazmayı unutmayın. Bu sefer de Özcan Deniz'in filmi çıkıyor. :D Türkçe Dublaj var ama zor bulunuyor. Siz kaliteli izlemek istiyorsanız orijinal, alt yazılı izleyin. :)


Anne Elliot//Sally Hawkins^^



Yüzbaşı Wentworth//Rupert Penry Jones^^



Anne'in babası, ortada ki evde kalmış kız kardeşi, sağ başta olan Mary.










Film ve kitap yorumum böyle.



Bir yorumun daha sonuna geldik, başka yorumlarda görüşmek üzere.^^


 Buralarda da varım^^



10 Ağustos 2017 Perşembe

Please Back Come Mister Kore Dizi Yorumu^^


Merhabalar^^
Bir buçuk ay sonunda yeni dizi yorumu yazıyorum. Bu dizimizi çoğu Kore-Dizi sever arkadaşlar biliyordur. Sonuçta dizi de pek bir sevilen Rain var. Dizi de Rain oynasa da dizi hakkında o kadar olumsuz yorum aldım ki yok yaa Rain böyle bir senaryoyu neden kabul etsin dedim. İnsan izleyince söylenen yorumlara hak veriyor. Dizinin oyuncu kadrosu mükemmeldi ama senaryo berbattı. Baştan bunları söylüyorum ama yorumumun tamamını okuyup izlemekte isteyebilirsiniz. Komik olduğu bir gerçek, baş rolde ki Rain ve partneri ortalığı yıkmış geçirmiş, bunlara söz yok ama uyuşmayan mantık hataları ve değişik konu ile dizi çekilmez bir hal alıyor zaman sonra.

Konusu;
Japon yazar Jiro Asada'nın Tsubakiyama Kacho no Nanokakan adlı kitabından uyarlanacak olan dizide; Çok hırslı ve işkolik olan mağaza müdürü aniden ölür , bitmemiş işlerini tamamlaması için 3 ya da 7 günlüğüne dünyaya geri gönderilir.

Yeppudaa.com'dan alıntıdır.
Not: Konu kısa oldu ama karakter tanıtımında detayları vereceğim. :)



Lee Hae Joon//Rain^^
Kim Young Soo'nun ruhunu taşıyan Hae Joon gerçekte mağazanın yeni yöneticisi ve başkanın bilinmeyen oğlu olarak ortaya çıkar. Kim Young Soo kendine yapılan ihanetin gerçeklerini ortaya çıkarmak için elinden geleni yapar ve Hae Joon'un gerçek kimliğinden çok yararlanır.
Rain'i en son Full House'da izlemiştim. Arada seneler geçmiş olsa da sevdiğim bir oyuncudur kendisi. Burada da kırdı geçirdi bizi, harika oyunculuk, harika mimikler.
Ama keşke böyle bir projeyi kabul etmeseydi. Diziyi sadece kendisinin ve Oh Yeon Seo'nun muzipliği götürdü. Zaten Rain ve kısa verilen videoları olmasaydı bu dizi izlemeyi hayatta düşünmezdim. :/ Böyle komik ama daha güzel diziler de oynaması dileğiyle.^^



Hong Han//Oh Yeon Seo^^
Han Ki Tak'ın ruhunu taşıyan Hong Han kendini Ki Tak'ın kız kardeşi olarak tanıtır ve her şeyi bilmesini ise abisinin kendisine a-dan z-ye olayları anlatmış gibi yapıp diğer karakterlerin yanında yerini alır. Ki Tak güçlü, dövüşçü kişiliği olduğundan Hong Han'da onun gibi davranmak ister ama kadın olarak yoluna devam ettiği için çok mutsuz ve korunmasız hisseder.
Oyunculuğu MÜ-KEM-MEL-Dİ!!
Bu kadın hep böyle diziler çeksin arkadaş. Dizide Rain'den çok buna güldüm desem yalan olmaz. Erkek hareketlerini, davranışlarını, konuşmalarını öyle bir gerçekleştirmiş ki gören der aylarca bu rol için çalışmış ki sanmıyorum, oyunculuk iyi bence. Kendisini çok sevdim, şimdi tarihi bir dizi de oynuyor, fragmanlardan anladığım kadarıyla orada da çatlak bir kızı canlardırmış. Kendisini geç tanıdım ama iyi tanıdım. :)
Rain ile başka bir dizi çekse harika olur bence, uyumları o kadar iyiydi ki. :)


