8 Temmuz 2014 Salı

Adolescence Medley Mini Kore Dizisi Yorumu^^


Herkese bir dizi yorumundan merhaba^^

İzlediğimiz filmlerden sonra gözüme bu mini dram takıldı. Birde gençlik, okul falan olunca izlemezsek olmazdı ;) Dizi hakkında fazla bir şey bilmiyordum, indirdim dört bölümü ve başladık :) Ayyy dizi o kadar güzeldi ki iyi ki indirmişiz dedim :) Ama böyle dizileri neden dört bölüm yaparlar anlamış değilim. Bazı diziler saçmalar ama uzatırlar, bu tür diziler hooop biter :P Konusu ise hem güldürüyor hemde düşündürüyor insanı ;) Jung Woo ve ailesi babasının iş nedeniyle sürekli tayin olur ve her zaman okul değiştirmek zorunda kalır. Bir okulda an uzun kaldığı 2 aydır. En taşındıkları kasaba da suskunluğunu koruyup kimseyle arkadaş olmak istemez ama yalnız bırakan olmaz. Okuldan geldikten sonra babasından yine bir haber alır bu sefer Seul'e taşınacaklardır. Bundan kuvvet alarak Jung Woo başına işler alır ama ailesinin aklı başına gelir şimdilik taşınmaktan vazgeçerler ve Jung Woo ne yapacağını bilemez ;)
Konu böyle İlk gitmeyeceğini öğrenince şok oldu Jung Woo :)


Kwak Dong Yun - Choi Jung Woo 
Sürekli okul değiştirdiği için arkadaşı olmayan ve ilgisiz çocuk rolünü oynayan Jung Woo yeni geldiği kulda işler hiçte umduğu gibi gitmez. Ne yapacağım derken çok şey öğrenir ve ayakta durmayı başarır ;)
Oğlanı ilk izlediğimiz zaman küçük olduğunu anlamıştım ama oğlan 97 doğumlu yuuh dedim bunu öğrenince hiçte göstermiyor :P Ama gülünce belli küçük olduğu ;) 
Oyunculuğunu sevdim, üstesinden gelmiş dizinin ;) Ve sesi de harika ;)


Lee Se Young - Yang Ah Young 
Jung Woo'un gittiği sınıfın başkanı ve çalışkan öğrencisi. Jung Woo'a çok yardımı dokunur ama pekte değerini bilmez ta kii yaptığı tekliften ve sonra kabul edildikten sonra nasıl biri olduğunu öğrenir :)
Kız çok güzeldi burada tam rolüne uygun biriydi ;) Heyecanlanınca ki komik mimikleri süperdi :)


Kwak Jung Wook - Im Duk Won
Jung Woo'a ilk geldiği zamandan beri yanında duran arkadaşı. Başta hiç oralı olmasa da sonunda en iyi arkadaşı olup çıkar. Sınıfın sessizi ve ineği tarzında biri. Kendinden büyük öğrenciler ne derse yapmaya hazır bir öğrenci.
Oppayı bir çok dizi de izledik. Mesela School 2013'de oppa fena biriydi. Ama burada yavru kedi misali kendince bir öğrenci olmuş. O karakterle arasında dağlar kadar fark vardı :) Bu roller yakışıyor hem, hep böyle rollerde oynasın bence ;)


Choi Tae Joon - Lee Yuk Ho 
Eski zamanda kavgacı olan bir tip öğrencidir. Okuldaki herkes korkar ama başından geçen bir olay sonucu artık iyi biri olma yolunda ilerler. 
Oppa tatlıydı yaaa, ama fazla ortalıkta gözükmedi o ayrı :/


Park Jung Min - Shin Young Bok 
 Yuk Ho'un arkadaşıdır Jung Woo ve Duk Won baya bir kötülüğü dokunmuştur ama sonradan yola gelir.
Son halleri komediydi bu oppanın ama iyi roller yakışmış kendine, hele o gözlükleri ve kardeşine olan bağlılık süperdi :)


