7 Ekim 2016 Cuma

WebToon^^

Merhabalar^^

Bu sefer çok farklı bir konu ile karşınızdayım^^ Uzak doğu seveler Manga, Anime ve Çizgi Romanları bilirler. Bu tarz Çizgi Romanları adı üstünde kitap olarak bulabiliyoruz ama alamayanlar için Manga en iyisi ve buna birde Web Toon eklendi^^
Kendileri Güney Kore markasıdır. Zannımca sadece Koreliler değil diğer uzak doğu ülkeleri de buraya çizgi roman yüklüyor ya da yüklemiyor. Bunları henüz bilmiyorum ama öğrenirsem eğer güncelleme yaparım ;) Sadece şunu bilin, LINE'ın bir programı ve Kore'nin markasıdır.

Webtoon'la tanışmam ise şöyle oldu. Cheese In The Trap dizisini bilirsiniz, aynı isim ile Webtoon çizgi romanından uyarlamadır. O sıralar Ö.ablam bana böyle bir uygulama olduğunu söyledi. Başta indirip denedim ama İngilizce olması ve bu tür çizgi romanların karışık olması okumamda zorluk yaşattı. Sildim tabii ama zaman sonra tekrardan indirip Türkçe'ye çevrilmiş Webtoonları buldum <3
O zamandan beri bakarım. Şimdi ise sizlere yani bilmeyenlere anlatmaya çalışacağım :)



Buraları bilirsiniz, Play Store ve App Store'da bulunuyor.
Linkler;
Play Store için Tık Tık^^
App Store için Tık Tık^^

Telefonum iphone olmadığından Play Store'u kullandım :D 


Bu da Korece versiyonu^^
Korece Versiyon için Tık Tık^^


Yükledikten sonra böyle bir sayfa gelecek. Karıştırabilir, yeni Webtoon'lar keşfedebilirsiniz :)


Sonradan Sol üst köşedeki menüyü tıklayın. Önünüze böyle bir yan sayfa açılacak. Kırmızı çizginin içinde olan 'Fan Translation' tıklayın.


Böyle bir sayfa karşınıza geldiği an yine kırmızı çizgi ile işaretlediğim yeri tıklayın. 



Bir sürü dil gelecek ve siz Turkish'i tıklayıp bekleyin. Tıkladığınız an Webtoon'a çevrilip yüklenen çizgi romanlar gelecek.


Seçtiğiniz ve okumaya başladığınız Çizgi Romanlar direk 'My Webtoons' larıma ekleniyor. Buradan takip edebilirsiniz. 
Buraya giriş yine menüden oluyor. Resimde de gördüğünüz gibi kırmızı işaretlediğim yer.


Bunlarda benim Webtoon'larım <3
Winter Woods ve Eggnoid arasında gidip geliyor. Şu an için pek zamanım olup bakmasam da çok çabuk ilerleyen bir şey^^
Dice çok fazla bölüme sahip bir Webtoon, onu okumakta korktuğum doğrudur :D
Cheese In The Trap'i bildiğim için bakmıyorum. Dizisini izlemeyi tercih ederim :D


Uzun zamandır taslakta bekleyen yazımı sonunda yazdım. Bilmeyenler için yararlı bir yazı olacağını düşünüyorum. Çizgi roman severlere gelsin bu o zaman^^
Belki bu konuları bilmekte sizden çok geriyimdir  ama bilmemek değil öğrenmemek ayıptır :P Bende bilmeyen arkadaşlara az da olsa öğrettim. 
Bu konu hakkında halen daha fransızım ama kafanıza takıldığı bir yer olursa sorunuzu ve yorumunuzu beklerim ;)


Son olarak çevirili yapan arkadaşlara sonsuz teşekkürler^^
Zor bir iş gibi duruyor. Kimseyi tanımazsam da bu yazıyı görüp okuyanlara tekrardan teşekkürler. Emeğinize sağlık :)



Başka yorumlar da görüşmek üzere^^



Buralarda da varım^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D