28 Eylül 2014 Pazar

OKK 37.Blog Turu Kiralık Eş//Christine Bell Kitap Yorumu^^


Bir turun daha sonundan merhabalar^^

Çok eğlenceli, güzel bir kitaba tur yaptık ve şimdi 2 günlük süreçten sonra yorum ile sizlerleyiz :) Bu tarz kitap, film, dizi vb. şeyleri çok sevmişimdir, halen daha da severim^^ İşte miras için kiralık eş yada sevgili, anne veya babanın gönlünü etmek için bir süreliğine eş ve yine sevgili vs. lakin bu anlaşmaların sonu hep bir aşkla noktalanır. Başta aşk yok derler dakka bir gol bir aşık olmuşsun O_o 
Kitabımız da tamda öyle^^




Lindy kardeşleri ve önceki işinden tanıdığı bir kadınla borçlar içinde yaşamaktadır. Artık ne kadar iş yapsa da borçlar yakasını yapışır ve saçma ama fiyatı tatmin edici bir işe belki olur ne kadar saçma olsa da umuduyla mail atar gelin görün ki işe kabul edilmiştir. Kardeşi yüzünden intikam peşinde olan Owen artık saçma sapan bir işe baş koymuştur bu da bir süreliğine kiralık eş. Her gittiği kapıda mantıksız bir iş yaptığını sürekli görse de sonunda aklı başında biriyle tanışır. Başta anlaşmaları belirleyen bu sahte iki eş aslında kaderin onlara ördüğü ağı henüz bilmemektedirler. 

Konumuz böyle^^







Aslında kitabı ilk okumaya başladığım zaman kesin bir miras gibi bir şey bekledim ama konunun aslında bambaşka olduğunu öğrenince şaşırdım. Owen'ın bu türlü işlere baş vuran kişilerle uğraşması komedi. Başka ne bekliyordun canım^^ Lindy'yı buldun şükret :P


Karakterleri çok sevdim başta söyleyeyim. Owen her daim yardım sever ve düşünceli biri. Zaten konu da bundan yola çıkıyor neden böyle bir şey yaptığı falan. Fedakarlığı insanın gözünü yaşartacak cinsten çünkü yapacağı şeyin sonu pekte iyi olmaz belki. Bir de küçüklükte yaşadığı dram. Oraları okurken üzüldüm Owen'e :(

Lindy ise zeki, güzel ama ne dediği anlaşılmayan kız. Owen ilk tanıştığı zaman "Acaba bu da mı?" düşünmedi değil ama sonradan aslında tatlı ve kendisi kadar düşünceli bir karakter ile karşılaştı. Sevecen ama bazı zamanlar da çekilmez olan Lindy. Ve tam bir hayvan sever kendileri.

Kitabımız hemen bitecek tarzda bir şey. Zaten konu sürüklüyor buna büyük font da ekle daha ne zaman aldım elime ne zaman bitirdim diyeceksiniz gerçi benim okul vardı az geç bitirdim neyse :) 
Yazara gelecek olursak, yazarı ilk okuyuşum ki zaten bir tane kitabı var bizde çıkan ama acaba bu ilk yazdığı kitap mı dedim durdum. Çünkü baştan çok kafa karıştıcı buldum. Sanki her şey oldu bittiye geldi hoop iki günde hemen tatil. Bir dur adamı araştır acaba doğru mu diyor? falan yok hemen anlaşma hemen tatil. Belki organ mafyası organlarını alacak?? Ne belli yani? Neyse efenim sonuna kadar eh işte gitse de benim yine kafa karışıklığım oldu ama olay örgüsünü ve sonucu beğendim. İnsan bekliyor acaba bu işin sonun da ne olacak diye ve şok vay be diyorsunuz, zekice ve kurnazca.


Velhasıl kelam kitabı biraz sevdim biraz sevmedim tam ortası desek tamamdır :) Bu tarz kiralık, anlaşmalı kitaplara ilgim var ne olursa olsun çok seviyorum diyorsanız öneririm çerezlik bir kitap olarak okuyabilirsiniz ;) Hem ne demişler zevkler ve renkler belki siz beğenirsiniz ;) Yazarın diğer kitaplarını okur muyum, şu an için erken bir karar. İkinci kitap karakterleri ilgi çekici belki meraktan alıp okurum hiç belli olmaz ;)

Kitaba puanım 5/3.5


Alıntılar^^

"...Güçlü bir çiftin ölçütü hatasız olmaları değil hatalarla nasıl başa çıktıkları ve diğer tarafa birlikte geçmeleridir."

*****

Hiçbir şeyin garantisi yoktu. Kontrat yoktu. Çok sağlam bir anlaşma yaptığını anlamasını sağlayacak, veriler yada sayılar yoktu. Aşk, asi ve çılgındı. Aşk bir riskti. 



Bir yorumun daha sonundayız, emeği geçen herkese teşekkürler^^


Katkılarında Dolayı Nemesis Kitaba Teşekkürler^^




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın :D