28 Aralık 2017 Perşembe

My Princess//Kore Dizi Yorumu^^


Herkese merhaba^^

İki ay önce, OKK turunda kitabını okuyup hemen sonra diziye başladım. Bizim Kore dizilerine başladığımız zaman bu dizi çekileli kısa bir zaman olmuş ama biz izlemedik, sonradan da izlemek istemedim desem yeridir. Yıllar sonra ki geçenlerde hazır kitabını okudum izleyeyim dedim. Kitap acayip iyi ve heyecanlı olduğundan diziye merak ediyor insan haliyle. Bende bu niyetle hemen başladım ve bayıldım. Kadın oyuncuyu hepimiz tanıyoruz, Dünyaca ünlü Bi Rain'in eşi. Erkek oyuncu ise tanınan ünlü aktörlerden. Yıllar önce çekilen bu dizide dev kadro oynamış kısacası.
Dizi 16 bölümlük, her bölümü 1 saat olan klasik Kore dizilerinden biriydi. Her bir bölümü heyecanlı, merak edilesiydi tabii bu demek değil ki sinir etmedi beni, tabii sinir olduğum kısımlarda oldu. Mesela kızların vazgeçilmez saflıkları ve o son. Bunlara rağmen halen daha Kore dizileri izliyorsak demek ki var bir şey. :D
Neyse, lafı fazla uzatmadan oyunculara bakalım.^^




Kim Tae Hee//Lee Seol^^
Zorluklarla okuyan Lee Seol'un birden bire Kore Cumhuriyetinin prensesi olduğu ortaya çıkar. Bu olaydan sonra başına gelmeyen kalmıyor. Çok zorluk çekse de aşkı ve seneler önce talihini belirleyen prensesliği kabul edip hayatını yaşamaya çalışacaktır.
Bi Rain'in eşini ilk defa bir dizide izledim. Kadının oyunculuğu harikaydı, tabi bazı saçma salak yerler vardı ama bunu karaktere bağlıyorum. En kısa zamanda, bebeşini büyütüp bunun gibi tatlı bir dizi çekmesi dileğiyle. :)



Soung Seung Heon//Park Hae Young^^
Dae Hae Grubun varisi olan Seung Heaon bunun yanı sıra bir diplomattır. Dedesinin sıra dışı tavırları, olayları ve kendisine torunu değilde bir çalışan gibi davranması artık canına tak ettirmiştir. Birde bütün mal varlığını elinden alma ihtimali olan saf bir prenseste ortaya çıkınca Seung Heon dedesine daha çok bileylenir ve yapacaklarına kendisi bile şaşırır.
İlk defa bu dizi de izledim. Şimdi fantastik bir dizi çeken Park Hae Young'u yıllar geçmesine rağmen gram değişmemiş. Bu yeni dizisini öven çok, belki izleyebilirim. :D Bu dizi de ne kadar tatlıysa orada da öyle, resimlerde gördüm. :) Bu dizideki karakteri ise yeri geldi dayaklık yeri geldi omzunuzu verecek kadar duygusal ve tatlıydı. O ilk bölümlerde beni sinir etmedi değil. :) Yinede dizide az da olsa! sevdiğim bir karakterdi. :D



Ryu Soo Young//Nam Jung Woo^^
Lee Seol'un üniversiteden hocası olan ve Arkeolog olan Jung Woo Kore İmparatorluğundan kalan bilgiler ile çok ilgilenmektedir. Öğrencisi ise prenses çıkınca işin içine girip Prensesi kötü kişilerden korumak zorunda kalır.
Çok tatlı bir karakterdi. Lee Seol'un başta ilgi göstermesi haklı yere bence. Yakışıklılığını geçtim birde düşünceli bir öğretmen ki gel de sevme. İlk defa bu dizide izledim. Bu sıralar ise, tanıdığım için bir çok programlarda ve dizilerde görüyorum. Meğer tanınan bir oyuncuymuş ama ben denk gelmemişim, ya da geldim dikkat etmedim. Neyse. :D Karakterlerin arasında en sevdiğim kişi kendisi oldu. Umarım güzel, daha güzel diziler de görürüz kendisini.



