23 Nisan 2013 Salı

Mart Menekşeleri - Sarah Jio Kitap Yorumu (Kbr..)


Son zamanlar da okuduğum muhteşem kitap Mart Menekşeleri...



Benim favori yazarım çok azdır beğendiğim yazarlar çok ama favori yazarlarım nadirdir bu harika kitapla Sarah'da benim 2. favori yazarım olmaya hak kazandı ^^ 

Kitabın konusu okumam için beni en cezbeden etken oldu tabii kapakta çoook güzel ve dilin akıcılığı süpper. Bu kitabı yayın evinin yarışmasında kazandık ve iyi ki kazanmışız yoksa almamız ve okumamız uzun sürecekti buradan da yayın evine çoook teşekkür ediyorumm. :) 

Konusuna gelirsek; Emily ünlü bir yazardır fakat özel hayatı hiç de iyi değildir. Kocasından ayrılan Emily tek bir gözyaşı dökmemiştir  En yakın arkadaşı New York'dan uzaklaşması için aklına girer ve Emily'de çocukken her yaz gittiği Bainbridge Adası'n da ki Bee yengesinin yanına gitmeye karar verir.
Adaya giden Emily kaldığı odada Bee'nin haberi olmadığı bir günlük bulur ve okumaya başlar ama okuduğu günlüğün aile geçmişini anlattığını, günlükte olan kişileri araştırmaya başladığın da öğrenir ve günlüğü okuyarak ailesinin geçmişte ki sırlarını öğrenmesini ister. Sırları çözdükçe işler daha da sarpa sarar. Emily bir süredir kitap yazmadığı için de günlükte ki olaylar yazacağı kitabı için iyi bir konudur. 

Kitapla ilgili özetim bu kadar aslında size özet geçmek isterdim ama okuyun ve nasıl güzel olduğunu siz de görün ;) 


Kitap hakkın da bilgi;

Yazar: Sarah Jio
Çevirmen: Nihan Giray
Sayfa Sayısı: 336
Baskı Yılı: 2012
Yayınevi: Arkadya Yayınları



Kitabın ilk sayfasında ki beni benden alan söz;


Bu da yukarıdaki sözün kitapta ki geçen yeri;


Vee tabii kitaptan alıntı;


Bunlarda yabancı ülkede çıkan kapaklar; 



Bence bizim kapakta güzel yayın evinin özgü kapaklarından olmuş. ;)

Kitabı şiddetle öneriyorumm okumayanlar alıp okuyun okuyanlar biliyorum yeniden okumak istiyorsunuz. :) 

Kitabı okuduğumda ki ruh halim. :( 


Tabii kitap dram arada da böyle olmadım değil özellikle günlüğü okuduğum da.. :( 




Yorumuma burada son veriyorum şu an Gülşah Elikbank-Kızıl Ölüm'ü okuyorum güzel gidiyor. Bitirdikten sonra ona da yorum yapacağım o zamana kadar kendinize iyi bakın. ;) 

Vee tabii kitaba puanım: 5'te 5 ^^



2 yorum:

  1. Çok ama çok beğendim bu kitabı! Severek okunabilecek bir kitap olarak görüyorum. Ben sizin bu postu yazdığınız tarihte kitabımı yeni kitap fuarından almıştım güzel bir tesadüf oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yazarın kalemi çok çok iyi ve sevilesi :) Evet güzel bir tesadüf olmuş :) Yazarın bir diğer kitabı Yağmur sonrası kitabını da öneririm ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D