19 Haziran 2013 Çarşamba

The City Hall Dizisi izlendi^^


En son izlediğimiz Kore dizisi The City Hall dizisi yorumu ile karşınızdayımm :)

İlk olarak diziyi çok sevdim gerek oyuncular gerek konu olsun süperdi <3
Başlarda ne izleyelim dedik sonra önümüze bu dizi çıktı ve hadi gele ikizim bunu izleyelim dedik ve izlemeye başladık ;)
İlk 2 bölümde biraz sıkıldım doğrusu ama sonralarda dizi daha komik olmaya başladı ve 1 saatlik dizi bize yetmedi ;)
Okul nedeniyle sadece hafta sonları izlediğimiz dizi 20 bölümlük olunca 1 ayda bitti :O
Dizi bitince başta neler olmuştu deyip hafızamı iyice bir yokladım :D

Neyse gelelim konuya ;)
Başbakan olmak isteyen bir adam ve önüne ne gelirse yıkmaya hazır. Düşük bir seviyede memur olan kadın hayattan bir beklentisi yoktur ve eski sevgilinden kalan borcu ödemek için uğraşan biri.
Belediyede her şey oyundur ama işler değişir hiç beklenmedik bir kişi başkan olur ve belediyedeki her şey değişir.

 Shin mi Rae
Sadece sevgilisinin borçlarını ödemek için çırpınan ama sonradan belediye başkan yardımcısı olarak gelen Jo Gook'a inanan ve hayatı 360 derece dönen Shin Mi rae :D
Kendisini kadın kokusunda izlemiştik orada rolüne uymamıştı ama bu rol bu kadına cuk diye oturmuş, beğendim ;)
 Jo Gook
Gözünü  başbakanlığa dikmiş sevgiyi, ihaneti vs duyguları görmeyen ama sırf işi için küçük bir şehre giden bir adam :D
Kendisini En güzel aşk dizisinde izlemiştik 'yoruma Buradan! bakabilirsiniz ;)' orada ne kadar komikse burada hem ağır başlı hemde komikti :) Ama şimdik burada daha yakışıklı ve karizmatikti izlemek isteyenlere duyurulur :)






Na Jung Do 
Belediyede güzel bir mevkide olana bir memur. Güzel kaırı hem zengindir hemde meclis üyesidir ama araları çok kötüdür. Kendisi ne kadar iyi olsa da karısı tam zıttı dır ve kötüdür.
Bu ajussiyi pasta dizisinde izlemiştik oradaki karakteri çok iyi değildi sevmemiştim ama bunu sevdim :)

Min Joo Hwa
Belediyede meclis üyesi ve kazanmak için dostlarını hatta kocasını bile terk eden kötü mü kötü şahsiyet :P Cidden beni çok sinir etmişti :/ Tabii Kübrayı da ama kadın güzeldi ;)
Mi Rae
Ve işte yine kötü şahıs :P
Jo Gook'un nişanlısı gibi bir şey ama sevmez :P Dizinin başından sonuna kadar kibirliğini korudu ama yine kazanan iyi oldu ops! Spoiler verdim :D

Başka karakterlerde vardı ama dizinin baş rol diyecek kadar olanlar bunlar ;)


ehehhehehe cidden böyleydi dizi :P


Vaaay fotoğrafa bak sen O_o
Şimdik doğruya doğru yakışıyorlar birbirlerine :D

Gifler^^


İlk çarpışma :D
Oppa hiç istifini bozmuyor :D


ahhahahah bu sahneye ne çok gülmüştük :D
Kızı çok aşağıladılar ama sonra gördüm onların halini :P




Ne romantik bir oppa/ ajussi karışımı Joo Gook :(


Ve ne kadar komik oppa/ ajussi karışımı Joo Gook :D


Bu sahne neydi öyle yaaa :'(
Ağlaya ağlaya bir hal oldular :(
Birde oppa ağladımı off ki off :(
Amam şimdik ben böyle duygusal oppa görmedim ;)


And!!

THE END

ehheheheh Sonu acayip güzel ve tatmin ediciydi :) aradaaaan uzuuuuuuun yıllarda geçse süper bitti dizi <3 Bu yönden tebrik etmek lazım :)

Diziyi izlemeyenlere şiddetle öneriyorum diziyi ;) 
Not: Oppa / ajussi karışımı Joo Gook çok romantikti ;)
Dipnot:Kadında aynı :))

Yeni dizi yorumumla görüşmek üzre oxox :D


2 yorum:

  1. kenarda kalmış harika bir dizi olduğunu düşünüyorum bende...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen oyuncular kadar konusu da harikaydı :)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D