25 Şubat 2013 Pazartesi

Pamuk ipliği / Brenda Jackson^^ Yorum :)



Pamuk ipliği kitabı okunup bitti :)

Kitap ilk çıktığı zaman herkes gibi bende kapağına ve konusuna bayılmıştım :) Daha ben okumadan yorumlarda geldi herkes beğenmiş benimde beğendiğim gibi :) Kitap gerçekten güzeldi, yazarın anlatımı çeviri falan okumaya değer. Kitap ortalara kadar sorunsuz, bir bakıma aileyi tanıma faslı gibi oldu tabii bazı olaylar olmadı değil ama yine de kitabın ortasından sonra olanlar oldu :)

Konusuna gelince;
Birbirini seven ve evlenmelerine sadece aylar kalan Erica ve Brian daha ilk görüşte aşık olmuşlardır. Bu duruma herkes ama herkes sevinir bir kişi hariç Erica'nın annesi Karen. Geçmiş zamanda inandığı bir lanet uğruna aynı seviyede olan bir ailenin oğlu olan Griffin'le evlenmesini ister. Kadın aklını bu uğursuz lanetle bozduğu için yapmadığı şey kalmaz her ne kadar Erica ve Griffin'in istemese de.

 Brian'nin  harika bir avukattır ve bir şirkette çalışmaktadır aileye uygun bir damat adayıdır iş ki bunu Karen anlasın :) Kitap sadece Erica ve Brian'in başından geçen olayları anlatmıyor April, Griffin, Erica'nın babası ve Brian'in annesini de anlatıyor.

Kitap konu bakımından güzeldi ama bazı yerlerinde o kadar sinir oldum ki gidip Karen'i boğasım geldi tabii Erica'yıda :)) Okuyanlar diyecek kızın suçu ne ama kızda akıllım zaten annesinin huyunu biliyor birde inanıyor yaa işte bende o zaman ipler koptu :D Doğrusunu söylemek gerekirse bazı yerlerini atladım :/

Öneriye gelince aile bağlarını ve günümüz hikayelerini sevenler varsa bu kitabı kaçırmasın derim, tam onlara göre bir kitap ;)

Ephesus yayınlarına hem kitap için hemde kitabı çıkartıkları için teşekkür ediyorum :))


Kitabın arka kapak yazısı :) 

Karmaşık aile ilişkilerinin yer aldığı, duygusallık ve drama ile süslenmiş bu inanılmaz hikâye kalbinizi çalacak.

Erica Sanders için ruh eşini bulmak pek de zor olmamıştır. Brian Lawson istediği adamdır ve herkes onların birbirleri için yaratıldığını düşünmektedir. Neredeyse herkes Tek istisna Ericanın başka bir adamla evlenmesini isteyen annesi Karendır. Hatta Karen, Brianı araştırması için bir özel detektif bile tutmuştur; ancak ortaya çıkan gerçek, iki ailenin parçalanmasına sebep olan yıkıcı ihanet Karenın umduğu son şeydir.
İlişkisinin kurtulamayacağına ikna olan Erica nişanı bozmuştur. Ama verdiği karar hâlâ aklını kurcalamaktadır, özellikle de Brianın çekici ve bekâr komşusu onun peşindeyken.

Bu aşk hikâyesinin dumanı hâlâ üzerinde.
Lori Foster

Yazar, duygusal derinliğe sahip karakterler yaratmada özellikle başarılı.
Publishers Weekly
Göz kamaştıran bir ziyafet.
The Romantic Times



Kitabın tanıtımında yazar hakkında bilgi verememiştim :) Şimdi yazar hakkında bilgiyi veriyorum ;)

Brenda Jackson 1953 Jacksonville, Florida doğumlu Afrikalı Amerikalı yazar. Yazarın 90′dan fazla romanı var ve The New York Times Bestseller ve USA Today Bestseller’a girmeyi başarmış birçok kitabın yazarı. İlk kitabı Tonight and Forever büyük bir çıkış yaptı. Brenda Jackson Silhouette Desire dizisinde romanı basılan ilk Afrikalı Amerikalı yazardır. Pamuk İpliği yazarın 81. kitabı olma özelliğini taşıyor. Yazarın Truly Everlasting adlı kitabı da ayrıca film olarak çekilmiştir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Elinizi korkak alıştırmayın :D