28 Kasım 2015 Cumartesi

Secret Love Kore Dizi Yorumu^^

Selam^
Uzun zaman da sonra bir Kore dizisi yorumu ile karşınızdayım^^ Bu dizimizi izleyeli, aylaaaar, aylaaaaar oldu. Başlangıç da o kadar hızlı izledim ki son iki bölüm sırf dizi bitmesin diye izleyemedim :O Evet yanlış okumadınız, sırf dizim bitecek diye son iki bölüm kaç ay beklettim telefonda :P Aslında dizim bir ay öncesine bitmişti ama ben şimdi yorum yazıyorum :(


Dizimizin konusu baya dram, Kang Yoo Jung savcı olan sevgilisi ile nişanlarını kutlamadan sonra eve dönerken trafik kazası geçirir ve birine çarparlar. Yağmurlu olduğu için pek olayı pek anlayamayan Yoo Jung'yu sonradan bir sürpriz beklemektedir. Nişanlısı savcı Ahn Do Hoon bir kişiye çarpmıştır ve polisler tarafından aranmaktadır. Daha yeni savcı olduğu için korkan Do Hoon'a ise Kang Soo Jung yardım edip, suçu üstüne alıp hapse düşer. Ölen kadın ise Min Hyuk'un sevgilisidir ve hamiledir. Her ne kadar ailesi tarafından istenmese de onunla evlenmeyi düşünen Min Hyuk elim kazada ölen sevgilisinin kinini güder ve Yoo Jung'un peşini bırakmaz. Ama bu saplantılı kin onu imkansız bir aşkın pençesine düşürür. 
Olay bu. Min Hyuk çok çektiriyor çook. Hemde öyle böyle değil. İzledikçe üzüldüm Yoo Jung'a.



Min Hyuk//Ji Sung^^

Sevgilisinin öcünü almak isteye n Min Hyuk her şeye rağmen Yoo Jung'a yapmadığı bırakmaz, hapishane dahilinden her adımını izletip, acı çektirir ama gerçeklere yavaş yavaş yaklaşan Min Hyuk Yoo Jung'a geri dönülemez şekilde aşık olur.
Ji Sung <3 Adam on numara beş yıldız oyunculuğa sahip. Bir dizi de komedi rolünü üstlenirken bir dizi de kötü, sert karakteri oynuyor. Kendisi en sevdiğim oyuncular arasında, ve o bakışlar^^ <3

Kang Yoo Jung//Hwang Jung Eum^^

Nişanlısı için her şeyi yapmaya kafayı koyan Yoo jung onun için suçunu üstlenir ve hapse düşer. Yıllar içinde yine aşkına sahip çıkan Yoo Jung ona yapılan ihanetten sonra Min Hyuk gibi intikam almak için elinden geleni yapar.
Bu unniyi de Ji Sung kadar severim, her dizisi olay ve sevilesi^^ Burada da harika işler başarmış, şu an oynadığı iki dizisi izlenmek için bekliyor, en kısa zaman da izleyeceğim ;)

Ahn Do Hoon//Bae Soo Bin^^

Yoo Jung'un nişanlısı ve para, mevki için her şeyi feda eden kötü adam. Yaptığı kötülüklerden sonradan pişman olsa da artık çok geçtir.
Oyuncuyu bir kaç dizi de izledim ve gerçekten güzel bir oyunculuğa sahip :)

Shin Se Yeon//Lee Da Hee^^

Min Jung'u karşılıksız sevmektedir ve aşkına karşılık almak için Min Hyuk'n 
zayıf yönleri kullanmaktadır. Kendisini Davichi grubunun klibinden tanırım, güzel bir bayan ama bu dizi haricinde hiç bir dizi de görmedim ;) Yine de güzel oyunculuk, beğendim.



Min Jung'un tatlı sekreteri^^ Hem işlerini halletmektedir, hemde ona kalmış gibi Min Hyuk'a akıl vermektedir :P

Diziden Kareler^^


İlk bölümden. Bu kafeyi çok sevdim yaa, dizi de o kadar güzel duruyordu ki^^


Wuuu işte bu sahne beni bu diziye sürükledi. 
İşte görün Min Hyuk Yoo Jung'dan nasıl nefret ediyor :(


Anaaam spoi :S Ama merak etmeyin ilk bölümler de bizlerle^^ Burada bu çiftimiz birileri tarafından dikizleniyordu. 


