19 Ekim 2024 Cumartesi

Adam Connor'dan Nefret Etmek//Ella Maise Kitap Yorumu^^

     Selamlar^^
Geçen senelerde yazarın ilk kitabını(Jason Thorn’u Sevmek) okumuş eh işte demiştim, sonra ikinci kitap birinciden daha iyi diye yorum okuyunca hemen aldım. Ahh almak olaydım, oku gitsin e kitap sdfghjk
Gitti olum param :D
Biraz önce bir şeye bakmak için 1000 Kitap sitesini açtım, bir okur içimden geçenleri öyle güzel yazmış ki. İnanın altına imza atmalık bir yorumdu, hatta altına imzamı atıyorum. :D
İlk olarak kitap aşırı yetişkin içerikli, yani atla atla bitmiyor. Ondan geriye kalanlarda da zaten hep bu mevzuyu konuşuyorlar utanma falan yok(Jason'un yanından falan).
Konu olarak garip bir şeydi. Yani ortada bir nefret var neye göre, kime göre?
Bu kısımları spoiler yazsam güzel olacak. :D


Lucy Meyer erkek arkadaşı tarafından terk edilip de evinden çıkmak zorunda kaldığında, yardımına koşacak tek bir kişi vardı: En iyi arkadaşı Olive. Geçici bir süreliğine Olive ve Jason’ın yanına taşınmıştı ve komşularının yeni boşanmış, ateşli oyuncu Adam Connor olması hiç de Lucy’nin suçu değildi.
Merakına yenik düşüp bitişik duvarın üzerinden onu gözetlediyse ne olmuştu yani? Tamam, çıplak olmasını umut etmiş olabilirdi ama beş yaşındaki oğlunun havuza düştüğünü görüp onu kurtarması bunu telafi etmeliydi. Değil mi?
Ama hayır, Lucy teşekkür niyetine aklını başından alacak bir öpücük beklerken, Adam onu arka bahçesinde yakaladığı gibi hapse attırmıştı. O günden sonra, Lucy’nin onunla ilgili tek hayali, kafasında Adam’ı nasıl öldüreceğinin planlarını yapmaktı.
Zamanla, aşka kapadığı kalbi Adam ve oğlu tarafından tekrar çalınacaktı. Peki, Lucy bu çağrıya cevap verme riskine girebilecek miydi?


Lucy sevgilisinden ayrıldıktan sonra evsiz kalır ve yeni evlenen, en yakın arkadaşı Olive ve Jason'ın yanına taşınır. İşsizde olan Lucy zamanının çoğunu arkadaşının kitapları için temsilci ara ve yan komşuları ünlü aktör, bekar baba Adam Connor'ı üstsüz dikizler.
Yine bir gün böyle dikizlediği sırada Adam'ın oğlunun havuza girdiğini ve boğulduğunu görür. Çocuğu kurtarır ama babası gelip görünce onu direkt sapık zanneder ve polise şikayet eder.
Birkaç saat nezarette kalınca Adam'dan nefret etmeye başlayan Lucy ondan istediği tek şey teşekkürdür.
Ama kurtardığı çocuk Lucy^yi görmek isteyince Adam ile sürekli bir iletişim halinde olurlar. Tabii nefret etsede aklından geçenlerede dur demiyor.
Lucy çok sapık ve şımarık bir karakterdi. İlk arkadaşı Olive'e olan davranışları ve sonradan Adam'a olan düşünceleri. Anladık azmışsın ama bu nedir ya, mide kalmadı ki düşünün sadece düşüncelerde bunlar.
Zaten diğer kısımları atlayınca kitapta kalmıyor ya neyse sdfghjkl
Sevmedim, belki de kitabı sevmememe sebep bu karakterdi. Konu yine idare edilebilirdi(Şüpheli)