Baek Sung Hyun - Choi Jung Woo 
Jung Woo'un yetişkin hali. Okuyup öğretmen olmuştur ve sözleşmeli olarak bir özel okulda görev yapmaktadır. Sınavlara girip atanmak için çok çalışıyordur. Ama bir gün eski arkadaşından bir mesaj alır ve eski anılara dalıp kalır. Oppayı bir çok dizi de izledik :) Örneğin Big'de unninin erkek kardeşiydi, orada deli dolu bir şeydi :) Dizi de yetişkin olarak çıkması oğlanın küçük olmasında kaynaklanıyor :) Diğerleri büyük olduğunundan sorun olmamış ama oğlan 17 yaşında olunca 27 yaşında birinin nasıl canlandırabilirdi?? :D


Diziden kareler^^


Oğlanın şaşkın halleri :)



Oğlanın gülüşe dikkat^^


İç sesden nameler^^


İşte bu gülüş. Asık suratlı hiç belli olmuyor ama bu gülüşte belli yaşı :)
Gülüşü de iyi keratanın :))



Şu yumurtalar harikaydı yaaa^^




Bu sahne en iyisi bencee :)



Okulda hayalet var diye kandırılınca bu oluyor :D Kanmayın herşeye bence :D 



Bu sahneyi izleyince ne olduğunu anlayacaksınız ;)

Gifler^^


Böyle düşme görülmedi :P



ahhahah yorumsuzum bu iki gife :D


Jung Woo fenasın vesselam :D




4 bölümlük diziye bir de konuk oyuncu dahil oluyor^^ CnBlue grubunda yer alan tatlı mı tatlı Jonghyun burada^^


Bu oppa da konu oyuncu ve kendisi İnfinite grubunda ki tatlılardan biri^^ Gözlükler ve gülüş yakıyor :*


Şarkı söylesin bu oğlan^^


Çizimler çook güzel^^



Vee son^^
Dizinin konu amaçlı böyle bitmesi harika olmuş. Tamam Jung Woo'un yetişkin hali bizi karşılıyor ama artık yapacak bir şey yok :)) Sonu gerçekten güzeldi ama aklımda bir soru işareti kaldı her dizinin sonunda olduğu gibi :P
Dizi kadrosu, konu, oyuncular harikaydı. 4 bölümlük dizi bi 16 veya 20 bölüm olsaydı dedik bittiği zaman :/

Diziyi kesinlikle tavsiye ediyorum, sizde çok seveceksiniz :) 
Son olarak oğlanın dizi içinde söylediği şarkıyı paylaşıp yorumumu sonlandırıyorum :)



Başka bir yorumda görüşmek üzere^^




9 yorum:

  1. SİZİN TAVSİYENİZDEN SONRA İZLEMEYE KARAR VERDİM AMA İYİKİDE İZLEMİŞİM DEDİĞİM DİZİLERDEN 4 BÖLÜM OLMASI NEDENİYLE TADI DAMAGIMDA KALDI.BAŞROLDEKİ UFAKLIGA BAYILDIM ÇOK SEVİMLİ.DİĞER ROLLERDEKİLERDE HEPSİ AYRI AYRI ÇOK BAŞARILIYDI. SONUNA HİÇ DEĞİNMİYORUM ÇÜNKÜ KORELİ YÖNETMENLERİ ARTIK BOYLE KABULLENDİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ;) Yorumda da dediğim gibi başka diziler olsa 20-25 falan bu dizi sadece 4 bölümcük :/ Aahhahahah bu dizilerin sonları bence hiç değişmeyecek belki yeni nesil senaristler isyanımızı görürse düzelir belki :P

      Sil
  2. belki:) umut edelim ::::::)

    YanıtlaSil
  3. Bazı diziler o kadar gereksiz uzarken bu dizi neden 4 bölümcük az söylenmedim, çok güzeldi.
    Çocuğun yaşını yeni öğreniyorum, küçük duruyordu ama bu kadar beklemiyordum tüh asılamam artık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum o kadar uzun tutuyorlar ki bazen sinir oluyor insan :/ ahahha ilk izlediğim de bende öyle düşündüm ;) Neyse daha çok oppa var :P

      Sil
  4. Unnim merhaba ben liseli dizi tam benlikmiş iyi ki seyretmişim ben uzun dizileri bitiremiyorum yani benim için kısalığı sorun olmadı yazı için tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liseli veya gençlik dizilerini çok seviyorum ama fazla yok :/ Rica ederim ;) Kısa diziler fazla olmasa da var ;)

      Sil
    2. Örnek verebilir misiniz mesela kısa dizilere ve de okul dizilerine şimdiden teşekkürler unnim:)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D