Bu sahne :(


Ve bu sahne :(


Artı bu sahne :( 
En beterleri. Buraları izleyince ne kadar dram olduğuna hemen anlıyorsunuz :(




Aşk adamı diyorum ve devam ediyorum <3


Yoo Jung'un hapishane arkadaşları.


Bu arkadaşı en fenası ve en komiği :P


Oyyy şu gülüşe bakınız yaaa <3 Ne kadar tatlı değil mi <3



:'( Yoo Jung'un da baya acı çekti boşu boşuna :(


Şu adamı benim yerime de dövseydin Min Hyuk -_-


İşte bu sahne :'( Evet Yoo Jung yaralı ama nasıl yaralandı. Bunu Min Hyuk biliyor ve gördükçe gerçekler ve acı Min Hyuk'u yiyip bitiriyor.


Ne kadar nefret etse de o da insan ve insaflı :(


Beter ol -_-





Ne kadar dizi de düşman olsalar da gerçek hayatta kankiler bizimkiler^^

Gifler^^



Birilerinin canı sıkılmış :P


Her sahnesi olay olan dizi de bu sahne hepsinden beterdi :(



Her şeye rağmen gülmek.




Acıların adamı Min Hyuk. Burada ne fenaydı. 
Başta vaay bee dedim ama devamın da çok üzüldüm :'(




Mimiklere dikkat!! :)




Haşin bir erkek :O






Bir o kadar da utangaç, komik ve fevri :D








İşte bunlar hep aşk yüzünden :P


Aşkını yavaş yavaş anlayan Min Hyuk ve ona laik olmadığı düşünen Yoo Jung! Kız haklı :( Ama gerçekler, ahh o gerçekler :/



Sevgi pıtırçıkları <3





Ve son^^
Dizi süper ötesi bir şeydi. Gerek konu, oyuncular, gidişat ve o son. Başta her Kore Dizisi finali gibi saçma olma yolunda ilerlese de harika bir şekilde bitti. Çok ama çok sevdim, böyle bir kaç dizi daha olsa keşke. Ama bu oyuncularla. Bir kere Ji Sung ve Hwang Jung Eum'un kimyaları acayip uyuşuyor. İkisi bir olsun altından kalkamayacakları dizi olmaz diye düşünüyorum. Zaten bu diziyi de başka oyuncular çekemezdi. Oyuncu seçimini kim yaptıysa harika bir seçimle bizi bizden alan bir yapım üstlenmişler^^ Kesinlikle tavsiye ediyorum, dram severler uzak dursun, izleyeceğim diyorsanız da ağlaya ağlaya bir hal olursunuz benden söylemesi. Dizi de ihaneti, sadakati ve güvensizliği her şekilde güzel anlatmışlar ama aşk'ı bir tık daha güzel anlatmışlar. 
Yılın enlerin de en başta yer alacak olan diziyi çok sevdim ve arada açıp dinlerim diye düşünüyorum ;)

Bir kaç Ost paylaşıp yorumumu noktalayacağım ;)



Çok beğenirim bu Ost'u hele o nakarat yok mu :'(


Bu şarkımız ise kafeler de arka müzik olarak çaldı ve o gün bu gündür en sevdiğim^^


Olay 3.21 saniye de başlıyor, başka türlü bulamadım :P Ama Ji Sung'un mimiklerine bittim :*



Bir yorumun daha sonuna geldik, sırada ki yorumum Healar olacak ama ne zaman gelir yorum bilemiyorum :D


Başka yorumlar da görüşmek üzere :*

Buralarda da varım^^


4 yorum:

  1. Aslında başlakistim bende yaz tatilinde ama bi şey oldu biraktim ya dewam etmeyi duyuyorum healer yorumunu da çok merak ediyorum çünkü başlamayı düşüyorum ama karar veremiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle devam etmelisin ;) Healer için son yarım bölüm :D Bitiremedim :/ En kısa zaman da yorum gelecek ;)

      Sil
  2. Bayılırım Kore dizisi yorumu okumaya^^ finalinin diğer kore dizisi finalleri gibi saçma olmaması da büyük bir artı^^ izlenecek öyleyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sonu çok güzeldi, beğendiğim biri dizi oldu, tavsiye ederim :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D