11 Şubat 2015 Çarşamba

K-Pop Aşkına!! #3 "Infinite"

Selam^^
K-Pop Aşkına yazıma hoş geldiniz^^
Blogum da oylama sunduğum gruplar arasında bu sefer hiç ummmadığım grup Infinite çıktı :O En son Exo grubunu yapınca Exo ve Beast başa baş gitmişti ama belki Beast olur dedim ama bir de ne göreyim İnfinite^^ Aslında grubu çok severim ama bir an hayal kırıklığı oldu :D Neyse bakalım bir daha ki ay belki Beast olur, beklemedeyim :*

İlk olarak öncede yazdığım K-Pop Aşkına yazılarımın linklerini vereyim sonra Infinite Time yapalım :*
Super Junior için TIK TIK!!
EXO için TIK TIK!!

Vee Başlasın^^


İnfinite Woolim Entertainment şirketi tarafından 2010 yılında 7 üye olarak kuruldu. Anlayacağınız çok yeni bir grup, topu topu 5 yıl^^ Ben tanıyalı 3 yıl olsa, iyi erkenden tanımışım :D Neyse ilk şarkıları Come Back Again (다시돌아와), henüz dinlemedim şimdi bakacağım. Benim de çok sevdiğim ve dinlediğim BTD(Before The Dawn) ile tam olarak 2011 yılında albüm ile piyasada yer aldı^^ Bir çok albüm ve single, artı klipler ile K-Pop'da yer almakta.



Hepsi Datluuuu^^

Grup bilgisi bu kadar, doğrusu çok araştırma yapmama rağmen bu kadar bilgi toplaya bildim, yazımda ilerlediğim zaman albümler hakkında bilgi vereceğim. Şimdi Grup üyelerini tanıyalım ;)

Sungkyu^^


1989 yılında doğan grubun lideri Sungkyu'nun tam olarak ismi Kim Sung Gyu. Gruba sesi ile hakimiyet kuran Sung Gyu'nın birde solo albümü var. Albümün tanıtımında bahsedeceğim. Grubun lideri olmasının yanından çok da yakışıklı hani :D Dudişler ayrı bir olay zaten :D

Dongwoo^^


Tam ismi Jang Dong Woo olan Dong Woo 1990 yılında dünyaya gelmiş. Grubun Rap'cisi. Acayip güzel rap yapıyor ve dans ediyor. Ağır abi gibi dursa da süper mimikleri var. Rap üzerine  Hoya ile 2 albümü var, yenisi de daha 2 hafta önce çıktı.

Woohyun^^


Nam Hyun Woo 1991 doğumlu olup grubun üçüncü üyesi^^ Sesi ve dansıyla kendisi de diğerleri kadar yetenekli. Artı dizilerde de boy gösteriyor artık, en son diğer grup arkadaşı Sungyeol ile bir dizi de yer aldı. İzlemek isterdim ama baş roldeki kız için cıks izlemem :(

Hoya^^


Tam adı Lee Howon olan ve 1991 doğumlu olan Hoya da Dongwoo gibi grubun Rap'cisi. Dongwoo gibi harika bir sese ve yeteneğe sahip. İlk olarak kendisini Reply 1997 de tanıdık. Orada masum çocuk rolünde görünce grubun Rap'cisi olduğunu da öğrenince şok oldum hani :D Ama masum haliyle daha tatlı yaa :D

Sungyeol^^


1991 yılında doğan Sungyeol'un tam ismi Lee Seong Yeol. Grubun vokalisti olan Sungyeol'da Woohyun gibi oyunculuğa adım atmış durumda. Doğrusu grupta pek önde değil gibi ama öyle grupça katıldıkları programlarını izlemediğim için yorumsuzum ;)

L


Takma adı ilginç olsa da tam adı Kim Myung Soo. 1992 yılında doğmuş tatlı şey, aynı yılda doğmuşuz ne kadar güzel *_* Neyse, grubu ilk tanıdığım zaman L'nin grubun lideri sanıyordum ama sonradan olmadığını öğrendim. Gerçi Sungkyu'dan çok kendisi ön plandaydı ben ne yapayım :P Kendisini bir çok dizi de görebilirsiniz, sesi kadar oyunculuğu da çok güzel. 
Not: Kendisi oppam olur, dikkat!! :P

Sungjong^^


Grubun maknesi olan Sungjong 1993 yılında doğmuş ve tam ismi Jong Sung Lee. Tip olarak gerçekten grubun maknesi gibi duruyor. Ama bir şeye dikkat çekmek istiyorum, kendisi kız kadar güzel^^ Çok tatlı bir oppa, hele bir kliplerin de öyle tatlı ki *_* 
Not: bakışlara dikkat edin ;)

Eveeeet grubumuzun üyeleri bu kadar, hepsi birbirinden yetenekli ve tatlı^^

Albümlerine bakalım şimdide, lakin bir diyeceğim var :D Çok karışık albümleri, her bir şarkıya kapak yapmışlar bu sebeple de kafam karıştı. Şimdi sadece bildiğim kadarıyla yazacağım, bilen olursa lütfen beni bilgilendiriniz ;)


İlk mini albüm^^
Şarkıları^^
01. ∞
02. 다시 돌아와 (Come back again)
03. She’s back
04. 날개 (Wings)
05. 붙박이 별
06. 맡겨


İkinci mini albüm^^


Evolution (Mini Album)

01. Intro (Evolution)
02. BTD (Before The Dawn)
03. CAN U SMILE
04. Hysterie
05. 마음으로.. (Voice of my heart)
06. ’몰라’



Üçüncü Mini albüm^^

Infinitize
Şarkıları^^

1.Infinitize
2.추격자
3.Feel So Bad
4.그 해 여름
5.눈물만
6.니가 좋다
7.With...