Kim Young Soo//Kim In Khon^^
Mağazanın müdürü olan Young Soo ailesi için çok çalışıp para kazanmak ister. Zor şartlar altında çalışan Young Soo sonunda pes eder. Bir gün iş nedeniyle zor zamanlar geçirir ve eşiyle yemeğe gideceği o akşam mağazanın reklam afişini düzelteyim derken düşer. Mağaza intihar olayı deyip, üstüne iftira atınca ailesi zor durumda kalır. Tanrıdan son bir kez daha hayata dönmeyi ister ve sonuç olarak dünyaya 3 aylığına Lee Hae Joon'un bedeniyle geri gelir.
Kendisini ilk defa bu dizi de izledim, hatta böyle bir oyuncu var mıydı, hiç bilmiyorum dedim. Daha sık dizilerde oynamalı çünkü yetenek harika.


Han Ki Tak//Kim Soo Ro^^
Dövüşçü kişiliği ile tanınan Ki Tak aynı zamanda arkadaşlarına yardım etme amacıyla açtığı restaurantın da şefidir. Bir gün karşısında ilk aşkı ve ona ihanet eden kadının görür. Kadın Kore'nin ünlü oyuncularından biridir ama skandallar onu rahat bırakmaz. Ki Tak'dan yardım istemek için geldiğinde sonradan olacaklara engel olamaz.
Kim Soo Ro'yu ilk olarak Centilmenler de izlemiştim, orada çok tatlıydı, burada da öyleydi ama kendilerini sık göremedik. Aynı Centilmenler gibi dizi çekmesi dileğiyle.^^




Song Yi Lien//Lee Ha Nui(Honey Lee)^^
Han Ki Tak'ın ilk aşkı olup başına çok belalar açan kişidir. Şimdi de kariyerinden zorluklar yaşar ve Ki Tak'dan yardım ister. Olacakları düşünemeyen Yi Lien sonradan çok pişman olur.
Bu kadını ilk Pasta'da sonra Modern Farmer'da izledik. Pasta'da çok tatlıydı, MF'da çok değişmişti ve bu diziyle kendine gelmiş. Yine yan karakter olarak göz önünde ama bu dizide ön planda daha çok oluyor. Daha güzel diziler de görmek dileğiyle, çünkü hak ediyor.
Karakter olarak da baştan mıy mıy olup sonradan birden ayağı kalkması sevilesiydi. :)


Shin Da Hye//Lee Min Jung^^
Kim Young Soo'nun güzeller güzeli olan eşidir. Eşi öldükten sonra eski işine, mağazada çalışan olarak çalışmaya başlar. Hae Joon'un yardımlarını istemese de yaşadıkları ve eşinin olayı gözünün açmasına vesile olur.
Kadını oyunculuk olarak çok seviyorum, kendisi de çok güzel ama bu dizide ki karakterine sinir oldum. Hatta bir ara hep onu geldiği sahneler de atladım. Daha sık dizilerde görmek dileğiyle, oyunculuk harika.



Cha Jae Gook//Choi Hon Young^^
Li Yien'in eski eşi olup, başkanın oğludur. Kötü karakterliği ile ün salmış Jae Gook ortalığı çok karıştıracaktır ama sonradan aklı başına gelebilir.
Kendisini hep iyi rollerde izlemiştim, burada böyle rolüyle şok oldum ama yine harikalar yaratmış. Hele o takım elbiseleri, şık giyimi mükemmeldi. :)



Jung Ji Hon//Yoon Park^^
Kim Young Soo'nun hem en yakın hem de iş arkadaşı olan Ji Hon düşünceli görünüşü altından çok sırlar saklamaktadır. Shin Da Hye'nin yanına da böylelikle yanaşır ama gerçek yüzü er, geç ortaya çıkacaktır.
İlk defa Age Of Youth'da izlemiştim. Orada çok tatlıydı, rolünü de çok sevmiştim ama 2.sezonda kendisini göremeyecekmişiz. Burada da kötü rolüyle beni şok etse de iyiydi yine. :)


Choi Seung Jae//Lee Tae Hwan^^
Han Ki Tak'ın koruması ve iş arkadaşıdır. Ki Tak'ın ölümünden sonra Hong Han'a ve Yi Lian'a yardım eder. 
W Two Worlds'de kendine hayran kalmıştım. Yine öyle bir karakter canlandırmış ve burada biraz da olsa komikti. :) Daha güzel dizilerde oynaması dileğiyle.^^



Jegal Kil//Kang Ki young^^
Han Kim Tak'ın restaurantın da çalışan Jegal Kil Hong Han'a çok yardım edecektir. 
Bir çok dizide yan rollerde yer alan Kang Ki Young'u görünce şok olmadım. Burada, FW Kim Bok Joo'da olduğu kadar komikti. 


