15 Ekim 2016 Cumartesi

Sanam Teri Kasam Hint Film Yorumu^^

Herkese merhaba^^
Kore dizilerine hız kesmeden devam ediyorum. Cinderella And Four Knights bitti ve ardından She Was Pretty'yi izlemeyi düşünüyorum. Hatta başladım ama uzun zamandır film izlemediğim için araya bir kaç film ekleyeyim dedim. Bir tane Kore filmi var ama Korelilerin filmlerden yana pek şansları olmadığı için bu işi bilen Hintlilere bırakayım dedim. One Better Day blog sahibesi T. tam bir Hint film&dizi tutkunu. Hemen film isteği yazdım ve dakikasına bu filmle geri dönüş yaptı. İyi ki de bunu önermiş, çok güzel bir film ile Hint filmlerine başlangıç yapmış oldum^^
Devamı gelir ama dizilerimi de unutmamayı düşünüyorum ;)


Film çooook, çooook ve çoook güzeldi. Bayıldım. Bu film için ne yazsam az. Zaten adamlar bu işi biliyor. Öyle ki sanki gerçek hayatta olan bir şeyde gizli kameraya çekilmiş bizde izliyormuş gibi vs. vs. Uyumları, duyguları o kadar bambaşkaydı ki diğer film çekenler ne yapıyor acaba dedim. Ne yalan bizim film sektörümüz sadece bel altı, bazen arada bir kaç güzel çıkıyor ama gerisi fasa fiso. Mesela dün Bir Baba Hinhu'ya gittik. Yorum bundan önce ki postum da. Fragmanlar da bize öyle güzel lanse edilmiş ki izleyince bu ne dedim. Güzeldi ama çok farklıydı. Anlayacağınız bizimkiler biraz daha çalışmalı.
Geçelim filmimize. Konumuz klişe ama çok tatlı bir klişeydi. Biraz önce yazdığım gibi duygular o kadar iyi ve yoğundu ki klişesi bile sanki böylesini ilk defa izliyormuş gibi geliyor.
Bir kere Inder'ın bakışları çok fenaydı. Daha ilk dakika da filmi durdurup T.'nin ve diğer canların olduğu gruba mesaj attım Adamın bakışlar yakıyor diye :D
Gerçekten harikaydı.
Biraz daha ilerledikten sonra spoiler kısmı gelecek. Hatta son yorumda bile spoi vereceğim o yüzden yorumumu okumayanlar için şimdi den söyleyeyim, zaman kaybetmeden hemen izleyin, kaçırmayın bu film :( 
Not: Ağır dram sever değilseniz tavsiye etmem ama diğer türlü herkes izlesin :*


Film hakkında^^

Yönetmen: Radhika Rao, Vinay Sapru
Senaryo: Radhika Rao, Vinay Sapru
Ülke: Hindistan 
Tür: Romantik
Rating: 7.4
Dil: Hintçe

Oyuncular:
Harshvardhan Rane
Mawra Hocane
Vijay Raaz
Murli Sharma
Anurag Sinha

Konusu: 
Saru kendini çirkin gören ve kimsenin onu sevmeyeceğini düşünen bir kızdır, Inder ise 8 yılın ardından hapisten çıkmış ailesinden uzak yaşayan başıboş bir adamdır. Saru bir yanlış anlaşılma sonucu babasının evinden kovulur ve ona yardım eden tek kişi Inder'dir. Inder Saru'ya derin bir aşk beslemektedir ama sevdiği kadını kendi elleriyle başka biriyle evlendirmek zorunda kalır. Çünkü Saru'ya layık olmadığını düşünmektedir. Aşkı hep uzakta arayan Saru yanı başındaki aşkı görebilecek midir? Aşkı için aşkından vazgeçen bir adamın hikayesi şüphesiz hepinizin içinde bir sarsıntıya neden olacaktır.

Yeppudaa.com'dan alıntıdır.
Çeviri için çok teşekkürler^^


Harshvardhan Rane//Inder^^
Konuda karakterlerden bahsettiği için hakların da yorum yazmasam da olur. Rolünün hakkını veren bir oyuncuydu. Ayakta alkışlanır türdendi. Belki ilk film ondan bilmem ama böylesini görmedim :D Bakışlar yakıyor zaten. Kıza olan bağlılığı, onun için her şeyi yapma isteği vb. şeylere bitti. Böylesi yok bee :(
Her şey güzeldi ama oğlanın filmdeki kıyafetlerine kıl oldum yaa :D Tamam gömlek giysin, çulsuz gibi dolaşsın ama zaten beden yeterince büyük, peki neden xxl olan bir bedene xl kıyafet giydirilir ki :D O kısımlara çok güldün ne yalan :P


Mawra Hocane//Saru^^
Bu oyuncu da rolünün hakkını verdi. Hele o değişim falan çok güzeldi. O kısımlar en sevdiğim yerler oldu ama çok üzüldüğüm yerler de oldu. Filmde Inder'a ne kadar üzüldüysem Saru içinde üzüldüm. Hak etmediği şeyler gördü :( Hele babası tam tekme tokat girişmelik bir karakterdi. Bu kıza onlar yapılmamalıydı :(


Anurag Sinha
Kendisi hakkında pek bir şey demek istemiyorum. Sadece verin döveyim diyorum. Nokta.
Gerçi sonradan az da olsa kendini affettiriyor ama cıks cıks ben yine de seni sevmedim. -_-

Resimler^^


Burada bir şarkıyı eklemek istiyorum^^ Çok sevdim bu şarkıyı ve klibi :)
Şarkı ve video için Tık Tık^^



Kitap okuyan bir erkek olarak gönlümüze taht kurdun Inder <3








Bu sahne ömürlük ya :(


Türkiye dedi! As bayrakları as, as :D
Şaka bir yana bizi de unutmadıkları için çok thank you :D 



Burası ise en en en sevdiğim kısım oldu.