Single albüm^^

Şarkılar;
01. Nothing's over (타이틀곡) 
02. Shot 
03. Can you smile (Remake) 


Single albüm^^

Şarkılar;
01. Destiny 
02. Inception 
03. 너에게 간다 
04. 엄마 


The Oringin^^
Bütün Infinite şarkılarının enstrümanla çaldığını düşünün, haa işte öyle bir albüm ;)



Geri dönüşüm albümü gibi anladım ben ;) Neyse harika şarkılar var ;)

01. Season 2 
02. Last Romeo 
03. Back 
04. Diamond 
05. Follow Me 
06. 로시난테 
07. 숨 좀 쉬자 
08. Light (SungKyu Solo) 
09. Alone (Infinite H) 
10. Memories 
11. 나란 사람 
12. Reflex 
13. 미치겠어 (Infinite F) 
14. 눈을 감으면 (WooHyun Solo) 
15. 소나기 


Sungkyu'nun Solo albümü^^

01. Another Me 
02. 60초 
03. I Need You 
04. 눈물만 (Acoustic ver.) 
05. Shine 06. 41일 


Hoya ve Dongwoo'nun da iki tane mini albümleri var. İkincisi 29 ocakta çıktı^^


Infinite MV'leri^^

Benim dinlediğim ve sevdiğim şarkılar^^

Paradise^^

                                           

İlk dinlediğim, kendilerini ilk tanıdığım şarkı^^

BTD^^

                                          

Burada hepsinin performansı çok iyi.

The Chase^^


Be Mine^^

                                          

Not: Bu canlı performansı çok severim <3 <3 Kırmızılı, kırmızılı :*

Man In Love^^

                                           

Bu klibi sonuna kadar izleyin emi ;)

Last Romeo^^

                                           

Back^^

                                          

Bu klipte çağ  atlamış hepsi O_o


Infinite Resimleri^^





İşte şekil değiştirmiş Infinite^^






Liderden tatlı bakışlar^^


Man In Love'dan kareler :*



Infinite bakışları O_o

Gifler^^





Dongwoo hiç rahat durur mu :D


Hareketlere gel :P Tatlılar^^




Paradise klibinden puslu bir gif^^





Man In Love'dan^^


Back klibinden *_*



L'siz gif olur mu hiç, istisna olarak koyayım bari :D Datlu şey <3 <3 



Ve bir K-Pop Aşkına yazımın daha sonuna geldim^^ Fazla bilgi vermemiş olabilir ama üstünkörü tanımış oldunuz Infinite'yi. Şirketin kesinlikle çok, çok önem vermesi gereken bir grup. Gerek sesleri gerek dansları, oyunculukları süper. Suju kadar tanınıp, destek olmak lazım ;)
Şarkalarını dinleyin, dinletin. Klipleri izleyin, izletin der yorumumu bitiririm ;)

Not: Oylama sistemi yine devam edecek, istediğiniz grup var ise oyunuzu esirgemeyin ;) 





2 yorum:

  1. İnfinite birbirlerine olan uyumları ile ünlüdür dans uyumları performanslarda süper oluyor :) weekly idole 10 kez çıktılar lidomuz sungkyu ya çok çektirdiler o programda ^^ myung soo nun takma adının l olmasının nedeni ilk çıkış yaptıkları zamanda death note adlı animedeki L adlı karaktere çok benzemesiydi o zaman dan beri L diye çağrılır kendisi gruptaki biasımdır ve fanlarına elements denir çok yakışıklı olmasıyla beraber çok da utangaçtır kendisi ve shut up flower boy band adlı bir dizide oynuyor kalp krizi geçirmen mümkün çünkü harika ötesi o dizide (fangirllük damarım tuttu ^^ ) ben sırf myung sooyu o dizide izleyip merak ettiğim için tanıdım grubu ve şimdi inspritim çünkü gerçekten çok samimiler katıldıkları programları izleseydin bu konuda bana hak vereceğine eminim bir şey yapıyorlarsa eğlenerek yapıyorlar ve laflarını hiç esirgemiyorlar ^^ bu arada lidomuzda bir dizide yer alacak ve bir playboyu canlandıracak onun için çok zor çünkü karakterine ters playboyluk falan ^^ bu arada dizinin adı Love Detective Sherlock K

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo benden daha bilgilisin ;) Ne güzle bende bir çok bilgi edinmiş oldum, Weekly idol'e bakmam lazım. O diziyi izledim ama orada bir kız var sinir oldum >_< oppama sulandı resmen!! Elime verseler de ne iyi olurdu :P Evet geçen facebook'da gördüm çok merak ettim, en kısa zaman da çekilip çeviri olur da izleriz :)) Bilgiler için teşekkür ederim^^

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D