Park Ye Jin//Oh Yoon Joo^^
Dae Han Grup'un sekreterinin kızıdır. Hırslı olduğu için genç yaşından yeni açılan Hae Young müzesinin başına geçmiştir. Bu uğurda insanların kalbini kıran kötü kalpli biridir. Lee Sul2e yapmadığını bırakmayan Yoon Joo hırsları için bir çok kişinin kalbini kıracaktır.
Dizinin kötü karakteri diyeyim siz anlayın. Kore dizi sektöründe iyi dibine kadar iyi, kötü ise dibine kadar kötü. İlginç değil mi? :D Ama bu kötüler gerçekten işin şeysini çıkarıyor. Bazen yuh diyoruz, bu kadarda olamaz. İşte bu karakter onlardan biriydi. :D İlk defa bu dizide izledim, oyunculuk süper, iyi bir karakterde izlemek dileğiyle.



Lee Gi Kwang//Gun-I^^
Sarayın aşçısından biri olan Gun Lee Sul'e çok yardım edecektir. 
Beast şimdi ki adıyla Highlight grubunun rapçisi olan Gi Kwang'ı başta tanımadım desem beni taşlarlar mısınız? :D Ama gelip izleyin bana hak verin, bir insan bu kadar mı faklı olur? Tamam genç ama bu kadar değişim de fazla bence. :D Gerçi şimdi ki hali daha iyi ama sevdiğim bir grubun üyesini sonradan tanımakta abes kaçıyor. :D Dizide pek fazla ortada dolaşmadı, ilginçti ama olduğu kısımlarda çok komikti. Rapte iyi, oyunculukta da iyi, bence her iki kariyerine de daha çok önem vermeli. :D


Oh Ki Taek//Maeng Sang Hun^^
Başkanın sekreteridir. Şirkete ve başkana kendini adamıştır ve kızının yaptıklarından da bir haberdir. 
Kendisini kitapta pek göremedim ama dizi de büyük olaylara imza atacak kişi kendisi. Son kısımda kendisine yapılan jesti takdir ettim ve çok sevdim. :) Kızı nasıl kötü olabilir dedirten bir karakter bu arada. :D



Park Dong Chae//Lee Soon Jae^^
Dae Han Grup'un başkanı ve Hae Young'un büyükbabasıdır. Yıllar önce yaptığı hatadan dolayı her şeyi unutup onu telafi etmeye ant içmiştir. Torununa gereken sevgi göstermeyen Dong Chae yaptığı hatayı kabul edecek midir?
Çok komik ama bir o kadar asabi bir dede. Hae Young bazen haklı dedim ama büyükbabanın da gerekçeleri vardı. Çok tatlıydı dizi de ama üzüldüm kendisine. :/



Lee Dan
Lee Seol'ün yetim üvey ablasıdır. Yetim üvey abla olasının sebebi ise Lee Seol'ün ailesi onu da Lee Seol'le beraber yetimhaneden almıştır. Lee Seol'a anlamsız bir kıskançlığı vardır. Hukuk öğrencisidir ve sınavlara çalışmaktadır. 
Kore dizilerinden bir tane kötü ile yetinmeyen senaristler bazen ikinci kötüyü de ortaya atar. Lee Dan'da onlardan biri. Oh Yoon Joo'dan sonra saç baş dalacağınız ikici kişi bence. Çok sinir oldum dizide, saçma kıskançlığı saçma şeylere yok açsada sonu iyi oldu. :D


Kendisini tanımayan yoktur diye düşünüyorum. Diziye konuk oyuncun olarak gelen Joo Sang Wook'un sahnesi çok komik ve tatlıydı. :D Ve burada ne kadar genç. :D


Resimler^^



Burada kızın oynadığı oyuna hayran kaldım. :P Ama çok iyi oldu. :D


Çok tatlı bir sahneydi.


Bir insanı ne kadar çirkin yapabiliriz şeydi.


Şu sahneyi izleyince çok güldüm ve bir kaç şeye dikkat ettim ama en çok dikkat ettiğim şey ne zor şartlar altında dizi çektikleri oldu. Oyuncuların elleri kıpkırmızı soğuktan. :O




Bayıldığım bir sahneydi, kız hak etti ama. :P



Ne kadar tatlı değil mi? *_*




Kız burada saç ve giyim konusunda tam olgun bir kıza dönüşmüştü, güzelde olmuştu hani. :D




Deli divane aşık olacağı kızı yerden yere vurma klasiği.



Sizce de tatlı değil mi? <3





Burada yüreğim parçalandı, bu kadar sevilir mi beeee!!!