Bakışları kes <3
Buraları izleyince bir adamın sevdiği bir kadın için neler yapacağını görüyoruz ve gözlerimiz doluyor. Çok tatlıydı çooook^^



Saru ve Inder'ın gerçek hayattan resimleri. Merak edenler için ;)



 Gala resimleri herhalde. Uyum iyi ;)


Gifler^^


Bu sahne ve öncesinde çok kötü oldum ya :(


Giflerin arasında en sevdiğim desem yeridir <3





İşte o çook sevdiğim sahneden gifler <3







Bu kısımlar için ne desem bilemiyorum. O kadar çok duygusal yerlerdi ki ağla ağla bir hal oldum. Bu kadar mı sevilir bir insan. 
Böylesi aşk yok ne yazık ki ya da var mı bilemiyorum ama bu aşk unutulmaz <3



Film müzikleri^^
Sözleri çok anlamlı olduğu için Türkçe alt yazılıda ekleyeceğim. Kesinlikle sözlerine bakın^^

Kheech Meri Photo
Türkçe alt yazılı için Tık Tık^^

Evet üzülerek söylüyorum ki diğerlerinin alt yazısını bulamadım :/
O yüzden filmi izlediğiniz zaman şarkıların sözlerine dikkat edin :)


Title için Tık Tık^^
Bewajah için Tık Tık^^
Sözlerine bayıldığım şarkılar <3

Ek Number için Tık Tık^^
Sözler ve danslarına çok güldüğüm şarkı :D


Tera Chehra İçin Tık Tık^^




 Ve son^^
Not: Buradan sonrası ağır SPOİLER içerecektir, DİKKAT!


Normal de duygusal filmler sonuna doğru insanı duygulandırır, ağlatır ama ben bu filmde daha adamın bakışlarını gördükten sonra duygulandım, kendimi zor tuttum :(
Evet ağır bir drama sahip ve konusu başta dediğim gibi klişe ama o nasıl klişe. Adamın kız için yaptıkları, kızın ise onun için yaptıkları çok güzeldi. 
Hastalığını öğrendikten sonra adamdan kaçması beni bitirdi. Adamın ise kız sırf mutlu olsun diye kardeşinin düğününü harika bir şekilde hazırlayıp ona sunması ne kadar güzeldi anlatamam.
Başlarda adamın kütüphaneden kitap alması ve geri verdiği zaman ki halini görünce var bunda bir şey dedim ve çıktı. peki o notlar neydi ee canlar. Bittim, bittim <3
Kız biraz daha erken görseydi diyeceğim ama film bu yaa ne yapacaksın.
Peki adamın sırf kıza telefon etmek için karakoldan kaçması. Babasının evine gidip fotoğrafın üzerindeki çelengi atıp tehdit etmeleri. Oyyy oyyy <3 <3 (Ağlayan yüzlerce emoji gelsin buraya) Şuraya filmin her sahnesini yazsam az olur.
"Özür diliyorum ve seni seviyorum."
"Sorry and I Love You."
Bu söze bittim.
Gerçi filmde bu söz için 3.tekil şahıs kullanıyor ama ben böyle yazmak istedim. 


Her bir sahnesinin beni benden aldığı filmi izlemeyenler kesinlikle izlesin. Film şu an telefonumda duruyor ve her istediğim de tekrar, tekrar izlemek için hep duracak diye umuyorum <3




Bir film yorumunun daha sonuna geldik^^
Sürekli resimlere, giflere bakacağım bir post olduğuna inanıyorum :)
Sevgiyle kalın^^



Buralarda da varım^^


6 yorum:

  1. BAYILDIM !!!!!! Filmi ikimiz de galiba aynı dönemde izlemişiz ama inan ne düşündüysem birebir anlatmışsın. Bir tek şunu da eklemek istiyorum ikisinin asansördeki ilk karşılaşmaları da beni çok eğlendirdi. Ellerine sağlık ben bir gün yorum girerim blogumda bu yazıya belki ama senin yazın da bana baya bir ilham kaynağı olacak gibi yaparsam muhakkak senin bu yazına da yönlendirme yaparım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmm. 😘😘 Evet asansör sahnesi harikaydı, bir de elindeki kağıt kütüphane kayıt formuydu, işte orada adamın aşkına bittim. 😘😘 Yazı girersen bloguna haberdar et, okumak çok isterim.😊😊

      Sil
  2. Mühteşem film ötesi yok
    Gerçekden anlamli bir film
    XEZER TV SİZE AONSUZ TEŞEKKURLER
    "SANAM TERI KASAM"😍

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum. Teşekkürler^^

    YanıtlaSil
  4. Bence en guzel anlamli film Sanam Teri Kasam
    Müzikleri de harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum. Müzikleri gerçekten güzel ve ayrı bir hava katıyor filme. 😍😍

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın.^^ :D