Ma Ya//Ra Mi Ran^^
Han Ki Tak'ın ve Kim Young Soo'nun tanrı ile iletişime geçmesini sağlayan kişiydi. Replly 1988'de komediydi burada ise harikaydı. Sondaki bomba ise fenaydı. :D



Kwak Dong Yeon//Han Ki Tak^^
Han Ki Tak'ın gençliği canlandıran konuk oyuncu Kwang Dong Yeon. 



Resimler.^^



Bu iki resimde olaydı. Hele Rain'nin o hareketleri komedi.
O ağlama ve appa, appa deyişi süperdiiii.
İşte dizi boyunca bu haldeydi bizim ki.^^



Uyumları harika demiştim değil mi? :)


Hong Han'ın tipine bakar mısınız? :D


Tiplere bakın yaaa, nereye bakıyor bu adamlar der gibi. :D


Bu yakınlaşma sahnelerine sinir oldum desem yeridir. Nedendir bilinmez bu tarz rolde sevemedim kendilerini, yoksa başka diziyi beraber çekseler bayıla bayıla izlerim. :)


Bu kızın böyle serzenişleri çoktu. Neden beni de erkek olarak tekrardan diriltmedin diye az isyan etmedi. :D Gifler aşağıda. :D


Dizi de çirkin diye anılıyordu Kim Young Soo -ki fazla abartmaydı- böyle taş erkek olunca kafayı yedi. :D


Bu espri Chicago Typewriter dizisinden de çok gördüm. :D



Mimikleri kes yaaa. :D Cidden bu tarz dizi çek kısa zamanda Rain'ciğim. Tamam evlendin, yeni hayatına alışmaya çalışıyorsun ama bizi de ihmal etme emi. :D



Bu resim yorumsuz, izleyin ve bana dönün. :D
Sadece azmin ya da akılla oynamanın zaferi diyebilirim. :D









Şu sahne harikaydı. :D 




Gifler^^



İşte bahsettiğim erkek hareketleri. Burada isyan ediyor ama ne isyan. :D







Ağzınızın suyu aktı bee. :D




Ama yaaaaa :D


Honey Lee'nin gamzelerine bayılıyorum yaaa, zaten güzel bir kadın birde gamzeleri var ki. :)


Rezillik desem tam olur. :D





İşte bu sahneler en komikleri ve izlenilesi yerlerdi. Rain kırdı geçirdi herkesi. :D



Arada kız büründüğü bedene alışmaya çalıştı ama sonuç ortada. :D



Bunu da ne sinir ettiler ama. :D


Saçma bir sahne daha, o çoraplar nedir arkadaş, çocuk bile nasıl giyileceğini bilir beee. -_- Gerçi kadının suçu yok, nerede o stilistler. -_-



Ve Son!!^^
Dizi Rain ve Oh Yeon Seo'nun komik halleri ile devam ettiğini söyleyebilirim. Yukarı da ne dediysem aynen geçerli. Bu güzelim kadro ile daha güzel, harika ve reyting rekorları kıracakları bir dizi çekebilirlerdi. Diziyi izlememde ki sebep Instgram'da gezen videolardan sonra oldu. İzlemesem içimde kalırdı. Videolar o kadar iyiydi ki ne kadar kötü olabilir ki diyorsunuz. Sizlere kesinlikle izlemeyin demiyorum, şans verin derim ama sıkılacağınız yerler olacak, benim gibi atlayacağınız yerler çok olacak. Tercih size kalmış, giflerde ki gibi Rain'i izlemek istiyorsanız buyurun ama beklentinizi yüksek tutmayın.^^


Ost olarak ekleyeceğim şarkı bulamadım. Bu seferlik es geçelim. :)
Yeppudaa.com'a ve çeviri ekibine teşekkürler.^^
Kusursuz ve doğru çevirilerin adresi.^^




Uzun zaman sonra yazılan dizi yorumunun sonuna gelmiş bulunmaktayım, başka yazılarda görüşmek dileğiyle.^^



 Buralarda da varım^^