1 Mayıs 2013 Çarşamba

Beni Seç/ Kiera Cass^^ Kitap Yorumu.



Uzun zamandır okumak istediğim kitaplar arasında yer alan Beni Seç kitabını bitirdim :)
Gerçekten harika bir kitaptı. Gerek konu anlatımı, gerek konusu gibi. Daha ilk zamanda kapağıyla bizi ilgi alanına sokan kitap içeriği de sizi büyülüyor.
Her bir yanını sevdim diyemem yeri geldi America'yı çok sevdim yeri geldi sinirden kudurdum :D
Yine de her şeyi yerli yerine oturtup bitirdiği için yazarı tebrik etmem lazım, bunu bekliyordum ;)
Kitabı okuyunca hayalimde canlandırınca çok sevdim gerek şatafatlı elbiseler olsun, gerek saray ve sarayda olanlar cidden ilgi çekici :)

Biraz Spoiler olabilir :D
Konusuna değinecek olursak;
Illea ülkesinde değişik bir yönetim ve sınıflandırma vardır. 1.sınıfta olanlar çok çok zengin ve hayat zorluğu çekmemişler ama 7.sınıftan olanlar ise daha kötü ve fakirler dir. Ve bu ülkede gelenekleşmiş olan Seçim zamanı gelmiştir. Seçim Ülkenin prensine eş olacak prensesi 35 kızın arasından seçmektir. Annesinin ısrarlarına kulak asmayan America bu seçime katılmak istemiyordur ama Tek ve ilk aşkı olan Aspen onu ikna eder. 
Bu arada America kesin böyledir :D


Geleceği ve ailesi için bu önemli olaya katılamak ister neden olsa kim seçecekti onu :P Ama şans mı kadre mi yüzüne güler ve 35 kızın arasında kendisi de vardır. Aspen'dan ayrılmak zorunda kalan America Saraya gitmek son çaresiymiş gibi saraya ve 35 kızın arasında kendini bulur. 
(35 Kız bir tacın peşinde. Kazanan prensi de kapacak...)
35 kızın arasında sevebileceği ve arkadaş olabileceği kişiler varken kötü ve tuttuğunu koparan, üstünlük için her şeyi yapmaya hazır kişilerde vardır. 
Vee bir de Prensimiz vardır :D Kendisi çok iyi ve tatlı olmasına rağmen Americanın umutsuz yaklaşımı beni deli etti :P
Yanii göz var izan var, bunun gibi birisini nereden bulacaksın eyy America!! :P


Konusu böyle bitiyor ama başka uyarayım arka yazısına güvenip açlık oyunları gibi bir şey beklemeyin ;)
Bu kitap daha eğlenceli ve sakin :D 
Sonrala doğru ciddi anlamda çok kızdım. Yanii ya birisidir ya da birisi :D yanii bir karar vermek zor değil bir de 1 ay geçmişse :P Anlayacağınız cidden kızdım ben :D Ama siz okuyunca belki kızmazsınız belli olmaz :D

Yine de Americaya sesleniyorum Maxon'un bana ver, sen ne yapıyorsan yap :P
Film olması gereken nadir kitaplardan biri bence, filmi de kitabı kadar bayaa ilgi çeker, birde karakterle uygun oyuncu buldun mu off ki off :D 

İkinci kitabı merak ettiğim bir gerçek çünkü bazı sırları ikinci kitapta öğreneceğiz gibi duruyor :D Kitap okuyacak kadar ingilizcem olsa alır okurdum :D O derece bitirmiş yazar :)


Yazarın diline hayran kaldım ve sevdim. Diğer kitaplarını okumak dileğiyle :) Kitabı okumamı sağlayıp bana hediye eden Blog arkadaşım Damla'ya teşekkürler ediyorum. :)

Tavsiye kısmına gelirsek değişik bir tarzda kitap okumaya bayılan varsa hemen olusun derim tam sizlik :)
Tabi kitabın kapağı ve konusuna hayran kalıp halen daha okumayanlar da kesin okumalı ;)

Kitaba puanım 5/5





wuuhhuuu acayip süperler yaaa :D 
Americanın yerinde olmak vardı :P


Süper <3


Prens deyince bunlar kesin akla gelmiştir :D

Vee alıntılar :)

Maxon bir adım daha yaklaştı.
Nefesim kesildi. En korktuğum duruma düşmüştüm.Muhafız yoktu, kamera yoktu, istediğini yapmasına mani olacak hiç kimse yoktu.
Diz tekmesi.Cidden. Majestelerinin uyluğuna dizimi geçirmiştim. Tüm gücümle.
Maxon çığlığı basıp, eğildi ve ben ondan uzaklaşırken kendisini korumaya çalıştı. 
"Bunu neden yaptın?"
"Bana parmağını dahi sürersen daha beterini yaparım!"
"Ne?"
"Dedim ki, eğer..."
"Hayır, hayır seni ruh hastası, ilk defa söylediğinde duydum." Maxon sırıttı " Fakat neden böyle söyledin ki?"


"Merhaba tatlım," diye şakıdı.
"Yine başlama,"diye uyardı fakat sadece kıkırdayıp elini uzattı.
"Dur bir dakika, Kurdelen yamulmuş."
"Şaşırmadım." Gudubet şey o kadar ağırdı ki her adım attığımda hissedebiliyordum.
Şakayla karışık "Sanırım şöyle dursa yeterli olur." dedi.

Daha çok alıntı vardı ama zaten az olan kitabın hepsini buraya yazmayayım demi :D

Yorumum bu kadar canlar, sevgiyle kalın emi :D

8 yorum:

  1. Bu kitabı okumayı ben de çok istiyorum ama okunmayı bekleyen bir sürü kitabım var. Kısmetse fuarda alırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci kitabı çıkmaya yakın okuyun o zaman :) Nedeni ilk kitabı bitirir hemen ikincisine başlarsınız ;)

      Sil
  2. Bu kitap kesinlikle çok güzel :) Maxon (oppa :) çok tatlı :) Ama sizin şu yazılarınıza koyduğunuz gifler bir başka güzel hele şu kağıtla ilginç şeyler yapan adam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeeet maxon çok tatlıydı ve kitap çok güzeldi tabii kız beni sinir çok etti ama neyse :D ahahah o adam beni yansıtıyor :D

      Sil
  3. Kitap o kadar güzeldi ki, tadı damağımda kaldı. Böyle güzel yorumları okudukça da bir daha okuyası geliyor insanın :D The Elite (2. Kitap) çıktığı zaman heyecandan gebereceğim heralde :) Çünkü kitabın sonunda pes etmiş bir America vardı! Sonuna kıl oldum resmen.... The Elite'i Türkçe'ye çevirip, üzerime atsın birisi 1!!1!1!1!!!1 :) Neyse, görüşmek üzere :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SEn ikinci kitabı okudun mu??? ama şimdi okuduysan nenden sonunu diyorsun :/ zaten kıza kılım :D :D Heyecanlı yrde bitmişti acaba neler olacak diye meraklardayım :D

      Sil
  4. kitap okumayı seven biri olarak bloğunu zevkle takip edeceğimden eminim sen de beni takipedermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman beklerimm :) Tabii neden olmasın ;)

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D