Adam karısından ayrıldıktan sonra çocuğunu bir hafta görüp bir hafta görmemektedir. Bu canını sıksa da alışmıştır. Bir gün o kadar insanın arasından çocuğunun havuza düşüp, yabancı biri tarafında kurtarılınca sapık zannedip şikayetçi olur.
O günden sonra yan komşuları ile gidip gelince Lucy ile aralarından bir şeyler olmaya başlar.
Ama daha çok oğlunun Lucy'ye olan sevgisi onu daha da tanımaya sevk eder.
Adam'lık bir mevzu yoktu, olması gereken bir karakterdi ve sadece oğlunu düşünen bir babaydı. Buraalr tatlıydı ama Lucy'yle olan mevzusu aşırı saçmaydı. Başlarda bu kız ne deyp göz deviren adam iki sayfa sonra sen benim olacaksın kafasına ne ara geçti anlamadım. Sonuçta senin ciddi ciddi sapığın olabilir, belki rol yapıyor nefret etme mevzusunu.
Yani öyle Lucy'nin fiziğini kafasına takıpta bir şeyler yaşanmadı, Lucy ben senden nefret ediyorum ama başka şeyler yapmaya da açığım dedi diye kafası gitti.
Lucy kadar saçma bir karakter değildi, hatta Lucy'den kat kat iyiydi ama işte kitap güzel değil, güzel olsa en tatlı karakter diyelim. Duygusal olarak iyi değildi ama güzel babaydı.
Son kısma çok şaşırdım, tamam bekliyordum bir şeyler ama böyle bir şey beklemiyordum açıkçası. :/

Kitabın ilk kısımları güzeldi, tamam dedim böyle nefretten başlar, yavaş yavaş anlaşıp aşık olurlar falan. Olmadı. Konu cidden güzel, bu konuyla on numara beş yıldız kitap çıkardı ama yapamamış yazar. İlk kitapta kızımız yazar, çocuklukta esas oğlana aşık ve kitabı filme uyarlanınca oyunu olarak oğlanla tekrardan karşılaşırlar. Bakın içerik dolu dolu, hatta anlaşmalı bir evlilikte var. Yani eğer son kısım saçma olmasaydı eğer o kitabı gerçekten sevdim, hatta bunu okuduktan sonra o kadar güzel geldi ki gözüme anlatamam. :D
1000 Kitapta okuduğum yorumda okur kitabı romantik adı altında bol bol smut yazmışlar, bunu da romantik kitap diye kakalamışlar. O kadar haklı ki. Böyle bir kitap yazmak istiyorsanız ayrıca yazın. Bunu romantik kitap deyip, Adam'ı nasıl göklere çıkarıyorlar. Eğer kitap güzel olsaydı hak edebilirdi ama hayır, değildi.


Lucy'nın aklı fikri başka şeylerde, bunu açıkça Adam'a söylüyor ama Adam'da demiyor ki bu kadın sapık hemen uzaklaşayım. -_- Uzaklaşmayı bırakın aşık oluyor ki onu ne ara oldu la?
Duydu sıfır, başka duygular tavan ama aşk yok aşk. Adam hadi bir şekil aşık oldu, kıza diyor sen benim olacaksın, kız de diyor hayır senden nefret ediyorum sdfghjklş
Yani daha yeter, adam saçma bir şekilde aşık oldu zaten kabul et gitsin.
Sürekli bir inkar halleri gına getirdi beni.
Sonrasında Adam'ın gözü kapalı çocuğunu emanet etmesi, biraz zaman mı girseydi araya?
Yazar hangi kafayla yazmış diyeceğimde okuyunca hangi kafayla yazdığını anlamışsınızdır sdfghjklş
Yani o kadar kötü ki zor bitirdim. Tabii son kısımlarda biraz heyecan vardı, sonra Lucy'nin bir mevzusu vardı ki o da saçmaydı. Ayy kitap saçmalıklarla dolu sdfghj
İşte genel olarak zor bitirdiğim, kalemi akıcı ama konu seçimleri ve işleyişi kötü olan bir kitaptı.

Daha çok yazacak şey varda neyse yaa, kötü işte sdfghjk Spoiler yazacağım dedim de ortada bir şey kalmadı ki, o yüzden yazmaktan vazgeçtim.
Kısacası kötü ve okunulmaz. Eğer bol bol smut okumak istiyorum, konu beni bağlamaz, şımarık karakterler en sevdiğim derseniz size kalmış ama her türlü kötü kitap.
Yine beğenmememe rağmen ilk kitap daha güzel olduğundan onu öneririm, altı dolu dolu, yine smut var ama ona rağmen güzeldi. Yine almaya çokta değmez. :D



    Kitaba Puanım 5/3^^





Alıntı yazacağım ama kitap o kadar boş ki alıntı bile yok. :D

Başka yorumlarda görüşmek üzere, sevgiyle kalın^^




Buralarda da varım^^












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D