9 Mart 2013 Cumartesi

Düşler Krallığı/ Judith McNaught^^ Yorum :)




Düşler krallığı zevkle okundu ve ne yazık ki bitti :)
Yazarı her daim bana ve bize öven çoktu bizde çok uzun zaman önce kitabı aldık ama okumadım nedeni okul zamanında okunca birşey anlamam diye tatilde okudum iyiki de böyle yapmışım cidden muhteşem bir kitaptı. Ahh bu yazarın kitabını neden daha önce okumadık diye çok pişmanım :) şimdi de diğer kitaplarını almak için sabırsızlanıyorum:)  favori yazarım oldu KALP 

Kitabın konusuna gelirsek;
İskoç laydsi olan Jennifer Merrick kardeşiyle beraber manastırda kalmaktadır ve bir gün tepeye çıkarlar ve zorlu birileri tarafından kaçırılırlar. Kaçıran kişiler İngiliz Claymore dükü Royce'un adamlarıdır. Kurt lakabıyla anılan Royce kaçırılmadan habersiz olan Dük ayağına gelen fırsatı iyi değerlendirmek ister ama daha Jennifer'ın nasıl biri olduğu bilmez. Kaçmak için elinden geleni yapan Jennifer Royce'u çileden çıkarır ama en sonunda yine Aşk galip gelir ve aralarında etkileşim başlar tabii ama şimdilik umursamazlar. Jennifer düşmanları iskoçlar ailesinden ne pahasına olursa olsun korumak ister ve işler birbirine karışır.

Daha çok konuya girmek isterdim ama bu sefer de okumayın ben anlattım gibisinden olur hiç gerek yok :D
Yazarın anlatım tarzına çok beğendim :) Sadece Jennifer'a ciddi anlamda sinir oldum yaa >_< Beni tanıyan herkese sürekli Jennifer'ı boğmak istediğimi söyledim ve kesin illallah demişlerdir :)
Yani sürekli bir inatlaşmak, kendi sözüne gitmek falan :) neyse daha yazarın diğer kitaplarında böyle karakterleri yokmuş :) Kitapta bazı karakterlerde vardı Arik, Elinor hala, Royce'un kardeşi Stefan Ve savaştaki yardımcıları. En çok Arik ve Elinor hala arasındaki konuşmalar çok komikti okuyunca anlayacaksınız 
Kitabı bana tavsiye eden herkese sonsuz teşekkürler bu yazar on numara :) Tavsiye kısmına gelince bence bu yazar olunmalı, tarihi roman sevmeyenler günümüz kitapları da var onları da en kısa zamanda okunacak inşallah :)

Bunlarda sevdiğim yerler :)
Jennifer ve Elinor hala :D


Yorumumu burada bırakıp Mefisto kitabımı okumaya döneyim :)
Fantastik kitaba dönüş yaptık bakalım nasıl bir kitap, beğen çok :)
Sevgiyle kalın :) 

8 yorum:

  1. düşler krallığı ilk westmoreland dükünü anlatıyor. 9 ya da 11. dükü ve aşkını anlatan "aşk içinde sakl"ı kitabını bunun ardından okursan süper olur sıcağı sıcağına.bir de stefan'ı ve aşkını anlatan "sen gelmeden" kitabı var acil bunları da oku bence. gerçi yazarın bütün kitapları harika :9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim sıralamam da da Aşk içinde saklı var, serinin ikinci kitabı olduğunu için vakit kaybetmeden onuda okumalıyım, ve stefan'ın kitabı olmasına çok sevindim merak ediyorum :D teşekkürler :)

      Sil
  2. Düşler Krallığı çok güzeldir, beğenmeyen görmedim açıkçası. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o yüzden geç başladığım için kendimi kınıyorum :D

      Sil
  3. Judith yine iyi bir iş çıkarmış desene? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, daha ilk kitabında sevdim kendisini :) Devamı en kısa zaman da :)

      Sil
  4. Hala başlı başına olaydı zaten :)) Tamam Royce iyidi hoştu ama tanışmalarını da değiştirmezdi kız kaçırılmıştı on ca adıdan sonra belkide hem halkı hem de ailesi açısından bir yudum sevgi görecekken kaçırılmış fahişe gibi konumlanmıştı. Eğer karşısındaki Royce olmasa durum değişmezdi. Kız haklı olarak kendini korumak istedi. Bu uğurda o asil atın ölümü çok acıydı:( Royce dedi ki ben senin kızın olsaydım ve bir düşmana tutsak olsam sen ne hissederdin? tamam dedi adam çek pençelerini mesaj alındı! İlk zafer:)
    İçimi en acıtan sahne ise kızın bahçede adamla konuşması adam kızla yatmayı hak gördü ama sonrasında kız metresten öteye gidemezdi o artık kirletilmişti:( O konuşmada kız aşkı için metres konumuna bile razı kalınca işte o konuşmalarda kızın kalbi ile aklı arasındaki mücadlesinde ben ağladım:((( zordu be :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaşadıkları acayip kötü ama bazı yerlere de ben feci sinir oldum :/ Yanii bunda yazarında katkısı var, belki kızı sevmeyen bile vardır :/ Hep kızı Royce karşı kötü konuma düşürdü ama yine de Royce hep Jennifer'a sahip çıktı, güvendi :)) Yine de kitabın güzel bitmesi ve gerçeklerin ortaya çıkmasına çok sevindim :))

      Sil

Elinizi korkak alıştırmayın :D