Shinee :'( 
Şu son zamanlarda yaşanan olaylardan dolayı içim çok buruk. Ve Shinee yazısını görünce içim yeniden paramparça oldu. :'( Koyu bir Shinee fanı olmayabilirdim ama verilen kayıp çok üzücüydü, çok üzüldük, üzüldük. En çok üzen sebep ise bu olaya yol açan yaşananlardı bence. Olmadı böyle, K-Pop severler olarak acımız büyük, Shinee üyeleri ve fanları umarım en kısa zamanda düzelir, hayatlarına devam ederler ama hiçbir zaman JongHyun'un unutmadan...



Gifler^^


Sen nasıl sığdın o bavula yaaaa :D




Şu göz kırpmaya bak sen. :D



Tatlı bir sahneydi.^^








Diplomattı falan ama çocuklar kadar şendi. :P



Yazıda pek gözükmese de Lee Sul'ün giydiği kıyafetler çok güzeldi. En çokta etek kısmı kabartmalı olan elbiseler. Bunun üstüne gifte ki gibi kaban giyince cidden çok güzel oluyordu Lee Seol. :)


Kıskanç hallerini yerler. :D




Çok iyi sarılmıyorlar mı? <3



Ost'lar^^

Kasio//Taru^^

Lee Sang Eun// Falling^^


Highlight(Beast) //Because of You^^
(Gruptan biri dizi de oynuyorsa o Ost yapılmalı. :D)



Ve Son^^
Doğrusu yorumu yeni yazdığım için bazı şeyleri unutmuş olabilirim ama çok sevdiğim, sıkılmadan sonunu getirdiğim bir diziydi. Tabii kötü karakterlere geldiği zaman hızlandırıp ya da atladığım kısımları çıkarırsak gerçekten güzel diziydi. Kızın saf halleri beni sinir etse de dizinin gidişatı için bunlar şart deyip sineye çekebildim. :D
Dizinin kadrosu gerçekten iyiydi. Konu bakımından da klasik olabilir ama bunları kendilerine uydurup(Kore İmparatorluğu gibi.) çekmeleri iyi olmuş. Kitapla aynı ama fazladan olayların olması beni şaşırtsa da yine iyiydi. Bu diziden sonra Temperature Of Love dizisini izleyeceğim için çok heyecanlıydım o yüzden biraz heyecanlanmış,  hemen bitmesini istemiş olabilirim ama yinede son saniyesine kadar sıkmadan güzel bitti. Sonu hakkında daha fazla bir şey söylemeyeceğim. Kore dizilerinin sonunu bildiğinizi bildiğimden hayal gücünüze bırakıyorum. :D Hazır Temperatura Of Love dizisinden bahsettik onun hakkında da bir kaç şey yazayım. Dizi çok güzeldi, süper başladı ve yarım saat oluşu harikaydı ama izlemeye devam ettikçe yok yaa yarım saat süren diziler pek iyi değilmiş dedim. 20. bölüme geliyorsun ve halen daha 20 bölüm var ve normaline göre 10. bölümdesin. Haa günlük yarım bölüm izleyip bırakınca iyi oluyor ama sonradan artık bıktırıyor dizi. Bende o sıralar Vatanım Sensin dizisine başladım, dizimi Vatanım Sensin'le yürütemeyeceğimi anladığım zaman ise bıraktım. Yoksa süper ilerliyordu. Belki ilerde sırf oyuncular için devam ederim.
Not: Vatanım Sensin dizisine de Fight My Way için az biraz ara verdim. Bizim dizileri bilirsiniz, uzun olduklarından az biraz araya ihtiyaç duyuyor insan. :D
Evet lafı fazla uzattığımı anlayarak burada bırakıyorum. Güzel diziydi, benim gibi henüz! izlemeyenler ilk olarak kitabını okuyup(Yorum için Tık Tık!) sonra dizisini izleyin, öyle daha güzel çünkü. :)
Son olarak diziyi izlemiş olsanız da kitabını yine de okuyun derim. :)





Başka dizi yorumlarından görüşmek dileğiyle, sevgi ve aşkla kalın^^


 Buralarda da varım^^




2 yorum:

  1. Ahh anılarım canlandı,bay kirpik hiç değişmedi:) Çook uzun zaman önce severek izlediğim bir diziydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bay Kirpik. :D İyiymiş bu. :D Ben izlemek için geç kaldım, evet güzel bir diziydi. :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D